Торнео конект - много въздух

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
nikisy
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 29 май 2013, 16:13
Модел на автомобила: Torneo conect
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Торнео конект - много въздух

Мнение от nikisy » 30 май 2013, 09:01

Здравейте, проблема ми е от доста време и няма решение. При достигане на 3000-3200 оборота светва жълтата лампа със вниманието и влиза в авариен режим, на 2500 изгасва и се оправя. Грешката която даваше е голям дебит на въздух. Сменихме дебитомера - същата работа. Почистиха Турбото, ЕГР, видими проблеми по тръбопроводите за въздух няма. На празен ход обаче разхода на въздух продължава да е висок 26-28 и при достигане на 3000 оборота е 100, което вече е извън нормата, на 4000 оборота достига 200. Турбото е с променлив ъгъл на лопатките, но двигателчето работи и видимо регулира. При движение без дебитомер - влиза в авариен режим и се движи добре - на 2 и 3 разрешава до 4500оборота, на 4 и 5 ограничава на 4000.
Помагайте - никаква друга грешка не дава!
Ще съм благодарен на всеки съвет! ;):
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Торнео конект - много въздух

Мнение от DigiPro » 30 май 2013, 09:24

При тези симптоми - влизане в авариен режим при по-високи обороти и светване на жълтата лампа, основния заподозрян са дюзите. Нека колегите кажат къде в Бургас и региона рециклират дюзи на приемлива цена.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта