Въпрос за съединител и тропане от неразбиращ човек
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 08 апр 2012, 23:43
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Въпрос за съединител и тропане от неразбиращ човек
Здравейте колеги,
ще помоля за вашия опит ако имате представа от какво може да е това което се случва с фордчето ми. Истината е че не разбирам въобще от коли.
Колата е - Focus 2000 г. Дизел TDI-1.8, 90 к.с., 2 врати.
Колата е закупена преди 2 години още когато е взех се усещаше леко потропване от предната част на колата, това потропване се чуваше чат пат( и то доста глухо, веднъж тропа веднъж не), и обикновенно се чува на неравен път, когато се разклати цялата кола (на бабуни). Майсторите които са гледали колата всички са ми казвали че по окачването всичко е ок, освен - още с купуването ми казаха че съединителя привършва и нямало да издържи още много.
Аз не я карам много колата издържа ми 10 хил км без проблем,.
Но сега вече с времето това тропане се засили доста, чува се доста по ясно, чува се на завой, на неравности по пътя, звука е всеедно нещо се лашка вътре когато мина през неравности, когато дам газ и излизам от завой, и като че ли на по-ниска скорост се чува доста по-явно.
Отделно колата въобще я наблюдавам че спира да набира на нанагорнище за да дигне повече от 70 км тряба да съм на трета и да дигам 3000+ оборота, включа ли 4-та и натисната газ до дупка, колата си седи на едно място поддържа тази скорост , не дига обороти не дига скоростта, при нормален път на магистрала ми направи впечетление че се случва същото но когато достигне 100-110км просто повече и да я натискам не може, ако има нанадолнище и набере инецрия после запазва скоростта не пада, но не може да набере по-голяма скорост.
Чудя се може ли да търся връзка между двата проблема и може ли и двата проблема да идват от съединиетеля, който е ясно че му е дошъл края, но тъй като карам само градско мисля да си го помъча още.
Преди известно време тресеше и реших че от там идва тропането, смениха ми тампон на двигателя - тресенето се оправи, но тропането си остана
ще помоля за вашия опит ако имате представа от какво може да е това което се случва с фордчето ми. Истината е че не разбирам въобще от коли.
Колата е - Focus 2000 г. Дизел TDI-1.8, 90 к.с., 2 врати.
Колата е закупена преди 2 години още когато е взех се усещаше леко потропване от предната част на колата, това потропване се чуваше чат пат( и то доста глухо, веднъж тропа веднъж не), и обикновенно се чува на неравен път, когато се разклати цялата кола (на бабуни). Майсторите които са гледали колата всички са ми казвали че по окачването всичко е ок, освен - още с купуването ми казаха че съединителя привършва и нямало да издържи още много.
Аз не я карам много колата издържа ми 10 хил км без проблем,.
Но сега вече с времето това тропане се засили доста, чува се доста по ясно, чува се на завой, на неравности по пътя, звука е всеедно нещо се лашка вътре когато мина през неравности, когато дам газ и излизам от завой, и като че ли на по-ниска скорост се чува доста по-явно.
Отделно колата въобще я наблюдавам че спира да набира на нанагорнище за да дигне повече от 70 км тряба да съм на трета и да дигам 3000+ оборота, включа ли 4-та и натисната газ до дупка, колата си седи на едно място поддържа тази скорост , не дига обороти не дига скоростта, при нормален път на магистрала ми направи впечетление че се случва същото но когато достигне 100-110км просто повече и да я натискам не може, ако има нанадолнище и набере инецрия после запазва скоростта не пада, но не може да набере по-голяма скорост.
Чудя се може ли да търся връзка между двата проблема и може ли и двата проблема да идват от съединиетеля, който е ясно че му е дошъл края, но тъй като карам само градско мисля да си го помъча още.
Преди известно време тресеше и реших че от там идва тропането, смениха ми тампон на двигателя - тресенето се оправи, но тропането си остана
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за съединител и тропане от неразбиращ човек
Ами, нито едното нито другото не е свързано със съединителя
Тропането евентуално идва от биалета, накрайник, рейката, шарнир или тампон на макферсона.
Съединителя не тропа, той буксува.
И от тука да дойдем до втория проблем, ако съединителя буксуваше, на нагорнище ще губиш скорост или няма да може да ускорява, но оборотите ще се вдигат а скоростта не. При тебе не е така, имаш проблем с д-ля, поради някаква причина няма мащност.
Тропането евентуално идва от биалета, накрайник, рейката, шарнир или тампон на макферсона.
Съединителя не тропа, той буксува.
И от тука да дойдем до втория проблем, ако съединителя буксуваше, на нагорнище ще губиш скорост или няма да може да ускорява, но оборотите ще се вдигат а скоростта не. При тебе не е така, имаш проблем с д-ля, поради някаква причина няма мащност.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 08 апр 2012, 23:43
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за съединител и тропане от неразбиращ човек
Второто не звучи ефтино...
апф ... много много лошо
апф ... много много лошо
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за съединител и тропане от неразбиращ човек
На зет ми Фокуса- 1.8 tddi 1999 год., е така от 35 000 км., но вече е към края си съединителят, но не тропа. Просто при рязко подаване на газ, оборотомера вдига обороти, но не паралелно с километрите, а като го помъчиш малко пък замирисва на феродо. Частите са от 400 до 600 лв., труд- отделно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 22 юли 2009, 02:24
- Модел на автомобила: Focus mk1 1.6 SE
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за съединител и тропане от неразбиращ човек
За Предницата трябв да сте двама. Опитайте се при спряло МПС да хванете чукането с движение на волана или рязко поклащане на копето м/у предната и задната врата и повдигания от предните калници, апък ако го чувате и неможете да разберете кое е има още трикове. Да не почнете да сменяте всичко нямам това предвид. За двигателят почни с горивен филтър и въздушен филтър.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта