Стъпков мотор
- paci
- Модератор 
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
 Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Нали и аз се опитах да бъда полезен и ти написах да откачиш акумулатора.policevidin написа:Тъкмо се бях отчаял и се сетих за тъпият компютър на колата, откачих клемата на акумолатора за 2-3мин. закачих я паля, 800об с леки колебания 850, тръгвам 1,2,3,4 свободна и какво да видят очите ми колата си работи перфектно оборотите си падат до 1000 и секунда след това 800.
Направо се кефя страшно много. >:D<: >:D<: >:D<:
Еми това е всичко за сега дано съм бил полезен:
И въпреки това си минал през моите мъки

- 
				policevidin
- потребител 
- Мнения: 17
- Регистриран: 02 фев 2011, 14:38
- Модел на автомобила: Ford PUMA 1.4ZTech
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Точно за теб се сетих 1сек преди да откача акумолатора.paci написа:Нали и аз се опитах да бъда полезен и ти написах да откачиш акумулатора.policevidin написа:Тъкмо се бях отчаял и се сетих за тъпият компютър на колата, откачих клемата на акумолатора за 2-3мин. закачих я паля, 800об с леки колебания 850, тръгвам 1,2,3,4 свободна и какво да видят очите ми колата си работи перфектно оборотите си падат до 1000 и секунда след това 800.
Направо се кефя страшно много. >:D<: >:D<: >:D<:
Еми това е всичко за сега дано съм бил полезен:
И въпреки това си минал през моите мъки

- ива
- потребител 
- Мнения: 89
- Регистриран: 27 яну 2008, 14:45
- Модел на автомобила: форд ескорт94 1.6 16v хечбек
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Колеги,моля някой,който е свалял клапана за празен ход на Ескорт 1.6,97 год.,комби,да каже как става това.Искам да го почистя-има причина,но да не разводнявам темата-но не мога да го сваля.Пояснявам-свалих маркуча на МАФ-а,развих 4-те болтчета на дросела и свалих и него,откачих буксата на клапана на празния ход и развих горното винтче......и до тук!Не мога да докопам по никакъв начин второто болтче,дето е отдолу-бърках докъдето мога отгоре,вдигнах колата на крик и се заврях под нея,но и от там не мога да го стигна това второ болтче  Целия колектор ли трябва да махна?
 Целия колектор ли трябва да махна?  Как можаха да го заврат точно там?На служебната Мареа го свалих,почистих и качих за около час,въпреки че го правех за първи път-определено има ефект от почистването
  Как можаха да го заврат точно там?На служебната Мареа го свалих,почистих и качих за около час,въпреки че го правех за първи път-определено има ефект от почистването  Дайте някакъв акъл как да го докопам това второ болтче,явно трябва да има начин.....
 Дайте някакъв акъл как да го докопам това второ болтче,явно трябва да има начин.....
			
									
									
						 Целия колектор ли трябва да махна?
 Целия колектор ли трябва да махна?  Как можаха да го заврат точно там?На служебната Мареа го свалих,почистих и качих за около час,въпреки че го правех за първи път-определено има ефект от почистването
  Как можаха да го заврат точно там?На служебната Мареа го свалих,почистих и качих за около час,въпреки че го правех за първи път-определено има ефект от почистването  Дайте някакъв акъл как да го докопам това второ болтче,явно трябва да има начин.....
 Дайте някакъв акъл как да го докопам това второ болтче,явно трябва да има начин.....- Overclock
- потребител 
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Аз съм го свалял и качвал без да свалям нищо друго, НО на канал. Пак е доста неудобно, но става.
			
									
									Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
						- ива
- потребител 
- Мнения: 89
- Регистриран: 27 яну 2008, 14:45
- Модел на автомобила: форд ескорт94 1.6 16v хечбек
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
На Сиерата или на Ескорт?
			
									
									
						- ива
- потребител 
- Мнения: 89
- Регистриран: 27 яну 2008, 14:45
- Модел на автомобила: форд ескорт94 1.6 16v хечбек
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Днес с помощта на приятел  и на канал успяхме да го извадим.Момчето каза,че от канала нямало никакъв проблем-аз не се пъхах в канала
  и на канал успяхме да го извадим.Момчето каза,че от канала нямало никакъв проблем-аз не се пъхах в канала  ,-но за мое учудване съвсем не беше мръсен. Въпреки това го киснахме в коресилин,бензин,амб,общо взето във всичко каквото имаше наоколо,накрая го изсушихме със силна струя въздух от компресор и го монтирахме. Днес оборотите стояха мирно и без климатик,понякога се качваха за около 5-6 сек. до 1500 след отпускане на педала на газта,но после се връщаха.Така че определено има разлика-до кога,не се знае,но след като покарам известно време ще докладвам пак.Поздрави на всички!
 ,-но за мое учудване съвсем не беше мръсен. Въпреки това го киснахме в коресилин,бензин,амб,общо взето във всичко каквото имаше наоколо,накрая го изсушихме със силна струя въздух от компресор и го монтирахме. Днес оборотите стояха мирно и без климатик,понякога се качваха за около 5-6 сек. до 1500 след отпускане на педала на газта,но после се връщаха.Така че определено има разлика-до кога,не се знае,но след като покарам известно време ще докладвам пак.Поздрави на всички!
			
									
									
						 и на канал успяхме да го извадим.Момчето каза,че от канала нямало никакъв проблем-аз не се пъхах в канала
  и на канал успяхме да го извадим.Момчето каза,че от канала нямало никакъв проблем-аз не се пъхах в канала  ,-но за мое учудване съвсем не беше мръсен. Въпреки това го киснахме в коресилин,бензин,амб,общо взето във всичко каквото имаше наоколо,накрая го изсушихме със силна струя въздух от компресор и го монтирахме. Днес оборотите стояха мирно и без климатик,понякога се качваха за около 5-6 сек. до 1500 след отпускане на педала на газта,но после се връщаха.Така че определено има разлика-до кога,не се знае,но след като покарам известно време ще докладвам пак.Поздрави на всички!
 ,-но за мое учудване съвсем не беше мръсен. Въпреки това го киснахме в коресилин,бензин,амб,общо взето във всичко каквото имаше наоколо,накрая го изсушихме със силна струя въздух от компресор и го монтирахме. Днес оборотите стояха мирно и без климатик,понякога се качваха за около 5-6 сек. до 1500 след отпускане на педала на газта,но после се връщаха.Така че определено има разлика-до кога,не се знае,но след като покарам известно време ще докладвам пак.Поздрави на всички!- fordelafocusova
- потребител 
- Мнения: 1
- Регистриран: 26 окт 2012, 15:42
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v Zetec-s
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Здравейте, преди два дена реших да почистя стъпковото моторче.Свалих го без  проблеми, накиснах го в обезмаслител два пъти защото цвета на обезмаслителя почерня, след това го подсуших и го монтирах обратно,запалих колата и  какво да видя обортите си се вдигнаха на 1200 и така реших да подам газ и тогава видях, че  двигателя  работи като на 3 цилиндъра и глъхне нещо не може да работи нормално и да се изфорсира  при натискане на педала на газта. След това  видях също така, че когато  задържа педала на гаста  на 2200 оборота  колага пак глъхне и   оборотите се менят сами, също това го прави  и на 2400  оборота след 3000 оборта няма  проблеми форсира се нормално и не глъхне. Днес  също се мъчих да  видя къде е проблема, но така и не  успях  
   
   
   в началото като виях, че  колата държи 800 оборота в загряло положение се зарадвах, но проблема остана
  в началото като виях, че  колата държи 800 оборота в загряло положение се зарадвах, но проблема остана   ако някой има  някаква идея нека пише. благодаря предварително
  ако някой има  някаква идея нека пише. благодаря предварително  
 
колата е Форд фокус 1.6 16в Зетек-с
			
									
									
						 
   
   
   в началото като виях, че  колата държи 800 оборота в загряло положение се зарадвах, но проблема остана
  в началото като виях, че  колата държи 800 оборота в загряло положение се зарадвах, но проблема остана   ако някой има  някаква идея нека пише. благодаря предварително
  ако някой има  някаква идея нека пише. благодаря предварително  
 колата е Форд фокус 1.6 16в Зетек-с
- 
				petergeorgiev
- потребител 
- Мнения: 31
- Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Здравейте, моя фокус 1.8i след като загрее оборотите слизат на 700 и  леко започват да играят от 700 надолу до към 500 и след вибрация точно на тези обороти се връщат до 700.Отначало колебанията са леки между 700  и 600  , но постепенно се засилват.Този процес се повтаря непрекъснато и на моменти колата гасне.Моторчето е на трудно място под всмукателните колектори , но твърдо съм решил да  го сваля и почистя.Вече една година карам така и ме дразни.
Не смятам да купувам ново поне докато не видя дали ще има ефект след почистването.Ако има значи причината е била в стъпковия мотор и ако не изкара много след почистването значи е дошло време за смяна и тогава ще си взема оригинален за 200 лева.Не мога да си обясня защо колегите пишат ,че след почистване стъпковите мотори не карат много време.Каква е причината в качеството на почистването или нещо друго.
Нека някой да сподели процедура за почистване , препарати и, особенности и т.н.
Благодаря предварително.
			
									
									Не смятам да купувам ново поне докато не видя дали ще има ефект след почистването.Ако има значи причината е била в стъпковия мотор и ако не изкара много след почистването значи е дошло време за смяна и тогава ще си взема оригинален за 200 лева.Не мога да си обясня защо колегите пишат ,че след почистване стъпковите мотори не карат много време.Каква е причината в качеството на почистването или нещо друго.
Нека някой да сподели процедура за почистване , препарати и, особенности и т.н.
Благодаря предварително.
[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]
						- 
				vivco
- потребител 
- Мнения: 45
- Регистриран: 29 окт 2008, 10:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2.0 16v
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
80 лева струва заместителя някакво испанско беше работи без проблем.petergeorgiev написа:Здравейте, моя фокус 1.8i след като загрее оборотите слизат на 700 и леко започват да играят от 700 надолу до към 500 и след вибрация точно на тези обороти се връщат до 700.Отначало колебанията са леки между 700 и 600 , но постепенно се засилват.Този процес се повтаря непрекъснато и на моменти колата гасне.Моторчето е на трудно място под всмукателните колектори , но твърдо съм решил да го сваля и почистя.Вече една година карам така и ме дразни.
Не смятам да купувам ново поне докато не видя дали ще има ефект след почистването.Ако има значи причината е била в стъпковия мотор и ако не изкара много след почистването значи е дошло време за смяна и тогава ще си взема оригинален за 200 лева.Не мога да си обясня защо колегите пишат ,че след почистване стъпковите мотори не карат много време.Каква е причината в качеството на почистването или нещо друго.
Нека някой да сподели процедура за почистване , препарати и, особенности и т.н.
Благодаря предварително.
- 
				petergeorgiev
- потребител 
- Мнения: 31
- Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Благодаря ти ,но знам цените  на новите на всички марки и откъде мога да ги взема.В събота  живот и здраве ще го свалям.Ще го почистя идеално и ще го кача като с винта ще си регулирам оборотите.Притеснява ме дали няма да излезе нещо друго.
			
									
									[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]
						- 
				spas_85
- потребител 
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2008, 20:36
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.25i 16V Zetec-S
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Ако го почистиш добре ще те изкара доста време. Как го почистих аз:/ първо бях убеден, че неработи и си купих нов докато бях в Англия, защото там както се сещаш са по-евтини/ вземаш обезмаслител някакъв медикс, меглио каквото намериш. Наливаш в двете дупки, може и да пръскаш, но става на пяна и по-бавно. Оставяш го за половин един час и си вършиш работата. Изливаш, плакнеш на мивката с топла вода и гледаш какви боклуци излизат, наливаш пак и го оставяш после пак. И така си играх аз два дни като редувах и пръскане с ВД40. Бях го оставил дори през ноща накиснат с обезмаслител, на другия ден макар че изглеждаше чисто излизаха доста боклуци. Като го изчистиш вече го пръсни с ВД40 и го сложи на колата. Аз лично се съмнявам, че ще ти излезе само от него проблема. Доста е комплексен, вземи си един спрей за почистване на контакти и опръскай всички датчици и куплунзи, които можеш. Провери си и вакуумите. Аз направих всичко това като почистих ПЦВ клапана и му смених маркучите, замерих всички датчици по описание и параметри в АУТОДАТА. Колата си я карах така 5-та година,но ми писна и реших да видя откъде ми се менят така оборотите и неможех да тръгна студен. Сега колата е оса и си имам един стъпков мотор нов за резерва.petergeorgiev написа:Благодаря ти ,но знам цените на новите на всички марки и откъде мога да ги взема.В събота живот и здраве ще го свалям.Ще го почистя идеално и ще го кача като с винта ще си регулирам оборотите.Притеснява ме дали няма да излезе нещо друго.
- 
				petergeorgiev
- потребител 
- Мнения: 31
- Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Колеги онзи ден  започнах да го свалям но след като свалих горния болт видях че не мога да сваля долния и реших да го правя на канал тъй като долния има достъп само отдолу.Реших да си завъртя горния болт и да го правя друг ден на канал.Интересното беше ,че след като закачих акумулатора и я запалих пробно, след като загря оборотите се заковаха  и спряха да играят.Изфорсирах няколко пъти и оборотомера не падна под 700 ,а преди падаше до 500 и опитваше да гасне.Единственото което бях разкачил по електрическата част беше акумулатора,буксата до филтъра с многото кабелчета/предполагам на дебитомера/ и буксата на стъпковия мотор.При първото палене колата не запали но при второто се получи това което описах по горе.Днес я карах отново и оборотите след като загря стояха постоянни.Много съм доволен.Не знам каква е причината да се оправят оборотите.Засега няма да я пипам повече и да се надявам да държи така.
			
									
									[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]
						- paci
- Модератор 
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
 Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Не пипайpetergeorgiev написа:Не знам каква е причината да се оправят оборотите.Засега няма да я пипам повече и да се надявам да държи така.

При възможност все пак го свали и изчисти, явно си има проблем щом след намеса има промяна.
При разкачване на акумулатора си рестартирал компа.
После е изтествал на ново всички датчици и е взел нови решения
 
 Ако има проблем с нещо, проблема ще си продължи.
При тебе е изтествал на ново клапана и го е нагодил спрямо мизерията.
Някакви опити за обяснение на явлението
 
 Маг Paci - ... вземаме вашия енергиен двойник и го потапяме ...

- 
				spas_85
- потребител 
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2008, 20:36
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.25i 16V Zetec-S
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Ако се закачи на диагностика грешките, които са били трябва да се пазят. Тогава ще разбереш какво не е работело коректно.
			
									
									
						- 
				petergeorgiev
- потребител 
- Мнения: 31
- Регистриран: 06 фев 2013, 21:23
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 i /комби/ джиа
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Закачал съм я вече два пъти още като го имаше проблема и не даде никакви грешки.
			
									
									[url=http://drugstore-catalog.com/]drugstore-catalog.com[/url]
						- 
				markus99
- потребител 
- Мнения: 2
- Регистриран: 24 авг 2014, 18:04
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
аз също го смених с полско,изкара ми една година ,после взех въпросното испанско и нямаше проблеми и все пак оригиналното си е оригиналноvivco написа:80 лева струва заместителя някакво испанско беше работи без проблем.petergeorgiev написа:Здравейте, моя фокус 1.8i след като загрее оборотите слизат на 700 и леко започват да играят от 700 надолу до към 500 и след вибрация точно на тези обороти се връщат до 700.Отначало колебанията са леки между 700 и 600 , но постепенно се засилват.Този процес се повтаря непрекъснато и на моменти колата гасне.Моторчето е на трудно място под всмукателните колектори , но твърдо съм решил да го сваля и почистя.Вече една година карам така и ме дразни.
Не смятам да купувам ново поне докато не видя дали ще има ефект след почистването.Ако има значи причината е била в стъпковия мотор и ако не изкара много след почистването значи е дошло време за смяна и тогава ще си взема оригинален за 200 лева.Не мога да си обясня защо колегите пишат ,че след почистване стъпковите мотори не карат много време.Каква е причината в качеството на почистването или нещо друго.
Нека някой да сподели процедура за почистване , препарати и, особенности и т.н.
Благодаря предварително.
- 
				spas_85
- потребител 
- Мнения: 73
- Регистриран: 27 ное 2008, 20:36
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.25i 16V Zetec-S
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Моето го взех преди година от ибей Англия за 24 паунда оригинално. След известно време ми се зацапа и PCV клапана, взех и него оригинално за 10. До тук добре, но сега е датчика на вала сдава багажа, то и той е 10 паунда и ще си го купя пак от UK , защото нашите магазини режат глави.
			
									
									
						- lordextra
- потребител 
- Мнения: 131
- Регистриран: 02 юни 2012, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 16v lpg
- Местоположение: Слатина
- Status: Извън линия
Re:
----------------------------цеков написа:Пояснение:
Това
http://www.clubford.org/forum/files/thu ... 28_111.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
е клапан за регулиране на оборотите на празен ход на ZETEC.
Нормално е ,ако кабелчето му се откачи ,оборотите да станат около 750.
При закачен кабел комютъра установява необходимите обороти(около 1000).
Клапана работи в импулсен режим (включи-изключи).
Замърсяването му може да е причина за неустойчиви обороти.
Стъпково моторче е съвсем друго нещо (при други дигатели),макар ,че
и двете имат едни функции и си приличат външно,то принципа на работа е много различен.
Да наричаме нещата с истинските им имена!
eeee стига Глупости , целта на клапана е да държи 700 оборота при форд фокус 2001 година, за другите не знам. ако караш на газзз-пръдня и сместа ти е бедна / то няма как да е богата - все пак сме България /, то компа на колата се адаптира към бедната смес - т.е. клапана си седи затворен и клеясва спира да регулира и СЕ ПОЧВАТ ЕДНИ ИГРАЕНИЯ НА ОБОРОТИ на бензин при студен двигател и "ама забива муцуната на студено" и едни постове тук. Т.е. нагласете си сместа така , че компа да клати сместа "бедна-богата" с форма на синусоида / при изправна кола де / и няма да има токова неразумни постове във форума.
Най-Мразения. Не е скъп бензина, Заплатите са Ниски. "Бяло,червено, зелено - цитат на 3-те Б-та за знамето на България.
						- lordextra
- потребител 
- Мнения: 131
- Регистриран: 02 юни 2012, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 16v lpg
- Местоположение: Слатина
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
--------------------petergeorgiev написа:Здравейте, моя фокус 1.8i след като загрее оборотите слизат на 700 и леко започват да играят от 700 надолу до към 500 и след вибрация точно на тези обороти се връщат до 700.Отначало колебанията са леки между 700 и 600 , но постепенно се засилват.Този процес се повтаря непрекъснато и на моменти колата гасне.Моторчето е на трудно място под всмукателните колектори , но твърдо съм решил да го сваля и почистя.Вече една година карам така и ме дразни.
Не смятам да купувам ново поне докато не видя дали ще има ефект след почистването.Ако има значи причината е била в стъпковия мотор и ако не изкара много след почистването значи е дошло време за смяна и тогава ще си взема оригинален за 200 лева.Не мога да си обясня защо колегите пишат ,че след почистване стъпковите мотори не карат много време.Каква е причината в качеството на почистването или нещо друго.
Нека някой да сподели процедура за почистване , препарати и, особенности и т.н.
Благодаря предварително.
а пък ти имаш спукани вакуми под колектора / един от трите или и трите маркуча на картерните газова / . а на загасен вдигател не се виждат, а на запален са смачкани и пропускат.
Най-Мразения. Не е скъп бензина, Заплатите са Ниски. "Бяло,червено, зелено - цитат на 3-те Б-та за знамето на България.
						- 
				aspasia
- потребител 
- Мнения: 1484
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стъпков мотор
Провери го с мултицета тези стъпкови моторчета на ford са соленоид ако е изправно трябва да е в границите между 7-13 ома ако е по малко или повече от тези стойности е заминалоlordextra написа:--------------------petergeorgiev написа:Здравейте, моя фокус 1.8i след като загрее оборотите слизат на 700 и леко започват да играят от 700 надолу до към 500 и след вибрация точно на тези обороти се връщат до 700.Отначало колебанията са леки между 700 и 600 , но постепенно се засилват.Този процес се повтаря непрекъснато и на моменти колата гасне.Моторчето е на трудно място под всмукателните колектори , но твърдо съм решил да го сваля и почистя.Вече една година карам така и ме дразни.
Не смятам да купувам ново поне докато не видя дали ще има ефект след почистването.Ако има значи причината е била в стъпковия мотор и ако не изкара много след почистването значи е дошло време за смяна и тогава ще си взема оригинален за 200 лева.Не мога да си обясня защо колегите пишат ,че след почистване стъпковите мотори не карат много време.Каква е причината в качеството на почистването или нещо друго.
Нека някой да сподели процедура за почистване , препарати и, особенности и т.н.
Благодаря предварително.
а пък ти имаш спукани вакуми под колектора / един от трите или и трите маркуча на картерните газова / . а на загасен вдигател не се виждат, а на запален са смачкани и пропускат.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта






