Фокуса гасне...:(

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Salti
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Фокуса гасне...:(

Мнение от Salti » 10 сеп 2011, 16:17

Здравейте, имам 1.8 тдди Фокус. Днес ходих на 30 км от Пловдив и преди това заредих нафта, на отиване никви проблеми, но навръщане колата загасна поне 15 пъти, нямаше никаква повтаряемост на гасненията, смсисъл, на свободна без газ - един път изгасне един път не, на скорост без газ - един път изгасне един път не. На светофар - един път изгасне един път не..забелязах, че само когато не се подава газ тогава гасне. Има си ряз колата хвърчи си даже, турбото си бачка, не знам какво й стана, подава ли се газ няма да гасне...Пали от четвърт оборот...
Може ли от нафтата да е това, знам че точно този двигател не е толкова капризен от към нафта.. Възможно ли е някав маркуч/вакум да прави тия проблеми, или ако има нещо което мога да го погледна преди да я закарам на специалист. Благодаря.

EDIT
------
Преди малко слизам пред нас паля и гасне веднага, ако не подам малко газ не може да задържи, при пускането на газта гасне :(

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Фокуса гасне...:(

Мнение от specialista » 11 сеп 2011, 21:25

Има нещо нередно в дозирането на горивото или момента на впръскване.Забелязал ли си да пуши и какъв цвят?Направи всичко възможно да провериш за постъпване на въздух в системата.Нали знаеш че има опасност от повреда на управлението на помпата ако има въздух в системата.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Salti
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Фокуса гасне...:(

Мнение от Salti » 11 сеп 2011, 22:09

До преди малко си играх до колкото е във възможностите ми да се опитам да е диагсностицирам...Сутринта не можеше дори и да запали, просто не искаше да завърти до края (ако мога така да се изразя) превърта един път и спира, при задържането на ключа за запалване почва втори подобен цикъл, но не пали..не съм я мъчил. Реших да видя има ли някаква грешка в компютъра, която е видима с trip бутона на таблото..имаше грешка P0117, която означава, датчика на охладителната течност или там където не се ползва такъв има само CHT сензор...температурата показваща на компютъра беше -40 градуса, следователно имаше друга грешка - "missing SCP message"..
Намерих датчика, почистих клемата (странно само 1 жица влиза вътре) темепратурата се върна при повторен тест, но грешката остана, надявам се, че трябва да се зачисти от специалист с апаратура..
Но проблема с непаленето си остава, смених акулуматора - нямаше подобрение, тъй като събуждаше някви подозрение за стартер реших да е бутна, запали от ряз на 2 метър назад и неугасна, държи си 800 оборота и си мърка, няма никакви аномали в оборотите, загасих и запалих пак, без проблем, така още веднъж..Паркирах си я на мястото и я загасих, оставих е 10 минути, паля седи 2 секунди и гасне, така 2 пъти и се отказах...утре най-вероятно ще я закарам на специалист поне да видим какво казва компютъра по на дълбоко.

Някак си изключвам да има въздух в системата, не се дави, не тресе, не глъхне преди да загасне, сякаш е гасиш от ключа...все едно е електрически проблема, мисли ми минават през главата имобилайзера да не прави такива аномалий, има и ряз колата, не мисля, че е и горивен филтър...колата е обслужена преди 3 месеца, минал съм 5000км и освен нафта и вода за чистачките нищо не съм пипал.
Колата не пуши, дори и при палене..вземах е от Италия с изключен електрически клапана за рецуркацията на изгорелите газове (ЕГР)

Една голяма питнака ще е този пробелм, надявам се да го реша по-бързо :)

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Фокуса гасне...:(

Мнение от specialista » 12 сеп 2011, 23:14

Сподели после какво са ти казали.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Salti
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Фокуса гасне...:(

Мнение от Salti » 13 сеп 2011, 12:27

Вчера по обед е закарах на един от сервизите на Бош в Пловдив (На колелото на Скобелева Майка), доволен съм от тях, доста други коли са ми диагностицирали точно. Дойде моя ред, казах си болежките, закачиха е на компютъра и запалих, колата се държеше нормално, като за пред доктор, работи 15 минути без да гасне, в мига в които разкачиха куплунга на компютъра колата загасна...преди това компютъра беше отчел само разкачения клапан за циркулацията на газовете... Решихме да я оставя да преспи и на сутринта да направи този проблем с непълното въртене при палене...Днес към 10:30 ми се обаждат и ми казват, че на колата й няма нищо да идвам да си я вземам - сутринта е запалила без пробелм и е загряла оптимално без да гасне. На връщане до нас, не ми направи някакъв проблем, след малко излизам с нея да видим, дали ще има изненади.
Обадих се на други специалисти, предложенията бяха подобни: въздух в системата, калпав горивен филтър, които според мен са алогични на симптомите, но мисля и това да се провери да няма 6-5..Имаше и едно ново предложение - куплунга който влиза в горивната помпа, този който е на "гасителя" на помпата, да се види за хлабава връзка, който вариант пак не е на 100%, поради факта, че колата не гасне при подавана не газ...
Не знам, както казах, една голяма питанка...Някой може ли да ме напъти с откриването на точките за зануляването по двигателя, да ги проверя да няма нещо хлабаво, другото което ме интересува е този тип двигатели при евентуало махане на акумулатора при запалена кола, колата ще остане ли да работи?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Фокуса гасне...:(

Мнение от specialista » 13 сеп 2011, 22:07

И защо ти е този експеримент от последното изречение?Не го прави моля те !
Вземи на първо време си почисти буксите на всички датчици,като почнеш от коляновия вал та до края!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Salti
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Фокуса гасне...:(

Мнение от Salti » 14 сеп 2011, 00:56

Не не, експеримент няма да правя, просто ме интересуваше архитектурно устройството на точно този агрегат дали е такова, с цел да елиминирам слаба маса нкяаде и гасненто си, когато си поиска. Без да разбирам не пипам :), но пък обичам да питам. Днес колата е карах цял ден, не ми направи проблем..
Това с датчиците е найстина добре, като идея и ще гледам да го изпълня тия дни..
Благодаря!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта