Много масло във кутията на възд. филтър ?!?!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 595
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Много масло във кутията на възд. филтър ?!?!

Мнение от Kamazabg » 16 фев 2012, 12:31

Днес реших да сменя въздушния филтър, че стана на 7-8 хил км. След като отворих кутиятанустанових, че много масло, което е влизало през отдушника. Досега не е било така. Има и нещо бяло, като конденз, ама незнам....
Въпроса ми е от какво може да хвърля повече масло в кутията ?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Garret
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 13 окт 2011, 22:37
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.1 Mi
Status: Извън линия

Re: Много масло във кутията на възд. филтър ?!?!

Мнение от Garret » 16 фев 2012, 14:30

И аз съм по същия начин. Тази пяна дето се получава е от сапуните в маслото. Много е досадно цапа се целия филтър и моноинжекцията. Смятам да пусна маркуча на картерните газове да тече директно на земята, а не в кутията. На ладата ми беше така и нямаше проблеми. :shock: :?

HePoH
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 28 юли 2008, 11:39
Модел на автомобила: Mondeo 2,0 NGA 136 hp Zetec Dec. '97+ ГИ Autogas Italia
Местоположение: София/Ботевград
Status: Извън линия

Re: Много масло във кутията на възд. филтър ?!?!

Мнение от HePoH » 16 фев 2012, 20:20

Колега, не искам да те плаша, но на мен така ми се беше напълнило под филтъра с масло и правих основен ремонт на 4-ти цилиндър сегментите бяха дали фира и надуваше към картера и изхвърляше маслото през картерната вентилация ...
При теб може просто маслоуловителя да се е прецакал и да не си върши работата, която е да задържа капчиците масло .
Изображение

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Много масло във кутията на възд. филтър ?!?!

Мнение от essex » 16 фев 2012, 20:32

Миналата зима бях сус Yacco 10w40 4 литра ми излезнаха към 48 лв. и нямах пяната от картерните газове ! А сега карам с някакво valvoline 10или15w40 (не помня точно) и го взех от един познат за 5 лв литъра. Плюс това с valvoline е доста по тропащ двигателя, така че сам може да си направих сметката в качеството като пари и в това кое масло е добро :)
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Много масло във кутията на възд. филтър ?!?!

Мнение от diesel1.6 » 16 фев 2012, 21:07

Вероятно има маслена емулсия, като каша, не пяна. Нормално е да се получи в студено време, много вода кондензира в маслото. В съседна тема коментират замръзнали тръби и канали на вентилацията на картера, там пише повече. Май се казва "изхвърли си маслото"

Потребителски аватар
boby
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 29 окт 2007, 19:48
Модел на автомобила: Ford focus 1.6i 2000 г. и C Max 1.6 tdci 2004 г.
Местоположение: СО
Status: Извън линия

Re: Много масло във кутията на възд. филтър ?!?!

Мнение от boby » 17 фев 2012, 20:58

Така се получава при лошо масло и стар мотор, налягането в картера е малко по високо и изхвърля маслените пари и част от маслото а зимата ако се кара на къси разстояния и една пяна като пресечено масло.
Изображение

Потребителски аватар
canevplamen
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 24 ное 2006, 10:52
Модел на автомобила: ford escort,1.4mi-1993;Ford Fusion 1.4 tdci-2004
Местоположение: Gorna Oryahovica
Status: Извън линия

Re: Много масло във кутията на възд. филтър ?!?!

Мнение от canevplamen » 18 фев 2012, 12:51

На Ескорта имах същия проблем-постоянно се цапаше филтъра ,бях извадил маркуча и го натиках в шише от минерална вода.И аз си мислех отивам към сериозен ремонт,ама майсторчето печено и се оказа проблема е в маркуча ,който излизаше от горната част на двигателя(клапаните където са)към картера.При моя-1993 г.се намира от вътрешната страна откъм купето.Сменихме този маркуч-целия беше задръстен и опечен и проблема се реши. :wink:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта