Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
vlado89y
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 сеп 2012, 13:28
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDCI
Status: Извън линия

Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от vlado89y » 11 окт 2012, 12:45

Здравейте .. Имам проблем с паленето когато двигателя не е загрял . въртя стартера по 10 пати . От какво е проблема . Мисля че наи-вероятно са подгревните свещи .. Някои ако има мнение да помага :D:

VEG
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 20 окт 2011, 15:08
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI GHIA
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от VEG » 11 окт 2012, 14:00

Виж какво напрежение се прилага до последната свещ. Ако е 12-11 волта, може да откачиш свещште и да ги измериш на омметър. Трябва да са под ом. Аз лично имах роблем миналата година с релето. Може да откачиш шината на 12в и да дадеш директно от акумулатора 12в. за малко и после да въртиш. Лошото ще е ако е от въздух, но тук трябва да се изкажат по-компетентни хора.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от ЯЛТА » 11 окт 2012, 18:19

Не е от свещи, а е някой от характерните за комън рейл проблеми. Без диагностика няма да минеш, и колкото по скоро, толкова по добре.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

vlado89y
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 сеп 2012, 13:28
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDCI
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от vlado89y » 11 окт 2012, 23:00

чесно казано не сам ги погледнал и свехтите охте но в събота хте се позанимавам малко с нея и мойе и да мина на една дигностика ... сутрин си пали с големи мъки , после като е загряла няма никакви проблеми с паленето

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от Miri4 » 13 окт 2012, 12:30

Не съм съгласен с ЯЛТА. В такива случаи първо се започва от свещите,после стартер ,акомулатор,въздух в системата и чак накрая ако няма ефект се ходи на диагностика за дюзите. Но преди това е добре да се провери обратната нафта и ако не е добре се отива директно към ремонт на дюзите.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от ЯЛТА » 13 окт 2012, 17:07

Свещите при Комън рейл, не играят точно същата роля, както при турбо дизел, или атмосферен дизел+ наличието на много и най различни датчици изпълняващи различни фукции. Иначе може и с дни да си играеш и да си правиш експерименти.
Аз залягам на слабо налягане в "рейла", но може от доста други неща да е.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от Miri4 » 14 окт 2012, 17:49

За първи път чувам че при различните дизели звещите играят различни роли.Нещо си се огелпил колега.Това е един реотан който има една единствена роля- да подгрере горивната камера за по лесно възпламеняване на горивото и нищо друго. Вярно ,че лятно време може и без свещи да запали / само от компресията/ но зимата няма да стане. За това посъветвах колегата да започне от тях като най-лесно.Не може да се хвърли направо на дюзите без да е проверил нещата за които му писах. Просто това е алгоритъма.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от ЯЛТА » 14 окт 2012, 20:53

Miri4 написа:За първи път чувам че при различните дизели звещите играят различни роли
Еднаква роля, но в различни условия ! Като си реши проблема колегата, да пише, и ще се види кой познал, кой мечтал. Иначе може да си бърника човек по колата безкрайно, но после в сервизите не "лапат мухи", и мааааалко по скъпичко излиза когато ти оправят това което собственика е "усрал".
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от specialista » 14 окт 2012, 22:19

Miri4 написа:За първи път чувам че при различните дизели звещите играят различни роли.Нещо си се огелпил колега.Това е един реотан който има една единствена роля- да подгрере горивната камера за по лесно възпламеняване на горивото и нищо друго. Вярно ,че лятно време може и без свещи да запали / само от компресията/ но зимата няма да стане. За това посъветвах колегата да започне от тях като най-лесно.Не може да се хвърли направо на дюзите без да е проверил нещата за които му писах. Просто това е алгоритъма.

Пич,свещите наистина играят различна роля при предкамерните и моторите с директно впръскване(TDdi,TDCI).
Нали не вярваш че свещите са вълшебни и за една или две секунди правят така че мотора да запали лесно!?
Това не пречи производителя да се подсигури обаче за много ниските температури(арктически).
А защо ли след старт се включват и греят понякога и до 200 секунди????
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от Miri4 » 15 окт 2012, 20:31

Добре де .Може да има някои дребни различия но основната им функция при всички дизели е да облекчи запалването при минусови температури. За това при трудно палене се започва от тях, а не от вряатата за краката.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от ЯЛТА » 15 окт 2012, 23:22

Miri4 написа:Добре де .Може да има някои дребни различия но основната им функция при всички дизели е да облекчи запалването при минусови температури. За това при трудно палене се започва от тях, а не от вряатата за краката.
И сериозно си упорстваш. При TDDI , който е предишната модификация -мотор от TDCI свещите греят при температура по ниска от +7 градуса,- това е мотор с директно впръскване на горивото, не е с предкамерно запалване, а TDCI е още по нов ! Научил си нещо, но за онова време, не за това, образовай се още.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от Miri4 » 22 окт 2012, 10:07

Ти ми запали дизел при - 20 гр. без подгрев и ми се обади. То ако ставаше така нямаше да се слагат изобщо подгревни свещи.Разбира се ако компресията е слаба и те няма да помогнат но това е друг проблем.Поздрави.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от ЯЛТА » 22 окт 2012, 15:46

Miri4 написа:Ти ми запали дизел при - 20 гр. без подгрев и ми се обади.
Еми обаждам ти се, като стане - 30 гр., да дойдеш да гледаш.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

vlado89y
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 сеп 2012, 13:28
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDCI
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от vlado89y » 28 окт 2012, 08:53

колеги забравих направо да пиxа в@в форума ... целия проблем беxе единственно от свеxтите и четерите свещи бяха за смяна .. сега пали перфектно .. и аз знам че винаги се тр@гва от акумулатор и после свещи... на мен акумулатора ми е нов и нямаше как да е от него.. останаха свещите и проблема е решен >:D<:

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от ЯЛТА » 28 окт 2012, 09:32

vlado89y написа: останаха свещите и проблема е решен >:D<:
Късметлия си, бил е най малкия "дявол".
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от chefo_ukr » 31 окт 2012, 10:18

Аз предната зима при -18-20 с 4 изгорели свещи я палих ама от 5-я път.Отначало даже схватки няма.Обача е.ах мамата на стартера :D Здрав ли е мотора и акумулатора пали и без свещи с димна завеса :D На моята като запали държи още около 20сек свещите.
Изображение

Gyorev
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от Gyorev » 10 ное 2012, 19:01

Ето че идва зима и понеже колата ми е нова, днес реших да провера подгревните свещи дали работят. Свалих ги една по една и ги закачих на акумулатора. На горния връх там където се захваща клемичката допрях "+" , а на самия корпус на свеще добрях "–". Оказа се че всички свещи работят - стават червени за 2-3 секунди. Въпроса ми е това ли е правилният тест и има ли случай когато е необходима смяна въпреки, че свещите се зачервяват?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от ЯЛТА » 10 ное 2012, 20:18

Да, ако се зачервяват много бавно и само част от върха на свещта. Желателно е да са еднакъв модел.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
nigga4life
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 07 апр 2014, 19:22
Модел на автомобила: Focus 1.8 CDTI Ghia
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от nigga4life » 25 май 2014, 20:29

Колеги, пиша в тази тема, понеже и аз имам същото оплакване, но при мен проблемът е, че съм замерил всички свещи, минах диагностика, която потвърди, че имам добра компресия, след което майсторът ми каза, че трябва да я държа пълна т.е. заредена винаги над половината резервоар и не вижда никаква причина да не пали. Зимата си мина, а днес, за пореден път, не пожела да запали при условие, че беше загряла, а резервоарът е пълен. Опитвам да паля над 15 пъти, при което ми пада акумулатора и искам ток от приятели *suicide2*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ

Мнение от ЯЛТА » 25 май 2014, 21:57

nigga4life написа:Колеги, пиша в тази тема, понеже и аз имам същото оплакване
Направи и диагностика, защото според мен въпроса отива около дюзи, или ниско налягане на горивото в рейла.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта