прибоксувал ангренажен ремък

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
soton
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 28 фев 2009, 18:50
Модел на автомобила: sierra 2.0i
Status: Извън линия

прибоксувал ангренажен ремък

Мнение от soton » 14 дек 2013, 00:54

Двигател на сиера 2.0i SOHC model M4
Много мнения прочетох и все различни,та за това свалих капака на клапаните и гледам,ама не знам какво трябва да видя:ако има криви клапани как се познава?
Моля помагайте,че колата ми харесва.
Защо да е просто като може да е сложно!
0878640251
близо до София

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: прибоксувал ангренажен ремък

Мнение от ieiei » 14 дек 2013, 08:02

Нов ремък,на белези и развъртане на ръка.Ако всичко е ок,палиш и следиш работата.
Има ли проблем-"обезглавяване".

Потребителски аватар
soton
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 28 фев 2009, 18:50
Модел на автомобила: sierra 2.0i
Status: Извън линия

Re: прибоксувал ангренажен ремък

Мнение от soton » 30 дек 2013, 00:17

Има ли между вас някой,който знае как точно работи този двигател?Правил съм ремонти на няколко обикновени двигателя,но тук не ми е ясно как точно стават нещата с инжекцията:кога,какво,как,по кое време.В менюала няма такива обяснения.
Защо да е просто като може да е сложно!
0878640251
близо до София

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: прибоксувал ангренажен ремък

Мнение от S_C » 30 дек 2013, 01:18

От тая позиция-никак няма да разбереш.Или зацепваш всичко и мериш компресия или сваляш главата, сипваш газ за горене и гледаш дали няма да потече. Ако някъде си с компресия нула или изтече газта, нещата са ясни.От тези двигатели само 1.6 е защитен от удар и при късане на ремъка не среща бутало с клапани. Другите нямат,макар да се носят такива легенди за 1.8 версиите. Но лично съм виждал 1.8 с криви клапани.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта