Фокус 1.8 TDDI проблем с турбото

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
na4iko
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 09 ное 2011, 00:22
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Фокус 1.8 TDDI проблем с турбото

Мнение от na4iko » 09 ное 2011, 11:37

аве пичове и ас си имам такова фордче 1.8 тдди и на ме си ми ззагрява така бавничко ама един савет от мен в студеното когато я запалиш поне не я форсирай и я остави на място да поработи поне 2/3 мин. после трагни полека и на втори завои както е на 2/ра предавка я настапи ама стабилно дай трета и пак така и ще видиш как щте ти загрее добре и парно щте си имаш и всичко.ас обаче си имам един малак проблем.карам си на втора примерно подавам гас слагам трета вращтам гаста и вращтам на втора предавка и карам бавно с 1300/1500 оборота и почвам да подавам гас да наеме и ми се загубва турбото исклучва а турбото ми е чисто ново още когато я купих ми бяха заминали колекторите и заради тях се наложи да сменям и турбото понеже варвят капсоловка това се случва тук в ИСПАНИЯ.РЕМОНТА Е ИЗВАРШЕН В СЕРВИС НА ФОРД (за подмяната на колекторите с турбото).но проблемат е че не винаги ми го прави и не на точно определено време само когато тя си иска.Значи имам я колата от година.и за тази година ми го е направила 4/5 пати.а забравих да кажа че като го направи да се загуби турбото огасям паля на ново и сисе оправя все едно не е станало нищо. :roll: и още си карам така .поздрави.на всички колеги.

Потребителски аватар
TZahariev
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 29 юни 2011, 01:14
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фокус 2 1.8 TDCi голям разход на гориво

Мнение от TZahariev » 09 ное 2011, 12:23

na4iko написа:аве пичове и ас си имам такова фордче 1.8 тдди и на ме си ми ззагрява така бавничко ама един савет от мен в студеното когато я запалиш поне не я форсирай и я остави на място да поработи поне 2/3 мин. после трагни полека и на втори завои както е на 2/ра предавка я настапи ама стабилно дай трета и пак така и ще видиш как щте ти загрее добре и парно щте си имаш и всичко.ас обаче си имам един малак проблем.карам си на втора примерно подавам гас слагам трета вращтам гаста и вращтам на втора предавка и карам бавно с 1300/1500 оборота и почвам да подавам гас да наеме и ми се загубва турбото исклучва а турбото ми е чисто ново още когато я купих ми бяха заминали колекторите и заради тях се наложи да сменям и турбото понеже варвят капсоловка това се случва тук в ИСПАНИЯ.РЕМОНТА Е ИЗВАРШЕН В СЕРВИС НА ФОРД (за подмяната на колекторите с турбото).но проблемат е че не винаги ми го прави и не на точно определено време само когато тя си иска.Значи имам я колата от година.и за тази година ми го е направила 4/5 пати.а забравих да кажа че като го направи да се загуби турбото огасям паля на ново и сисе оправя все едно не е станало нищо. :roll: и още си карам така .поздрави.на всички колеги.
Виж си отговора как караш колата да загрява по-бързо и мисля, че ще си отговориш и защо ти се губи турбото на моменти. За TDI моторите е много важно докато не е напълно загряла да не се натиска колата и да се кара до 2000 оборота иначе първо започват проблеми с турбото, с прекомерно износване на други елементи от ДВГ и така нататък. А за топлото то парно си има още преди да е отлепила стрелката на температурата, а ако искаш мноого топло и климатик има :)
Най-"обичам" сектанти и разбирачи, които побългаряват!

na4iko
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 09 ное 2011, 00:22
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Фокус 2 1.8 TDCi голям разход на гориво

Мнение от na4iko » 09 ное 2011, 17:30

ас това го знам за по бавното каране докато е студена но и прочети както трябва и тогава ме съди.пък и този проблем не е от това. защото турбото ми е ново а и проблема си го имаше и от преди да го сменя и така си е още.ако има някой по компетентен да даде малко съвет.поздрави на всички.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Фокус 2 1.8 TDCi голям разход на гориво

Мнение от dimkar » 09 ное 2011, 19:38

TZahariev написа:...а ако искаш мноого топло и климатик има :)
Какъв е този климатик, дето и топли? :)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.8 TDDI проблем с турбото

Мнение от ЯЛТА » 09 ное 2011, 23:17

Следващия модел на климатик- климатроник.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
to6kooo
потребител
потребител
Мнения: 213
Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.8 TDDI проблем с турбото

Мнение от to6kooo » 09 ное 2011, 23:48

И кой ви каза че климатроника топли преди да е загрял двигателя? :shock: по темата-пренадува ти турбото,нещо по управлението,TDDi-то е с wastegate турбо!

petarrs
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
Местоположение: pleven/sofia
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.8 TDDI проблем с турбото

Мнение от petarrs » 10 ное 2011, 08:54

Дали има разлика аз като тръгна на - 10 - 15 градуса и ти в Испания на колко - на 10?
Изображение

Потребителски аватар
TZahariev
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 29 юни 2011, 01:14
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.8 TDDI проблем с турбото

Мнение от TZahariev » 10 ное 2011, 18:36

to6kooo написа:И кой ви каза че климатроника топли преди да е загрял двигателя? :shock: по темата-пренадува ти турбото,нещо по управлението,TDDi-то е с wastegate турбо!
Разбира се, че топли! Две коли съм имал с климатроник (Citroen Xsara Picasso, Renault Laguna) едната е релевантна от 2000 г., а другата беше 2009 г.и си топли прекрасно. Климатика също топли, но по-неефектвино в сравнение с климатроника.

П.С. Лека редакция: Сега видях, че обикновения климатик не духа топло. Това, което съм написал се отнася за автоматичен климатик и климатроник. НО мисля, че и при обикновения, нормален климатик си духа топло. Извинявам се за грешката от моя страна да не уточня!
Най-"обичам" сектанти и разбирачи, които побългаряват!

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта