Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от HACKO » 12 сеп 2012, 10:15

От Кореселина се повреждат мембраните и се махат преди чистене, но това с обливането е само хабене на Коресилина, най-много да се почисти отвънка, така че няма страшно за мембраните.
Блокирането на ускорителната помпа не е добра идея, ще умре съвсем, няма да може и да потегли.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от dreadx » 12 сеп 2012, 20:51

Аз наливах главно по дросел-клапите и в жигльорите - подобрение имаше, но не може да се почисти така изцяло.

Ускорителна помпа - при издърпване на мембраната в тялото на ускорителната помпа през клапанче постъпва гориво, при натискане това гориво се изтласква към дюза.
При *плавно* натискане горивото се връща през калибриран дренажен отвор в казанчето на карбуратора.

Има няколко такива отвора в карбуратора и могат да се почистят най-вече чрез разглобяване. Не е трудно да се запушат от някакви утайки и боклуци, понеже са с диаметър от порядъка на 0.3 мм.

Когато този отвор на ускорителната помпа е запушен, всяко натискане, дори и най-лекото води до впръскване на допълнително гориво. Това не е желателно и по-скоро пречи като дави двигателя, отколкото да му помага при ускорение. Най-добре при свален капак на въздушния филтър да се види какво точно прави ускорителната помпа и дали работи коректно.

Карал съм с така блокирана ускорителна помпа - подпрях с един S-образен тел лостчето да е постоянно натиснато - нямаше проблеми при тръгване.
Блокирах я, защото ми давеше двигателя, а това водеше до сериозни проблеми при тръгване (и при всякакво натискане на педала за газта).
При обикновената газова уредба нали няма ускорителни помпи. Работеше си точно като кола на газ.
Затова смятам, че при съмнения в изправността й е добре да се пробва без нея.

deni_metodiev
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от deni_metodiev » 14 сеп 2012, 12:09

Здравейте колеги! Днес запретнах ръкави и воден от надеждата да разреша проблема и от неистовото типично българско желание да спестя някой лев, се въоръжих със медицински спирт, обезмаслител, лакочистителя на жената :twisted: , парцали, мокри кърпички, четка за зъби и солидна доза търпение и извърших някои процедури. Като начало отворих ускорителната помпа, свалих мембраната и тя се оказа здрава. Дори я понапънах малко с идеята ако е за късане да се къса сега, но тя се оказа здраво к*пеле :D . Беше в доста прилично състояние, имаше съвсем малко чернилка в корпуса на помпата, която старателно зачистих. На мембраната има нещо като бутон (явно на пружина), който малко трудно раздвижих, беше хванал тънък тъмен слой, който също почистих и поливайки с лакочистителя, а след това и със спирт го раздвижвах интензивно за да може колкото е възможно да се почисти отвътре. Това, което ми направи впечатление, е че сравнително трудно се натиска, чак ме беше страх да не изкривя ламаринката на мембраната. Не знам дали по принцип трябва да е така, но в крайна сметка целта ми беше да го раздвижа така, че да не засича. След което я сглобих и затегнах. При натискане на лостчето в карба влиза силна струйка гориво, което ме кара да мисля ,че работи добре. Свалих и нещо, което е като датчик, и развих болта му, който в последствие се оказа нещо като жигльор - вътре е на пружина, а по оста има дупчици. Нямаше видими запушвания, само на 1-2 места малко черничко, зачистих го старателно и внимателно и го завих. След това свалих и болта след маркуча за бензина, той нямаше пружина и дупчици - промих, продухах и завинтих. Сложих скоби на маркуча от въздушния филтър към карбуратора (имаше само една скоба от станата на възд. филтър). Сложих скоби и на едно маркуче, което излиза от нещо, което може би е вакуумна мембрана и влиза в карбуратора (там нямаше скоби и от 2-те страни). Тя също има лостче, което като натисна и чувам съскане, мисля че е нещо като капсулована и не съм сигурен че се отваря, макар че има винт точно в средата, който не съм пипал. Знам че при някои колеги ускорителната помпа има винт за регулиране, при мен няма, или поне не е отвън. Гледах много внимателно, но не успях да открия винт за качеството на сместта (ако не се лъжа), а само този за количеството, който се върти на ръка... Видях една дупка, която се намира на около 5 см в дясно от винта за качеството, но бърках с шестограм и с права отвертка но не усетих нищо да се върти, а няма как да си пъхна главата там, че е тясно :) . След това я запалих, колкото да я прекарам от зад блока до пред блока. Резултата - дръпнах смукача на половина, тръгна и не заби муцуна! Пред блока го върнах и я изпробвах без смукач, на темп. 28 градуса навън един път забива, един път върти гуми, което мисля че е добре като за сравнително студен двг. Но проблема с претрисането остава... :cry: . И със и без смукач, двигателя претриса през няколко секунди. След малко пак слизам, ще сваля свещите и май ще сложа старите, защото тия NGK които взех май са ментак. Старите са БОШ и не знам на колко КМ са, защото така я купих, но до последно се държаха добре по спомени. После ще пиша. Лек ден на всички!

P.S. След като извадих свещите ... ето резултата:
http://www.album.bg/deni_metodiev/images/29954388/
http://www.album.bg/deni_metodiev/images/29954389/
http://www.album.bg/deni_metodiev/images/29954390/
Това са свещи на около 800км, изключвам тази на 3-ти цилинтър, преди 2 седмици ми я сложиха 2-ра употреба в Добрич колкото да се прибера... На снимките са подредени от ляво на дясно съответно от 1-ви до 4-ти цилиндър, за да се вижда докато снимах ги завъртях по оста им. На 1 цилиндър е опушена много предимно от едната страна, на 4-ти цялата... С новите стари свещи пак дръпнах едно кръгче около блока, на едно място реши че ще гасне и 4-5 пъти я паля, оборотите падат плавно и гасне, но след малко се оправи. И това на студен двг без смукач. Като позагря малко при рязко подаване на газ взе да дърпа :shock: Оборотите се нормализираха, претрисането изчезна. Сега работи толкова равномерно, че от резонанса ми дрънчи страничното огледало ;;): но да не се радвам предварително, ще видя утре като я опъна на по-дълъг път как ще е... Колкото до маслото - съвсем леко е спаднало откакто я взех, но мисля че е нормално, защото е на 8 000 км и вече е за смяна, но не е толкова спаднало нивото, че да кажа че гори масло.
Ако късмета ти обърне гръб... Изчакай го да се наведе...
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от HACKO » 14 сеп 2012, 15:19

Иди в МП дай 30лв., и си вземи едни истински свещи. 1ва и 4та не са работили, дано да е от тях а не от бобината.
Както описваш карбуратора ти работи нормално.
Колегата dreadx е описал как трябва да работи ускорителната помпа на теория, но на практика пръска винаги дори и при съвсем плавно натискане на педала на чисто нов карбуратор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

deni_metodiev
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от deni_metodiev » 14 сеп 2012, 19:57

Изпробвах я, ще трябва да се почиства основно карбуратора... Само дано накрая да не се окаже запушен ауспух/гърне, че много труд и нерви за нищо ще стане... Пък това няма как да го проверя без да режа...
Ако късмета ти обърне гръб... Изчакай го да се наведе...
Изображение

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от dreadx » 16 сеп 2012, 00:19

Провери и кабелите. Редът на запалване е 1-2-4-3, като свещите са две по две - последователно през съответната бобина.
Бобината е двойна, две бобини са - едната за 1 и 4, другата за 2 и 3. Ако някой от кабелите прекъсва няма да работят добре и двете свещи.
При мен веднъж забелязах, че буксите към свещите хлопат. Щракват си върху свеща, но на някои се усеща, че има луфт. И реших че не е сериозно да се разчита на добър контакт ако са така хлабави и взех, че сложих по едно парченце многожилен меден проводник да ги уплътни в мястото на контакт. Веднага започна да работи по-добре колата. Може би и аз заради някакво претрисане бях тръгнал да ги проверявам.
Също виж по тъмно дали хвърчат много искри покрай кабелите. Когато работи колата, и когато подаваш газ. Бръкни под карбуратора отляво и врътни газта да видиш тогава дали не хвърля искри някъде, понеже на празен ход може и да няма. Аз може би от некоректна смес при работа на газ (LPG) гледах всякакви глупости - докато работи на празен ход подавам газ и докато развърта двигателя се вижда как покрай свещите, по изолатора на свещта хвърчат искри (съответно се усещат пропуски в запалването, липса на мощност и др.)
Имаше и следи от искренето по керамичните изолатори на свещите.
За да предпочете искрата да мине през 5-6 милиметра въздух (това, което виждам + не се знае какво отдолу под гумения накрайник на кабела) срещу това да си мине през 1 мм. междуелектродното разстояние на свещта --> това означава ли, че съпротивлението на компресираната в цилиндрите гориво-въздушна смес може да е по-голямо, и това при бедна или богата смес се получава?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от HACKO » 16 сеп 2012, 09:34

Това няма нищо общо със сместа, това е проблем със свещта. Временно решение е да се зачисти метализацията по повърхността на керамиката, но свещите трябва да се сменят. Също така хлабавата връзка, за която говориш, може да е първопричината да започне да искри отвънка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

deni_metodiev
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от deni_metodiev » 17 сеп 2012, 14:08

Колеги, мисля че проблема е решен! В събота реших пак да се поразровя по карбуратора, и свалих една мембрана, която се намира точно до ускорителната помпа и на руски го водят еконостат (мисля че в превод е смукач). Мембраната беше здрава, но деформирана и воден от някакъв инстинкт реших да я сменя. С голямо изумление като отидох в Еврото (май само там ги има) и ми извадиха нова - видях, че е равна, а аз мислех, че трябва да е като мембраната на говорител (както е на ускорителната помпа). Сложих я, искаше ми се да сменя и тази на ускорителната помпа, но магазина затвори... и тръгнах към Добрич. Лекото претрисане на студен двг при подаване на газ остана, но след като колата загря изчезнаха всякакви странични шумове. Вървежът се подобри с 50% ! При това се наложи да пътуваме до съседно село 5 човека в колата, с изключение на 1-2 баира поддържах 90-100км/ч, но ускорението беше плавно и мудно (поне го имаше!). Днес обаче реших че ще сменя и другата мембрана - на ускорителната помпа. За мое изумление бутончето й пак беше засякло и много трудно го раздвижих. Взех нова, сложих я и колата запя друга песен :) Имах възможност съвсем малко да я покарам, но веднага усетих разликата както на свободен ход, така и при ускорение. Всички замисляния, претрисания и други подобни изчезнаха. Ще я покарам още малко и ще споделя как е. Пропуснах да отбележа. че след смяната на 1-вата мембрана разхода ми падна с около 1,5л (на око - все още не съм я засякъл точно). Мисля, че други мембрани няма - поне след като огледах карба обстойно. Модела на карбуратора е Weber TLDM 26/28, понеже май не съм го споменавал. Първата мембрана ми излезе 5,02 лв.,в втората - 6,04 лв. С 10лв колата е като нова. Ще следя свещите, ще проверя и кабелите както ме посъветвахте, възможно е и там да има проблем, защото едния кабел от новия комплект ми го прецакаха и сложих един от старите (предполагам че са със различно сечение - не знам до колко може да е проблем). Колкото до последователността на кабелите - мисля че не съм я объркал защото когато ги слагах доста четене изчетох във форума :) Благодаря за разбирането, търпението и помощта колеги!
Ако късмета ти обърне гръб... Изчакай го да се наведе...
Изображение

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от dreadx » 17 сеп 2012, 22:38

:) Супер много се радвам, че е станало!

Третата мембрана, която може да е източник на проблеми при този карбуратор се намира в онова капсуловано нещо, дето връща смукача. Ако е скъсана започва да смуче въздух оттам и да разваля вакуума във всмукателния колектор. При теб вероятно е наред, но при съмнения трябва да се проверява и тя.

За кабелите и последователното свързване имах предвид, че бобината е двойна - две отделни бобини. Но всяка от тези две бобини не пуска ток към маса, а веригата се затваря последователно през едната свещ -> през шасито на двигателя -> и през другата свещ обратно в бобината. Редът на запалване на цилиндрите е 1-2-4-3. Ток се подава винаги през две от свещите - 1 и 4 или 2 и 3. Когато дойде моментът за запалване на сместа например в първи цилиндър искра се получава и в 4-ти, но това не е проблем, понеже в този момент там се изхвърлят изгорелите газове. По този начин са си спестили още две допълнителни бобини (другият вариант е да сложат 4 бобини - за всеки цилиндър отделно), спестили са и управлението на още две бобини. Проблемите на това решение са от една страна по-високите напрежения с които се работи - вместо 22kV за една свещ бобината прави 44 киловолта, за да минат през двете свещи. Също така, ако някъде по кабелите връзката прекъсва, запалването няма да работи коректно не за един, а за два цилиндъра едновременно.

На снимките на твоите свещи се вижда, че двойката (1 и 4) са работили по-лошо. Без много да задълбаваш огледай дали на тъмно се виждат искри, дали буксите на кабелите не са хлабави и др. такива неща. Не е проблем, че си с един стар кабел и три нови, стига старият да работи. Ако трябва сложи някой друг от старите кабели. Но нищо чудно сега при правилната смес като покараш известно време и свалиш свещите за проверка да се окаже, че всичките са работили добре.

deni_metodiev
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от deni_metodiev » 19 сеп 2012, 10:33

Скоро ще свалям пак свещите, защото детонациите (кихането) продължава. Не е често, получава се обикновено като отнема от газта и след това подам газ на по-голяма скорост - примерно в наближавам задръстване и се движа на 3-та с 40, отнемам от газта и намалявам на 10-15 км/ч, ако влкюча първа и ускоря почти никога няма проблем, но ако се опитам да ускоря на 2-ра, киха и тогава потегля. Същото е и ако от място се опитам да тръгна на 2-ра, или пък ако от трета включа направо 5-та и опитам да ускоря. Когато е в по-високи обороти няма проблеми. Вече и ускорява нормално като за 1,1 37кв, единственото което остана е кихането и това, че на студен двигател пак претриса колата и работи по-неравномерно (ту на 4 ту на 3 цилиндъра). Това специално за студения двигател в един сайт има обяснение, но не знам до колко е достоверно:
"по свещта има ярко изразени следи от масло, особенно по резбата. Двигател с такива свещи след продължителен престой, след стартиране има неравномерна работа, а след загряване до нормална работна температура работи нормално. Най често причината е в гумичките на клапаните. Налице е и повишен разход на гориво, както и синьо-бял пушек от ауспуха."
Ако късмета ти обърне гръб... Изчакай го да се наведе...
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от HACKO » 19 сеп 2012, 10:51

Стига с това претрисане, нормално е на студен а и на топъл мотор оставен на тихи от време на време да претриса, не се занимавай.
Това което описваш, а именно кихане и прекъсване при опит за ускоряване при 1200-1800 оборота е точно проблем със свещите. Писах ти по-горе в МП една свещ обикновена "Моторкрафт" (ФоМоКо), струва 5-8лв., Вече карам над 15 000км на Газ с такива и нямам никакъв проблем (въпреки всеобщото твърдение че обикновена неплатинена свещ на Газ издържа не повече от 10 000км). Преди това и при мене се държеше по същия начин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

xtremeracer
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 07 юни 2006, 01:23
Модел на автомобила: Focus 1.6 zetec SE 74kW 01г-LPG
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от xtremeracer » 24 сеп 2012, 01:12

Сложи и газова уредба и всичко ще се оправи.TLD(weber)- карбураторите са капризни при ниски обороти и особено при студен двигател.провери и за цепнатини по запалителната бобина(ако е със безконтактно запалване)
_friends_
Недялко Делчев-София Car FORDrifT
DraG
DownhilL
Drive FORD,feel the Difference

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от madboy » 24 сеп 2012, 10:37

xtremeracer написа:Сложи и газова уредба и всичко ще се оправи.....
То по тая логика, направо да си купи нова кола.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от HACKO » 24 сеп 2012, 10:47

xtremeracer написа:Сложи и газова уредба и всичко ще се оправи.TLD(weber)- карбураторите са капризни при ниски обороти и особено при студен двигател.провери и за цепнатини по запалителната бобина(ако е със безконтактно запалване)
_friends_
И защо тогава карбуратора на моята Фиеста работи перфектно и на Бензин и на Газ?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

xtremeracer
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 07 юни 2006, 01:23
Модел на автомобила: Focus 1.6 zetec SE 74kW 01г-LPG
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от xtremeracer » 24 сеп 2012, 15:06

HACKO написа:
xtremeracer написа:Сложи и газова уредба и всичко ще се оправи.TLD(weber)- карбураторите са капризни при ниски обороти и особено при студен двигател.провери и за цепнатини по запалителната бобина(ако е със безконтактно запалване)
_friends_
И защо тогава карбуратора на моята Фиеста работи перфектно и на Бензин и на Газ?
На ескорта съм сменял два карбуратора и проблема го имаше(да поясня че са сервизирани от мен лично)Когато е студена колата глъхне при ниски обороти ако се дръпне смукача леко проблема изчезва(бедна смес)Има един реглаж за сместа на малък шестограм намира се от страната на купето.Така или иначе проблема си остана дори и минимален след настройки и тестове.На газ не съм имал тези проблеми по простата причина ,че се ползват само дроселите на карбуратора.
Ако си със електронно запалване ,премери захранващото напрежение на модула който управлява бобината(разлика м-у това на акумулатора и модула почти не трябва да има)Решението е реле с 15А предпазител от акумулатора,а управлението на релето +12V от контактния ключ(захранващия кабел поне при ескорта беше черен)

Между другото и бензина е безбожно скъп (ГаЗ) >:D<: :D
Недялко Делчев-София Car FORDrifT
DraG
DownhilL
Drive FORD,feel the Difference

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от HACKO » 24 сеп 2012, 20:05

xtremeracer написа:...
Когато е студена колата глъхне при ниски обороти ако се дръпне смукача леко проблема изчезва(бедна смес)....
Ами за това е "смукача", да обогати докато е студена, не само за палене, докато загрее се кара на полусмукач и постепенно се отваря. При инжекциона го прави компютъра.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
fiestamayk
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 24 сеп 2009, 18:17
Модел на автомобила: FIESTA 1.1 C,1989г.карбуратор
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от fiestamayk » 22 окт 2012, 20:12

аз съм със същата фиеста и имам същите проблеми!докато двигателят работеше изкарах кабела на 4-ти цилиндър и нямаше никаква промяна в работата на двигателя.и яко ме удари тока,това предполагам не е нормално?и свещите ми са така зацапани като на снимките.като дръпна смукаxа преди се вдигаха оборотите а сега се дави и гасне.преди студена палеше от раз със съвсем леко дръпнат смукаx сега само се дави защо?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от HACKO » 22 окт 2012, 21:14

Да те изпраска тока е съвсем нормално, но при изваждането на кабела работата на мотора трябва да се влоши. Почисти/смени свещите и пробвай пак. За да не те удари тока, като вадиш кабела не трябва да се допираш никъде по колата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от amonev » 23 окт 2012, 06:37

xtremeracer написа:TLD(weber)- карбураторите са капризни при ниски обороти и особено при студен двигател
_friends_
Това просто не е вярно :idea:
Е ли правото право?

deni_metodiev
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 07 юли 2011, 10:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.1, 1989г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.1 карбуратор 89г. няма мощност

Мнение от deni_metodiev » 23 окт 2012, 22:55

Здравейте колеги, най-накрая отидох в сервиз и центроваха карбуратора. Като я взех не можах да я позная! Мърка като коте :) Мощността се увеличи (но малко) - на 4-та и 5-та и е малко трудно да ускорява, но за кубатурата и моите 110 кг върви повече от добре :) Все още не съм сменил свещите и на студен двигател малко се колебае дали да ме ядосва или не, но загрее ли е пушка! Проблема е само, че докато са я центровали са пробвали защо няма мощност и след като я взех гърнето взе да се обажда, а преди малко цялата генерация падна... :) Но ... здраве да е, това ще се оправи :) Благодаря за помощта колеги!

П.С. между другото ремонта беше 25 лв в Добрич.
Ако късмета ти обърне гръб... Изчакай го да се наведе...
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта