Проблем със Ескорт 1.6ЕФИ
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 окт 2011, 16:51
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Проблем със Ескорт 1.6ЕФИ
Здравейте колеги нов съм във форума и това ми е първи форд.
Преди 2 дена си взех Ескорт 1.6ЕФИ 105к.с
Доста е запазено и имам засега добри впечатления от него но имам 2 проблема и ще помоля по компетентните колеги да помогнат ако могат.
Първо да ви попитам какво масло и маслен филтер да закупя и колко литра ще ми трябват.Като го изфорсираш до към 3-4 оборота и препушва дим.Предполагам че гори масло и да ми кажете евентуалните проблеми от какво може да е.
Вторият ми проблем е следният.Не даржи оборотите както трябва менят се постояно не работи стабилно двигатела.Претполагам е от свещи и кабели.Ако може да ми предложите каква марка да тарся.И ако имат друг проблем тези двигатели някой да ме насочи към някоя,тема за да прочета общо взето за какво става на въпрос.
Мерси много предварително!!
Поздрави:Георги

Преди 2 дена си взех Ескорт 1.6ЕФИ 105к.с
Доста е запазено и имам засега добри впечатления от него но имам 2 проблема и ще помоля по компетентните колеги да помогнат ако могат.
Първо да ви попитам какво масло и маслен филтер да закупя и колко литра ще ми трябват.Като го изфорсираш до към 3-4 оборота и препушва дим.Предполагам че гори масло и да ми кажете евентуалните проблеми от какво може да е.
Вторият ми проблем е следният.Не даржи оборотите както трябва менят се постояно не работи стабилно двигатела.Претполагам е от свещи и кабели.Ако може да ми предложите каква марка да тарся.И ако имат друг проблем тези двигатели някой да ме насочи към някоя,тема за да прочета общо взето за какво става на въпрос.
Мерси много предварително!!
Поздрави:Георги



-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Ескорт 1.6ЕФИ
Здравей колега,първо честито за новата придобивка. Двиг.събира 3.5л.масло .Добре е да бъде 10W40,марката ти си избираш.Колкото за нестабилните обороти ,наистина първо си смени свещите/аз съм много доволен от NGK/ и кабелите.Щом пропушва възможно е да има гумички за смяна.
- ICO39
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 12 май 2005, 05:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ - Местоположение: Павликени
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Ескорт 1.6ЕФИ
При мене не си държеше оборотите,говоря за ниските,че и гаснеше даже от скапан ТПС или преведено на български сензор за позицията на педала на газта.Виж го дали няма прекъсване,и дали е настроен както трябва.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със Ескорт 1.6ЕФИ
Попринцип когато една кола се купува на стора, се сменят: ремъци, ролки, масло, филтри, преглеждат се накладките и дисковете, сменят се свещи , кабели , антифриз. За сега за това се сещам.
Има 2 варианта. 1-вия ако празните обороти играят и 2-рия ако прекъсва, когато двигателя прекъсва в движение.
Като гледам ти е 2-рия така че смени кабелите и свещите, а и разхода трябва да ти доста голям при това.
Има 2 варианта. 1-вия ако празните обороти играят и 2-рия ако прекъсва, когато двигателя прекъсва в движение.
Като гледам ти е 2-рия така че смени кабелите и свещите, а и разхода трябва да ти доста голям при това.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта