Проблем със Ескорт 1.6ЕФИ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Escort EFI
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 07 окт 2011, 16:51
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Проблем със Ескорт 1.6ЕФИ

Мнение от Escort EFI » 12 окт 2011, 18:43

Здравейте колеги нов съм във форума и това ми е първи форд.

Преди 2 дена си взех Ескорт 1.6ЕФИ 105к.с
Доста е запазено и имам засега добри впечатления от него но имам 2 проблема и ще помоля по компетентните колеги да помогнат ако могат.

Първо да ви попитам какво масло и маслен филтер да закупя и колко литра ще ми трябват.Като го изфорсираш до към 3-4 оборота и препушва дим.Предполагам че гори масло и да ми кажете евентуалните проблеми от какво може да е.

Вторият ми проблем е следният.Не даржи оборотите както трябва менят се постояно не работи стабилно двигатела.Претполагам е от свещи и кабели.Ако може да ми предложите каква марка да тарся.И ако имат друг проблем тези двигатели някой да ме насочи към някоя,тема за да прочета общо взето за какво става на въпрос.


Мерси много предварително!!
Поздрави:Георги :) :) :)

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: Проблем със Ескорт 1.6ЕФИ

Мнение от varby » 12 окт 2011, 19:30

Здравей колега,първо честито за новата придобивка. Двиг.събира 3.5л.масло .Добре е да бъде 10W40,марката ти си избираш.Колкото за нестабилните обороти ,наистина първо си смени свещите/аз съм много доволен от NGK/ и кабелите.Щом пропушва възможно е да има гумички за смяна.

Потребителски аватар
ICO39
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 12 май 2005, 05:12
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ
Местоположение: Павликени
Status: Извън линия

Re: Проблем със Ескорт 1.6ЕФИ

Мнение от ICO39 » 13 окт 2011, 21:28

При мене не си държеше оборотите,говоря за ниските,че и гаснеше даже от скапан ТПС или преведено на български сензор за позицията на педала на газта.Виж го дали няма прекъсване,и дали е настроен както трябва.
Изображение

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем със Ескорт 1.6ЕФИ

Мнение от essex » 13 окт 2011, 22:35

Попринцип когато една кола се купува на стора, се сменят: ремъци, ролки, масло, филтри, преглеждат се накладките и дисковете, сменят се свещи , кабели , антифриз. За сега за това се сещам.
Има 2 варианта. 1-вия ако празните обороти играят и 2-рия ако прекъсва, когато двигателя прекъсва в движение.
Като гледам ти е 2-рия така че смени кабелите и свещите, а и разхода трябва да ти доста голям при това.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта