Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10857
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от ЯЛТА » 25 май 2013, 21:49

specialista написа:Този мъртвец е вече съживен!
Аз лично, не съм се и съмнявал че ще съумееш да го "реанимираш", защото знам че при теб,- няма не може, и няма да стане !
Всичко е добре когато свършва добре.
Успех, и приятно возене на колегата. *00143* *00143* *00143* *00143* *00143*
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от dodnikov » 27 май 2013, 15:41

Това е последния ми пост в тази тема и може да се счита за заключена от мен. Всичко ще опиша в първия ми коментар.

Благодаря искрено само на един човек Георги от Ямбол - Специалиста
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10857
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от ЯЛТА » 27 май 2013, 19:07

dodnikov написа: Благодаря искрено само на един човек Георги от Ямбол - Специалиста
Ето я и темата за "Благодарности": http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 60#p460853
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

donscot
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 14 ное 2012, 22:48
Модел на автомобила: Mondeo 1996 г. 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от donscot » 01 авг 2013, 21:18

Моят Форд Мондео 1.8ТДи също пали трудно. Та... и аз ли ще ходя до Ямбол :roll:
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m34949.gif[/img][/url]

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10857
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от ЯЛТА » 01 авг 2013, 23:34

За мен разстоянието беше 600 км. двупосочно, а на теб ще е 340. Ако си обичаш колата по малко от мен, няма да отидеш...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от mi6o » 02 авг 2013, 15:41

donscot написа:Та... и аз ли ще ходя до Ямбол :roll:
Според мен,по-добро решение от това няма :)
Поздрави

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от urgan » 02 авг 2013, 15:52

Всеки дизел рано или късно отива в Ямбол :)
Изображение

donscot
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 14 ное 2012, 22:48
Модел на автомобила: Mondeo 1996 г. 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от donscot » 02 авг 2013, 18:25

А колко горе долу се бавихте като отидохте там?
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m34949.gif[/img][/url]

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10857
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от ЯЛТА » 02 авг 2013, 18:45

donscot написа:А колко горе долу се бавихте като отидохте там?
Оооо, аз въобще не обичам да досаждам на хора на които им имам доверие.
Оставих колата, и си се върнах с автобуса, а след една седмица хванах автобуса- и кацнах в Ямбол.
Защото майстор да му висиш над главата, това значи излишно да го притесняваш. Това се прави само когато майстора сменява абсолютно всички нужни части със нови.
На 14.08 ще пътувам от Созопол към София, и ако ти евентуално си договорил оставяне на автомобила там, то аз мога да те взема от Ямбол и върна в Пловдив.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от MapTo_D » 06 авг 2013, 09:04

За да не отварям нова тема ще задам въпроса тук. Става въпрос отново за Фокус със същия двигател - сутрин пали малко мъчно, днес слизах и гледах и се оказа, че релето за подгрев на свещите не включва, т.е. включи първия път при което запали много лесно, от тогава още 30 опита проба и не включва и това е. На колата от подписа ми включва всеки път - и го чувам, и по плафона в автомобила виждам, че нещо консумира ток известно време. Сменихме релетата /R9/ за проба - няма разлика, на единия Фокус включват и двете, на другия не. Всички връзки и маси изглеждат добре, къде да го търся евентуалния виновник за тоя проблем? :roll:

П.С. Свещите са проверени - изправни са.

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от mi6o » 06 авг 2013, 16:39

Здравей. Виж да не е заминал бушона за подгрева. На предишната ми кола (Ескорт 1.8 тд,Ендура ДЕ,98-ма г.) имаше бушон 50 А мисля,че беше,червен с пластмасово прозрачно капаче от горе. Предполагам,че имаш същия или подобен на Фокус-а нищо,че е по-нова година.
Поздрави

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от MapTo_D » 06 авг 2013, 17:49

Проверен е и бушона -60А е но е здрав, релето е здраво също, като се даде на контакт се чува цъкане от кутията с бушоните в моторния отсек, НО от там нататък до свещите не отива никакво напрежение и съответно не греят и първия старт е леко проблемен - трябват около 2-3 сек за да запали :evil: :-/: Мислех да не е някой датчик да я лъже, че е много топла и за това да не включва, но го игнорирам като възможност, защото на моя фокус включва при абсолютно всяко стартирване. Интересно, че сутринта на 2 пъти сработи и след това няма никой, някоя жица ще прави проблеми мисля, но май чичко майстор ще трябва да я прегледа.

donscot
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 14 ное 2012, 22:48
Модел на автомобила: Mondeo 1996 г. 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от donscot » 06 авг 2013, 23:23

Благодаря за предложението, но няма да имам възможност да остана без кола за повече от 2-3 дни. По-натаък ще е.
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m34949.gif[/img][/url]

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от mi6o » 07 авг 2013, 14:17

MapTo_D написа:Проверен е и бушона -60А е но е здрав, релето е здраво също, като се даде на контакт се чува цъкане от кутията с бушоните в моторния отсек, НО от там нататък до свещите не отива никакво напрежение и съответно не греят и първия старт е леко проблемен - трябват около 2-3 сек за да запали :evil: :-/: Мислех да не е някой датчик да я лъже, че е много топла и за това да не включва, но го игнорирам като възможност, защото на моя фокус включва при абсолютно всяко стартирване. Интересно, че сутринта на 2 пъти сработи и след това няма никой, някоя жица ще прави проблеми мисля, но май чичко майстор ще трябва да я прегледа.
Токовете и жиците са ми малко тъмница,но може да пробваш с фазомер дали идва ток до свещта на първи цилиндър. Така поне ще видиш дали е здрава шината и да търсиш по кабеляка след нея,освен ако вече не си го пробвал тоя вариант. Някъде четох,че трябва да има и определено съпротивление,но до тук ми стигат знанията :lol: . Това са мои размисли и страсти,нека да кажат по-знаещите колеги-а иначе е най-добре да я види добър майстор жичкаджия. Успех с решаването на проблема и драсни тук като я оправиш,да знаем какво е било :D
Поздрави

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 562
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от deathstorm » 07 авг 2013, 14:42

С фазомер няма да стане работата, най-добре с по-мощна 12в. лампа от фар - така хем ще се види дали идва напрежение и под товар. Това, че релето цъка не е сигурен знак, че работи.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от MapTo_D » 07 авг 2013, 21:51

Днес след разговор с Тишо /DTM/, който е бивш собственик на същия фокус стана ясно, че подгрева при тоя двигател явно не включва всеки път :-/: Днес сутринта отново си включи и запали супер лесно и от там нататък няма никой :evil: Предположенията са за изгорели свещи, утре ще се свалят и ще се тестват по сигурния начин. Имахме една фиеста 1.6 D и беше пуснат + от акумулатора към свещите и от купето с бутонче се подгряваха предварително, имам някакви съмнения, че и тука може да стане нещо такова, но след утрешния ден ще го мислим :lol:

Така, за мен продължава да няма никаква логика, след престой повече от 12 часа да пали от 2 оборота след като преди това е подгряла свещите, караш 10 км, стои 10 мин и после върти 2 секунди докато запали/вече без да включва подгрева/ !? Моля някой колеги със същия двигател да споделят колко често им подгряват свещите. Чувал съм за проблем с топлото палене при някой от VAG моторите, който се решава софтуерно, но ме съмнява тук случая да е такъв. Изключвам възможността за въздух в системата, след като сутрин пали супер лесно.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от specialista » 08 авг 2013, 21:47

Не мога да следя всички теми,по всички форуми,идва ми в повече.
Иначе тук дискутират хора със различни коли поне в подписите им.
Научете се да правите разлиак между :Д ;ТД ;ТДДИ ;ТДЦИ
Има голяма разлика за това кога и как ще заработят свещите!!!
Моторите със директно впръскване палят и без свещи,когато са механически изправни,дори софтуерно свещите им не се включват преди старт когато е топло,но се включват задължително за определен период от време след като е запалила!!! Айде няма повече да изпадам в подробности,
който трябва е разбрал каквото трябва!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

oberti
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 19 сеп 2012, 01:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI Ghia
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от oberti » 30 авг 2013, 11:09

Днес замервах дали отива ток към свещите когато колата е топла...еми не отива ток към тях...колата е тая от подписа ми TDDI
утре ще замеря на студен двигател как седят нещата...

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от specialista » 30 авг 2013, 13:37

oberti написа:Днес замервах дали отива ток към свещите когато колата е топла...еми не отива ток към тях...колата е тая от подписа ми TDDI
утре ще замеря на студен двигател как седят нещата...
Мисля че си губиш времето в чакане!Спокойно може да се излъже компютъра със едно съпротивление и да се разбере кога и за колко ще включи подгрева.
Мисля че е описано в ауто дата как се прави.
Прикачени файлове
подгрев на тдди.JPG
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Мнение от MapTo_D » 30 авг 2013, 14:28

Така да пиша и аз какво стана с нашия фокус, колата беше закарана в сервиз да я прегледат, престоя 1 ден там, тествали са я, гледали са живи данни и всякакви други глупости и не са намерили никакъв проблем :-/: Предположиха, че стартера можело да не развърта достатъчно добре :evil: Имало някакъв клапан на помпата който леко пролизвал, не знам дали ще става въпрос за клапан авансатора или нещо друго, не знам дали подлежи и на ремонт. Бяхме решили да слагаме директно кабел от акумулатора към свещите и от купето да се подгряват принудително когато искаме. Но изведнъж колата почна да пали, дори помислих, че бащата е слагал такъв кабел и го питах дали го е направил - отговора беше не. Като попитах тогава що пали така лесно, каза че слагал ключа с бутоните надолу и палела, като бил обратно не иска, а сега де? :lol: :lol: Както и да е, за сега това е положението. Само като запали отзад мирише много странно, на нещо гадно, развалено, не сме гледали дали в гърнето на катализатора има нещо, но почвам да си мисля, че не е изтърбушен, чувал съм, че като има кат. и почвало да мирише така кофти отзад, все едно на развалени яйца...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта