Да махна ли катализатора на фиестата?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Да махна ли катализатора на фиестата?

Мнение от valerko1 » 09 юни 2013, 17:26

Колеги на фиестата от подписа мисля да махна катализатора и да сложа резонаторно гърне. Някакви изненади мога ли да очаквам или да не го закачам? Какво ще се подобри/влоши? Доколкото разбрах слагат резонаторното и ти взимат катализатора и нищо не се доплаща или се доплаща минимална сума някаква. В западните райони на Сф да кажете къде да направя тая операция....по бул.Сливница, Зона Б18, Св.Троица, Надежда, Люлин.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Да махна ли катализатора на фиестата?

Мнение от opex » 09 юни 2013, 18:26

Така или иначе катализатор нямаш. Т.е. има го като гърне, но то е празно. Оня ден аз също свърших тази операция на Ескорта. Свалоха го и като погледнах от единия край си гледах през него - вътре нямаше нищо. Кухо.
Във абсолютно всеки сервиз за ауспуси може да го направят. Единствено гледай да използват същия диаметър тръба на негово място.
От резонаторно гърне няма смисъл. Особено ако крайното ти е читаво. Ако не е - смени него и пак без резонаторно.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Да махна ли катализатора на фиестата?

Мнение от valerko1 » 09 юни 2013, 19:27

Аз пък мисля че имам катализатор....дрънчи като, че ли не е кухо вътре. Какви пари ти излезе тая операция?
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Да махна ли катализатора на фиестата?

Мнение от dimkar » 09 юни 2013, 19:43

Тогава защо си решил да го махаш?

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 562
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Да махна ли катализатора на фиестата?

Мнение от deathstorm » 09 юни 2013, 20:26

Сигурно защото дрънчи много неприятно при обороти около празния ход. Поне моят правеше така. И наистина - по-голямата част от вътрешността на катализатора може да намериш в останалите гърнета по пътя :). В зависимост от това каква част от платинената пита е останала майстора ще прецени дали да ти взема пари. Най-добре да си там за да няма шменти капели.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Да махна ли катализатора на фиестата?

Мнение от opex » 10 юни 2013, 00:59

Да, дрънчи. Освен това изглежда спъва вървежа колкото и антилогично да звучи щото е празен.
35пв ми взеха в сервиз в Горубляне. А на м-комплект ли беше някаквъ сервиз на околовръстното преди месеци ми казаха някви цени от 60 на горе *ugly_tocktock*
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 562
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Да махна ли катализатора на фиестата?

Мнение от deathstorm » 10 юни 2013, 01:51

Да определено спира вървежа, изглежда странно но си го обяснявам с напречно заставане на останалите парчета от питата спрямо потока изгорели газове. Моя половината беше празен, но се усети разлика във вървежа, въпреки че сложих гърне на негово място.

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Да махна ли катализатора на фиестата?

Мнение от valerko1 » 12 юни 2013, 13:31

Абсолютно...като спънат кон е. Оборотите понякога падат, работи понякога неравномерно, поне оттам да я отпуша пък ако продължава така ще търся причината другаде...или Надин. Резонаторното гърне каква роля играе та да не го слагам?
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 562
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Да махна ли катализатора на фиестата?

Мнение от deathstorm » 12 юни 2013, 21:47

Ами колега да ти кажа колата по скоро се отпушва във високите обороти - след 3000, за твоите симптоми търси другаде проблема. А гърнето - ами намалява шума, аз го сложих понеже се опасявах на дълъг път да не ми надува главата. Сега някои колеги казват, че нямало нужда, ама знам ли те може да карат с надуто радио, апък може и наистина да няма нужда.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта