Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от dodnikov » 12 апр 2013, 22:01

Днес забелязах че като потегля с колата няма мощност дори и на равно и ускорява чак 5-6 секунди
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10856
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от ЯЛТА » 12 апр 2013, 22:29

Вероятно вече е и в "авариен режим". Не светва ли лампата за подгрев на свещите ? Което да ти го подскаже.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от dodnikov » 13 апр 2013, 15:27

ЯЛТА написа:Вероятно вече е и в "авариен режим". Не светва ли лампата за подгрев на свещите ? Което да ти го подскаже.

Забелязах че като паля дори и със спрея за лесен старт премигва ABS лампичката на тоблото
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10856
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от ЯЛТА » 15 апр 2013, 09:47

dodnikov написа:Забелязах че като паля дори и със спрея за лесен старт премигва ABS лампичката на тоблото
А спрей за лесен старт, не използувай никога! Защото се създава такава детонация, че може и някое бутало да се покаже да види кой го ебава. Ето така сами си чупите колите, а после тази била скапана, онази била трошка. Нещата трябва да се правят по правилния начин, а не както ни хрумне, защото примерно нямаме пари, време, знания, или каквото е нужно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

oberti
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 19 сеп 2012, 01:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI Ghia
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от oberti » 15 апр 2013, 10:20

dodnikov написа:Забелязах че като паля дори и със спрея за лесен старт премигва ABS лампичката на тоблото
И при мен примигва лампата на ABS при палене, от какво ще е това? Чета по форумите, че от акумулатора се получава това примигване, ABS-а бил чувствителен към ниско напрежение и затова примигва при палене.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от nikolovvd » 15 апр 2013, 10:45

В Ямбол е истината! :D:

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от ivo_63 » 15 апр 2013, 11:12

всички фордове рано или късно ходят там - вие избирате кога :D

Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от dodnikov » 15 апр 2013, 15:28

ЯЛТА написа:
dodnikov написа:Забелязах че като паля дори и със спрея за лесен старт премигва ABS лампичката на тоблото
А спрей за лесен старт, не използувай никога! Защото се създава такава детонация, че може и някое бутало да се покаже да види кой го ебава. Ето така сами си чупите колите, а после тази била скапана, онази била трошка. Нещата трябва да се правят по правилния начин, а не както ни хрумне, защото примерно нямаме пари, време, знания, или каквото е нужно.
С никой не искам да споря но кола която не пали нормален начин в някои случаи се пали със спрея плюс това не си прочел първата тема колата е при жоро в ямбол.
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от urgan » 15 апр 2013, 16:18

Ти хубаво си си ъпдейтнал темата ама мислиш ли че хората гледат това всеки път като някой напише нещо в нея. Иначе добре си решил да му я закараш, сигурен съм че ще ти я оправи :)
Изображение

donscot
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 14 ное 2012, 22:48
Модел на автомобила: Mondeo 1996 г. 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от donscot » 15 апр 2013, 22:42

Имам подобен проблем и все още не съм намерил решение за него.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=61588

Смениха свещите и се оказа, че пали доста по-лесно, но при минусови температури пак се мъчи.
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m34949.gif[/img][/url]

assee_n
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 13 апр 2013, 18:37
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от assee_n » 15 апр 2013, 22:46

АЗ имах същия проблем и днес най-накрая го открих. При мен се оказа, че подгрева не ми включва.

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от ivo_63 » 16 апр 2013, 11:41

donscot написа:Имам подобен проблем и все още не съм намерил решение за него.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=61588

Смениха свещите и се оказа, че пали доста по-лесно, но при минусови температури пак се мъчи.
не е зле да си провериш акумулатора - ако е поумрял просто не завърта яко двг /проста проба - сложи го на зарядното и виж как ще запали после/

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от nikolovvd » 16 апр 2013, 22:10

Тези, които ползват нафтата не по предназначение ;): :D:, т.е. за гориво в автомобилите си, трябва да знаят, че от съществена важност е акумулатора и неговата кондиция! Избирайте с по-голям стартов ток, за да има за подгряване и да остане за стартера.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от specialista » 17 апр 2013, 23:26

Тук на конкретния автомобил в темата проблема го виждам на диагностика,но за сега не откривам причината.Има разлика между реалната температура и тази която
вижда компа.Разликата е голяма и достатъчна да причини куп главоболия.Странно как никой преди това не е видял това на диагностика.Няма да спестя подробности
пък може и някой да даде идея за която не се сещам.
Доста е объркващо като факти: Показанията на датчика отговарят на стойностите във аутодата,взех и друг датчик показанията и на него са същите.
И двата датчика са от вън за по лесна размяна и двата на диагностика показват почти едно и също с два три градуса разлика ,но не и реалната температура а със около 50 грауса в повече.Това е при положение че колата не е палена т.с. студена. При загрял мотор разликата е още по голяма при реална 90 гр. на диагностика се вижда почти двойно около 180 гр. Другия абсурд е че на диагностика с две различни програми се вижда и показанията на датчика като напрежение и те отговарят на еталоните от аутодата или поне така се вижда на диагностика.Ще си осигуря лесен достъп до компютъра за да мога направо от там да направя проверка на стойностите като съпротивление и напрежение и ако виждам това което трябва мисля да обвиня компютъра че нещо се е бъгнал.Ако друг е минал по този път или има идея нека сподели.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от nikolovvd » 18 апр 2013, 10:20

Това е начина Жоре! Виж какво излиза на перата на компютъра, защото може да има някакъв проблем по инсталацията.
От близо 3 години съм престанал да ползвам терморезисторни датчици за собствени нужди. Ползвам готови калибрирани заводско термометри в корпус ТО92, който предава директно информация по I2C шина.
И една идея - опитай с някакъв потенциометър/тример паралелно или последователно на термодатчика, в зависимост от това дали искаш да намалиш или увеличиш съпротивлението му. Така може да оправиш положението докато намерите друг компютър. Дано не е в него проблема!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13102
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от HACKO » 19 апр 2013, 17:07

И на входа на компютъра напреженията ще са правилни, проблема вероятно е вътре.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от dodnikov » 01 май 2013, 21:23

То май няма да е само от компютъра
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от OgiDogi » 01 май 2013, 23:11

Правих една КАлинка миналата седмица, ама бяха сменяли вече датчик, но само на букса го докарали - трябва да е сив, със съпротивление 95 кОм при 0° и 2.2 кОм при 100°, а му сложили бял със съпротивление около 1 кОм при стайна температура. Компютърът показваше на диагностиката 152° и КАлинката си светваше лампата и пускаше вентилатора по всяко време - на студен мотор показанията тръгваха от 116°. Да не моделът да не е избран правилно и съответно стойностите да заблуждават? Както предлага nikolovvd, може да се пробва с потенциометър, ако е NTC - един 0-100 кОм последователно на датчика и да се вдига съпротивлението до нормални показания по компютър. Друга идея - жиците да правят някъде комшулук с тези на друг датчик и да свалят/вдигат потенциала към компютъра, което лесно може да се хване при разкачени датчик и компютър.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от dodnikov » 22 май 2013, 15:28

Работата за паленето както се досещате опря до ГНП-то Специалиста го разглоби, но неми даде голяма надежда за успех. Досещате се че втора ръка си е пари да не говорим за ново.
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от specialista » 25 май 2013, 18:07

Този мъртвец е вече съживен!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта