Focus mk1 1.8TDDI vs 1.8TDCI
- kazmin
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 12 ное 2009, 01:06
- Модел на автомобила: BMW e46 320D
- Местоположение: Бургас, София
- Status: Извън линия
Focus mk1 1.8TDDI vs 1.8TDCI
Здравейте колеги!
Смятам да си сменям ескорта с нещо по-ново. Един набелязан модел е фокусът. Интересува ме какви са предимствата и недостатъците на двата дизелови мотора, кой е по-издържлив и надежден, как се справят откъм разход и т.н.
Смятам да си сменям ескорта с нещо по-ново. Един набелязан модел е фокусът. Интересува ме какви са предимствата и недостатъците на двата дизелови мотора, кой е по-издържлив и надежден, как се справят откъм разход и т.н.
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
- Модел на автомобила: Focus DI
- Status: Извън линия
Re: Focus mk1 1.8TDDI vs 1.8TDCI
Навремето мен какво ме посъветваха колегите...с две думи....ако нямаш кинти за поддръжка взимаш стария мотор,ако имаш задължително комон рейла! И са прави! Доволен съм от колата си 1.8 TDDI,но TDCI би трябвало да доставя повече радост от шофирането,по малък разход и тн...
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Focus mk1 1.8TDDI vs 1.8TDCI
Колега ТДЦИ-то е много по-тих ,рафиниран, мощен в ниските и се развърта доста по бързичко от стария ТДДИ , като разход е горе долу едно и също но говорим все пак за 25 коня + което не е малко, тягата се усеща още от 1700-1800 оборота и няма нищо общо с по стария двг. Проблемът е че системата е много по-финна и капризна към консумативи, масло и горива. Дюзите са на челно място тъй като им е заложен определен ресурс след изчерпването на който трябва да се подменят или отремонтират, а повечето коли докарани в бг с този двиг. са на границата на този ресурс. Моите ги подмених и от тогава ядове с тоя мотор съм нямал 2 години вече. Ремонта на дюзите е 1200-1300 лева , може и да не ти се наложи , но купувай кола с този двигател с едно на ум за да не се вайкаш в последствие че се е прецакала, което не е вярно това просто си е консуматив на предела на ресурса Кефа от тдци-то ако си фен на дизела си е голям все пак вземаш старичка кола с доста осъвременен двиг. , но според мен избери колата която е в най- добро общо състояние към момента , не толкова заради вида двигател. Успех и ако минаваш през Пловдив обаждай за един тест драйв на комън рейл ако искаш да го сравниш.
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- kazmin
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 12 ное 2009, 01:06
- Модел на автомобила: BMW e46 320D
- Местоположение: Бургас, София
- Status: Извън линия
Re: Focus mk1 1.8TDDI vs 1.8TDCI
Мерси за добре описания ти съвет.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта