Интересно явление!!!
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 12 фев 2009, 11:09
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Интересно явление!!!
Колеги имам следната аномалия при работа на ДВИГАТЕЛЯ(1.8 ТДЦИ - 100К.С.)! В движение при смяна на предавки от 3 към 4, когато автомобила е по нагорнище след зацепване на 4та предавка в обороти (1500-1600) колата изгубва мощност, като се получава едно притрисане на мотора до отпускане на газта! Това се получава само на 4та предавка, като зачести последния месец. За първи път го усетих преди 2г. но се случваше доста рядко! Дано има някой знаещ, къде е разковнището за решение на казуса?:)
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1618
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Интересно явление!!!
Ми то аномалия няма. Дизел, на който турбото му дава налягане около 1800-1900 об го мъчиш на 1500 на 4 по нагорнище??? и той си протестира! На 50 км/ч четвърта по баир си е вандализъм. Като сдаде багажа маховика, ще ме разбереш.Emmo написа:аномалия ДВИГАТЕЛЯ(1.8 ТДЦИ - 100К.С.)по нагорнище след зацепване на 4та предавка в обороти (1500-1600) колата изгубва мощност, като се получава едно притрисане на мотора до отпускане на газта!
Поздрави
- ford4o
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
- Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Интересно явление!!!
А по таблото нещо започва ли да свети? Някоя лампа, тази за подгревните свещи, например? Защото, ако не мига нищо, най вероятно наистина сменяш скоростите на прекалено ниски обороти, или може да ти приплъзва съединителя. Аз не сменям предавките под 2500 об. ,а в баир и при ускорение даже и на 3200- 3500. Колата ми е със същия мотор.
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Интересно явление!!!
Фордманиакът е прав. Аз имам същата кола и се наложи да сменя маховик за над хиляда лева и то с отстъпка. Вече не си правя експерименти да сменям предавки на ниски обороти. Двигателят е такъв, че няма достатъчно мощност под 1800 оборота, това мога да го твърдя категорично от опита си с него. Не е дефект, а характеристика.fordmaniac написа:Emmo написа:аномалия ДВИГАТЕЛЯ(1.8 ТДЦИ - 100К.С.)по нагорнище след зацепване на 4та предавка в обороти (1500-1600) колата изгубва мощност, като се получава едно притрисане на мотора до отпускане на газта! quote]
Ми то аномалия няма. Дизел, на който турбото му дава налягане около 1800-1900 об го мъчиш на 1500 на 4 по нагорнище??? и той си протестира! На 50 км/ч четвърта по баир си е вандализъм. Като сдаде багажа маховика, ще ме разбереш.
Поздрави
Моят съвет на база на опита е - На равно сменяй предавките между 1800 и 2000 оборота, а по баир задължително на 2000 - дори 2200, както правя след случката. Разходът на гориво се увеличи малко, но колата върви в пъти по- стабилно и рискът от предизвикване на безумно скъп ремонт се минимизира, така че си струва половин литър на сто в повече. Успех
п.п Когато ползваш климатик, предвиди още 100 оборота отгоре за сигурност.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 12 фев 2009, 11:09
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Интересно явление!!!
Може и да имате право колеги, но забележете, че за да влезе в обороти91500-1600) на четвърта по баир съм сменил от трета предавка на 2300-2400 оборота поне, а автомобила е с 60км/ч при тези обороти и става по-шумен! Ще правя смяна на по-високи обороти и ще видим ще се случи ли отново!
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Интересно явление!!!
При това уточнение не знам какъв е проблемът. При 60 км в час не би трябвало да имаш проблем с минаването на четвърта, според мен. Моят фокус си работи съвсем нормално при такива обороти, но то си зависи и от баира и колко е натоварена колата. УспехEmmo написа:Може и да имате право колеги, но забележете, че за да влезе в обороти91500-1600) на четвърта по баир съм сменил от трета предавка на 2300-2400 оборота поне, а автомобила е с 60км/ч при тези обороти и става по-шумен! Ще правя смяна на по-високи обороти и ще видим ще се случи ли отново!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта