Common Rail с малко облаче отзад?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Vimar
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 13 юли 2006, 12:15
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 100ps
Status: Извън линия

Common Rail с малко облаче отзад?

Мнение от Vimar » 22 авг 2006, 01:10

Не спира да ме учудва факта, че въпреки прецизното управление на подаването на гориво (нафта в случая), моето сравнително ново двигателче 1.8 TDCi в зависимост от настроението пуска малки или по-големи димни завеси. (Д)Ефекта се забелязва при развъртане на двигателя като принципа е колкото повече го настъпиш толкова повече опушваш веждите на шофьора отзад. Доколкото ми е известно пушилката е просто нафта, която не е съвсем употребена по предназначение - не напълно изгоряла.

Интересно ми е доколко това е "нормално" - от МотоПфое категорично ми заявиха, че било съвсем съвсем наред - едва ли не ако не пуши, значи не е наред. Също така забелязвам, че при почти всички марки новички дизелчета има подобни кълбенца, което може би означава калпаво гориво, но пък лично аз зареждам само от ОМВ (доколкото това е някаква гаранция за качество)...

Как ви се струва тази дизелова опушена ситуация?

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 22 авг 2006, 08:45

Аз нямам обяснение, щото не разбирам чак толкова. Може би ще те успокоя леко като ти кажа че често виждам нови коли с common rail да припушват яко като ги настъпят. Това много ме учудва и си мислех че ще да е така щото слагат като мен масълце в нафтата :) . Ама ти не казваш че правиш такива химии и явно причината ще се окаже друга.
Изображение

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 22 авг 2006, 11:17

- идеален регулатор няма. винаги има преходен процес
- дори и регулатора да се самообучава - външните условия се променят и "знанията" му пак не са актуални
- регулатора и да беше "идеален" входните му данни са с грешка (темп, налягане, ...)
- имам някакви смътни спомени че при дизела макс мощност се постига когато се подава съвсем малко повече нафта от необходимата в момента (за 100% изгаряне) ... т.е има малко непълно горене.
(корабни двигатели)

така че няма как при настъпан педал да очакваш да не пуши малко ако искаш макс. мощност на момента

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 22 авг 2006, 11:27

Скоро си взехме чисто ново Пежо Боксер 2.8HDI,мога да те уверя,че и когато беше на 300км и сега когато е на 13000 като подадеш газ винаги си изкадява,но то си е нормално май това :roll:
Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 22 авг 2006, 11:34

Опитайте с БИО ДИЗЕЛ. Може и да пропушва, но поне зад вас ще мирише на мекици или пържени картовки. :lol:

Грешка на езика.
Последна промяна от nikolovvd на 22 авг 2006, 11:51, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 22 авг 2006, 11:38

Ха ха ха да тва ще е яко :lol:
И е БИО ДИЗЕЛ :wink:
Съвременните автомобили като TDCI са пригодени да работят на 90% био дизел и 10% нафта,а някои вече могат и 100% био дизел!
Изображение

Изображение

Изображение

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 22 авг 2006, 12:12

Mondeo18TDI96 написа:- имам някакви смътни спомени че при дизела макс мощност се постига когато се подава съвсем малко повече нафта от необходимата в момента (за 100% изгаряне) ... т.е има малко непълно горене....
И аз съм го чувал това.А това "малко повече" доколкото аз разбрах било от порядъка на 1-2 милиграма нафта
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 22 авг 2006, 13:30

Японските комън рейл (D4D) не пушат в никакви режими. Хитрото е, че не искат да работят с всякаква нафта.

Иначе, при форсиране управлението преминава от качествен режим в мощностен режим и е напълно нормало да има частично (ма много частично) неизгоряла нафта. След установяване на режима пушекът трябва да изчезне. Ако е черен колата има проблеми.

За биодизела е вярно с поредицата от забележки на производителите на горивна апаратура. Масовият биодизел има огромно количество вода в него и отделно не е изпран като хората.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Vimar
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 13 юли 2006, 12:15
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 100ps
Status: Извън линия

Мнение от Vimar » 22 авг 2006, 15:00

Добрее - успокоявам се по темата и спирам да гледам в огледалото като си изрязвам дизелчето, въпреки че облачето разваля естетиката, но ще го преживея :wink:

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 23 авг 2006, 15:27

Напълно нормално е да пуши все пак е дизел. Ако се загледаш то единствено пуска дим (то по принцип си пуска но не може да го видиш) като го изфорсираж здраво и то в момента когато завърти турбото. Японските коли също пушат...Но на по новите модели вече слагат филтър за твърди частици.
Пък и защо да разваля естетиката, даже е много по-яко като пусне малко дим като се ръчкаш :wink:, от зад новите дизели като ги погледнеш и видиш ли въпросното кълбо дим неминуемо след това се отдалечават здраво :twisted:
Love sucks......true love swallows!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта