Мондео 2.0Tdci 130hp ниски обороти и труден старт
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 01 май 2005, 10:54
- Модел на автомобила: PLOVDIV
- Местоположение: MONDEO
- Status: Извън линия
Мондео 2.0Tdci 130hp ниски обороти и труден старт
Здравейте.
Пиша за проблем който не мога да реша.
Колата е след ремонт на цилиндрова глава .....предизвикан от прескачане на зъб от ангренажа ( сменени клапани водачи с припасване и шлаифане и на челото).При ремонта също са сменени хидравличен обтегач верига и успокойтел на ангренажа както и ролки и пистови ремъци.До момента на ремонта колата е сервизирана редовно и е нямала проблеми.
След проверка и зареждане с гориво и масла ......обезвъздушена горивна и маслена система страртирахме двигателя(запали трудно след около 4-5 сек.) но на много ниски обороти 500-600 об/мин като педала на газта не регира и пуши много на неизгоряла нафта.
Помислих че инжекторите може би са замрсени при ремонта на колата( инжекторите са ремонтирани преди по малко от 5 месеца и още са в гаранция сменени са клатани и нови кодове) реших да ги пратя отново да ги тестват.Увериха ме че са наред.
Монтирах ги отново и кодовете вкарах в ECU......но резултат нямаше от това.
За проба пробвах замяната на сензарите на коляновия и разпределителния вал (имаме такива за резерва) но отново без промяна.
Прилагам скрийншотове от Fordiag........ Предварително съм благодарен на всеки който отговори .....
Пиша за проблем който не мога да реша.
Колата е след ремонт на цилиндрова глава .....предизвикан от прескачане на зъб от ангренажа ( сменени клапани водачи с припасване и шлаифане и на челото).При ремонта също са сменени хидравличен обтегач верига и успокойтел на ангренажа както и ролки и пистови ремъци.До момента на ремонта колата е сервизирана редовно и е нямала проблеми.
След проверка и зареждане с гориво и масла ......обезвъздушена горивна и маслена система страртирахме двигателя(запали трудно след около 4-5 сек.) но на много ниски обороти 500-600 об/мин като педала на газта не регира и пуши много на неизгоряла нафта.
Помислих че инжекторите може би са замрсени при ремонта на колата( инжекторите са ремонтирани преди по малко от 5 месеца и още са в гаранция сменени са клатани и нови кодове) реших да ги пратя отново да ги тестват.Увериха ме че са наред.
Монтирах ги отново и кодовете вкарах в ECU......но резултат нямаше от това.
За проба пробвах замяната на сензарите на коляновия и разпределителния вал (имаме такива за резерва) но отново без промяна.
Прилагам скрийншотове от Fordiag........ Предварително съм благодарен на всеки който отговори .....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта