Фокуса гасне...:(
- Salti
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Фокуса гасне...:(
Здравейте, имам 1.8 тдди Фокус. Днес ходих на 30 км от Пловдив и преди това заредих нафта, на отиване никви проблеми, но навръщане колата загасна поне 15 пъти, нямаше никаква повтаряемост на гасненията, смсисъл, на свободна без газ - един път изгасне един път не, на скорост без газ - един път изгасне един път не. На светофар - един път изгасне един път не..забелязах, че само когато не се подава газ тогава гасне. Има си ряз колата хвърчи си даже, турбото си бачка, не знам какво й стана, подава ли се газ няма да гасне...Пали от четвърт оборот...
Може ли от нафтата да е това, знам че точно този двигател не е толкова капризен от към нафта.. Възможно ли е някав маркуч/вакум да прави тия проблеми, или ако има нещо което мога да го погледна преди да я закарам на специалист. Благодаря.
EDIT
------
Преди малко слизам пред нас паля и гасне веднага, ако не подам малко газ не може да задържи, при пускането на газта гасне
Може ли от нафтата да е това, знам че точно този двигател не е толкова капризен от към нафта.. Възможно ли е някав маркуч/вакум да прави тия проблеми, или ако има нещо което мога да го погледна преди да я закарам на специалист. Благодаря.
EDIT
------
Преди малко слизам пред нас паля и гасне веднага, ако не подам малко газ не може да задържи, при пускането на газта гасне

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Фокуса гасне...:(
Има нещо нередно в дозирането на горивото или момента на впръскване.Забелязал ли си да пуши и какъв цвят?Направи всичко възможно да провериш за постъпване на въздух в системата.Нали знаеш че има опасност от повреда на управлението на помпата ако има въздух в системата.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Salti
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Фокуса гасне...:(
До преди малко си играх до колкото е във възможностите ми да се опитам да е диагсностицирам...Сутринта не можеше дори и да запали, просто не искаше да завърти до края (ако мога така да се изразя) превърта един път и спира, при задържането на ключа за запалване почва втори подобен цикъл, но не пали..не съм я мъчил. Реших да видя има ли някаква грешка в компютъра, която е видима с trip бутона на таблото..имаше грешка P0117, която означава, датчика на охладителната течност или там където не се ползва такъв има само CHT сензор...температурата показваща на компютъра беше -40 градуса, следователно имаше друга грешка - "missing SCP message"..
Намерих датчика, почистих клемата (странно само 1 жица влиза вътре) темепратурата се върна при повторен тест, но грешката остана, надявам се, че трябва да се зачисти от специалист с апаратура..
Но проблема с непаленето си остава, смених акулуматора - нямаше подобрение, тъй като събуждаше някви подозрение за стартер реших да е бутна, запали от ряз на 2 метър назад и неугасна, държи си 800 оборота и си мърка, няма никакви аномали в оборотите, загасих и запалих пак, без проблем, така още веднъж..Паркирах си я на мястото и я загасих, оставих е 10 минути, паля седи 2 секунди и гасне, така 2 пъти и се отказах...утре най-вероятно ще я закарам на специалист поне да видим какво казва компютъра по на дълбоко.
Някак си изключвам да има въздух в системата, не се дави, не тресе, не глъхне преди да загасне, сякаш е гасиш от ключа...все едно е електрически проблема, мисли ми минават през главата имобилайзера да не прави такива аномалий, има и ряз колата, не мисля, че е и горивен филтър...колата е обслужена преди 3 месеца, минал съм 5000км и освен нафта и вода за чистачките нищо не съм пипал.
Колата не пуши, дори и при палене..вземах е от Италия с изключен електрически клапана за рецуркацията на изгорелите газове (ЕГР)
Една голяма питнака ще е този пробелм, надявам се да го реша по-бързо
Намерих датчика, почистих клемата (странно само 1 жица влиза вътре) темепратурата се върна при повторен тест, но грешката остана, надявам се, че трябва да се зачисти от специалист с апаратура..
Но проблема с непаленето си остава, смених акулуматора - нямаше подобрение, тъй като събуждаше някви подозрение за стартер реших да е бутна, запали от ряз на 2 метър назад и неугасна, държи си 800 оборота и си мърка, няма никакви аномали в оборотите, загасих и запалих пак, без проблем, така още веднъж..Паркирах си я на мястото и я загасих, оставих е 10 минути, паля седи 2 секунди и гасне, така 2 пъти и се отказах...утре най-вероятно ще я закарам на специалист поне да видим какво казва компютъра по на дълбоко.
Някак си изключвам да има въздух в системата, не се дави, не тресе, не глъхне преди да загасне, сякаш е гасиш от ключа...все едно е електрически проблема, мисли ми минават през главата имобилайзера да не прави такива аномалий, има и ряз колата, не мисля, че е и горивен филтър...колата е обслужена преди 3 месеца, минал съм 5000км и освен нафта и вода за чистачките нищо не съм пипал.
Колата не пуши, дори и при палене..вземах е от Италия с изключен електрически клапана за рецуркацията на изгорелите газове (ЕГР)
Една голяма питнака ще е този пробелм, надявам се да го реша по-бързо

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Фокуса гасне...:(
Сподели после какво са ти казали.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Salti
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Фокуса гасне...:(
Вчера по обед е закарах на един от сервизите на Бош в Пловдив (На колелото на Скобелева Майка), доволен съм от тях, доста други коли са ми диагностицирали точно. Дойде моя ред, казах си болежките, закачиха е на компютъра и запалих, колата се държеше нормално, като за пред доктор, работи 15 минути без да гасне, в мига в които разкачиха куплунга на компютъра колата загасна...преди това компютъра беше отчел само разкачения клапан за циркулацията на газовете... Решихме да я оставя да преспи и на сутринта да направи този проблем с непълното въртене при палене...Днес към 10:30 ми се обаждат и ми казват, че на колата й няма нищо да идвам да си я вземам - сутринта е запалила без пробелм и е загряла оптимално без да гасне. На връщане до нас, не ми направи някакъв проблем, след малко излизам с нея да видим, дали ще има изненади.
Обадих се на други специалисти, предложенията бяха подобни: въздух в системата, калпав горивен филтър, които според мен са алогични на симптомите, но мисля и това да се провери да няма 6-5..Имаше и едно ново предложение - куплунга който влиза в горивната помпа, този който е на "гасителя" на помпата, да се види за хлабава връзка, който вариант пак не е на 100%, поради факта, че колата не гасне при подавана не газ...
Не знам, както казах, една голяма питанка...Някой може ли да ме напъти с откриването на точките за зануляването по двигателя, да ги проверя да няма нещо хлабаво, другото което ме интересува е този тип двигатели при евентуало махане на акумулатора при запалена кола, колата ще остане ли да работи?
Обадих се на други специалисти, предложенията бяха подобни: въздух в системата, калпав горивен филтър, които според мен са алогични на симптомите, но мисля и това да се провери да няма 6-5..Имаше и едно ново предложение - куплунга който влиза в горивната помпа, този който е на "гасителя" на помпата, да се види за хлабава връзка, който вариант пак не е на 100%, поради факта, че колата не гасне при подавана не газ...
Не знам, както казах, една голяма питанка...Някой може ли да ме напъти с откриването на точките за зануляването по двигателя, да ги проверя да няма нещо хлабаво, другото което ме интересува е този тип двигатели при евентуало махане на акумулатора при запалена кола, колата ще остане ли да работи?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Фокуса гасне...:(
И защо ти е този експеримент от последното изречение?Не го прави моля те !
Вземи на първо време си почисти буксите на всички датчици,като почнеш от коляновия вал та до края!
Успех!
Вземи на първо време си почисти буксите на всички датчици,като почнеш от коляновия вал та до края!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Salti
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Фокуса гасне...:(
Не не, експеримент няма да правя, просто ме интересуваше архитектурно устройството на точно този агрегат дали е такова, с цел да елиминирам слаба маса нкяаде и гасненто си, когато си поиска. Без да разбирам не пипам
, но пък обичам да питам. Днес колата е карах цял ден, не ми направи проблем..
Това с датчиците е найстина добре, като идея и ще гледам да го изпълня тия дни..
Благодаря!

Това с датчиците е найстина добре, като идея и ще гледам да го изпълня тия дни..
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта