Работи на 3 цилиндара
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 15 дек 2011, 01:58
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Работи на 3 цилиндара
Здравейте имам следния проблем - притежавам Форд Фиеста 1,3 моно инжекция 1995 година двигателя е J6B с катализатор. Колата постоянно зацапва свеща на първия цилиндър, закарах я в един сервиз и там ми смениха гумичките на клапаните, бобината, кабелите, свещите, провериха клапаните за херметичност и затвориха главата. 180лв за части и 100 лв за ремонт, но ефект никакъв свеща отново и отново е зацапана. Отидох отново в сервиза да им искам обяснение и ми казача, че след около 500 км ще се оправи, били сложили някаква добавка RESURS, която уж освобождавала запечени сегменти. Минах ги тия 500 км и отново отидох в шибания сервиз, искам им обяснение за ремонта, а те ми се правят на интересни, че не искали да ме ощетяватм защото смяната на сегменти щяла да излезе скъпо и гледали максимално да ми излезе евтино, и аз вече не издържах и им теглих една майна, както си му е реда и им казах, че крака ми няма да стъпи в техния сервиз. Та сега се чудя какво да правя- комплект от 4 сегмента е 26 лв= 104лв, биелни лагери комплект- 45лв, гарнитура на главата-23лв, гарнитура на картера- 6,5 лв, друго не се сещам. Мерих компресията - 1 цилиндър 6, 2 цилиндър 9, 3 цилиндър 7, 4 цилиндър 8. Струва ми се , че са сегментите, но незнам. Намерих един двигател за 100 лв, абсолютно същия, като моя, но ме притеснява КАТ, по точно минаването на преглед, незнам как се оправя и колко ли ще ми излезе. Чудя се и дали да не я махна и да си взема друга кола. Не мога и да я прежаля първата ми кола е, а и за 5 години доста неща съм сменил по нея- термостат, бендикс, четки на динамо, предни и задни накладки, цилиндърчета, каре на волана, тампони на носачите, регулиране на предница, маншони. Дайте ми някакъв съвет, Благодаря предварително. Също разхода на гориво е около 10 литра на 100 км
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Работи на 3 цилиндара
Според мен правилно са ти казали в сервиза, защото много рядко някой се решава да хвърли повече пари за ремонт, от колкото е цената на цялата кола.
Въпрос на личен избор. Купуването на мотор на старо ти гарантира поне 50 % да е в подобно състояние, освен ако не е от някоя катастрофирала кола, което си е много малък шанс. При всички положения разглобяването на мотора ще си каже дали подлежи- и до колко ще е оправдан ремонтът му. Ако са износени много цилиндрите ремонтът просто е много оскъпяващ. Притеснителното е че е на първи цилиндър, защото обикновено се случва да е на четвърти в предвид че той е най "топлият".
Иначе добри майстори могат да ти направят моторчето да пее, за всичко си има лек.
Въпрос на личен избор. Купуването на мотор на старо ти гарантира поне 50 % да е в подобно състояние, освен ако не е от някоя катастрофирала кола, което си е много малък шанс. При всички положения разглобяването на мотора ще си каже дали подлежи- и до колко ще е оправдан ремонтът му. Ако са износени много цилиндрите ремонтът просто е много оскъпяващ. Притеснителното е че е на първи цилиндър, защото обикновено се случва да е на четвърти в предвид че той е най "топлият".
Иначе добри майстори могат да ти направят моторчето да пее, за всичко си има лек.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Работи на 3 цилиндара
Със тези показатели, само смяна не сегменти няма да я оправят (нито добавки), трябва ремонт. В сервиза нищо не са ти виновни, че мотора си е заминал.desperado1 написа:..... Мерих компресията - 1 цилиндър 6, 2 цилиндър 9, 3 цилиндър 7, 4 цилиндър 8. ....
Тоя мотор, дето си го намерил, ако си има документи, какво те притеснява КАТ, слагаш го и отиваш да го регистрираш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: Работи на 3 цилиндара
преди 7-8 години имах джета та на въпроса мери компресията беше 8,5; 10;10;7,1 работех на една бензиностанция мина един редовен клиент дятка с една жигула и понеже си говорим често му казах за компресията .Та той ми каза пробвай ако стане стане и за какво става въпрос '' карай колата да загрее хубаво свали свещите и в всеки цилиндър по спринцовка 5мл газ за горене . Направих го вечерта отидох за нощна свърших тая процедура даже по две спринцовки вкарах . но не трябва да се пали полата поне 10 часа с една дума една нощ да престой.След няколко дена ходих при поснат премети ми компресията цилиндъра който беше с 7,1 ме изуми 10,4. Опитай може да свърши работа ако става въпрос за запекли сегменти
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 15 дек 2011, 01:58
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Re: Работи на 3 цилиндара
HACKO написа:Със тези показатели, само смяна не сегменти няма да я оправят (нито добавки), трябва ремонт. В сервиза нищо не са ти виновни, че мотора си е заминал.desperado1 написа:..... Мерих компресията - 1 цилиндър 6, 2 цилиндър 9, 3 цилиндър 7, 4 цилиндър 8. ....
Тоя мотор, дето си го намерил, ако си има документи, какво те притеснява КАТ, слагаш го и отиваш да го регистрираш.
И в какво по точно се състои този ремонт.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Работи на 3 цилиндара
Сваляне на мотора, разглобяване, нови бутала и сегменти с ремонтен (по-голям) размер, разстргване на цилиндровия блок до ремонтния размер. Нови основни и биелни лагери, при нужда също ремонтен размер и съотно шлайфане на коляновия вал. Ревизия и при нужда препасване на клапаните. Сглобяване на двигателя и монтаж на колата, със нов феродов диск на съединителя. И имаш кола със нов мотор с възстановена мощност, като на нова кола.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 15 дек 2011, 01:58
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Re: Работи на 3 цилиндара
Мерси много, значи не си струва да го правя тоя ремонт.HACKO написа:Сваляне на мотора, разглобяване, нови бутала и сегменти с ремонтен (по-голям) размер, разстргване на цилиндровия блок до ремонтния размер. Нови основни и биелни лагери, при нужда също ремонтен размер и съотно шлайфане на коляновия вал. Ревизия и при нужда препасване на клапаните. Сглобяване на двигателя и монтаж на колата, със нов феродов диск на съединителя. И имаш кола със нов мотор с възстановена мощност, като на нова кола.
- boby
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 29 окт 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford focus 1.6i 2000 г. и C Max 1.6 tdci 2004 г.
- Местоположение: СО
- Status: Извън линия
Re: Работи на 3 цилиндара
Трябва да си направиш добре сметката тъй като един такъв ремонт струва в момента повече от автомобила, като се има в предвид че и купето сигурно е позагнило и за тия години има и др проблеми я ходова част я управление просто си направи добре сметката. Аз съм правил ремонт за бутала, сегменти, основни и биелни лагери, шлаиф и гарнитури преди 4 год. 580лв, работата от мен, в сервиз с масло антифриз и работа ще ти докарат сумата към 1000 лв. Може да смениш сигменти и да покараш година две. Колата е твоя парите също. 

-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 15 дек 2011, 01:58
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Re: Работи на 3 цилиндара
lorinzar написа:преди 7-8 години имах джета та на въпроса мери компресията беше 8,5; 10;10;7,1 работех на една бензиностанция мина един редовен клиент дятка с една жигула и понеже си говорим често му казах за компресията .Та той ми каза пробвай ако стане стане и за какво става въпрос '' карай колата да загрее хубаво свали свещите и в всеки цилиндър по спринцовка 5мл газ за горене . Направих го вечерта отидох за нощна свърших тая процедура даже по две спринцовки вкарах . но не трябва да се пали полата поне 10 часа с една дума една нощ да престой.След няколко дена ходих при поснат премети ми компресията цилиндъра който беше с 7,1 ме изуми 10,4. Опитай може да свърши работа ако става въпрос за запекли сегменти
И при мене стана номера сега колата лети и не зацапва свеща, остава само да измеря компресията
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Работи на 3 цилиндара
Това с газта за горене е добре известна стара процедура и върши чудесна работа при запечени сегменти.Горе-долу първото,което трябва да направите,ако колата сега идва от Италия примерно,където са пословично известни с калпавата поддръжка на моторите.
Но на стар мотор,на който му се знае историята и е каран с хубави масла последните години,редовно сменяни....има малък шанс да даде ефект.Там вече причината е износване.
Основен ремонт на мотор е грубо в границите 700-1000 лева за масовите коли.Сваляне и качване на мотора,бутала,сегменти,основни и биелни лагери,клапани,гумички за тях,шлайфане на блок и легла на клапани.Покрай това обикновено излиза някой и друг от стандартните лагери,водна помпа,ролки и ремъции всички гарнитури се сменят задължително...Като цяло сложна и безсмислена процедура ако останалата част от колата не е в наистина идеално състояние...ама наистина без никаква забележка.
Скоро един познат прави основен на Мондео с Ендура-де мотор.Ама колата влезе в БГ с цена 1500 лева с регистрацията,а купето е в състояние все едно вчера е излязло от магазина-перфектно състояние,с абсолютно всичките екстри,с подгряване на предното стъкло и седалките даже.И всичко работи.За такава кола има смисъл.Но за някоя кошница...бала пари а ремонт...няма смисъл.
Но на стар мотор,на който му се знае историята и е каран с хубави масла последните години,редовно сменяни....има малък шанс да даде ефект.Там вече причината е износване.
Основен ремонт на мотор е грубо в границите 700-1000 лева за масовите коли.Сваляне и качване на мотора,бутала,сегменти,основни и биелни лагери,клапани,гумички за тях,шлайфане на блок и легла на клапани.Покрай това обикновено излиза някой и друг от стандартните лагери,водна помпа,ролки и ремъции всички гарнитури се сменят задължително...Като цяло сложна и безсмислена процедура ако останалата част от колата не е в наистина идеално състояние...ама наистина без никаква забележка.
Скоро един познат прави основен на Мондео с Ендура-де мотор.Ама колата влезе в БГ с цена 1500 лева с регистрацията,а купето е в състояние все едно вчера е излязло от магазина-перфектно състояние,с абсолютно всичките екстри,с подгряване на предното стъкло и седалките даже.И всичко работи.За такава кола има смисъл.Но за някоя кошница...бала пари а ремонт...няма смисъл.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта