Проблем с ГНП
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 13 дек 2012, 15:03
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TDI MK2 (96)
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Проблем с ГНП
при движение когато трябва да изключа предавката оборотите на двигателя не падат под 1500, това не е всеки път...но се случва....къде да търся причината ???
Става въпрос за Mondeo MK2 Ghia 1.8TD 1998г.
Става въпрос за Mondeo MK2 Ghia 1.8TD 1998г.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГНП
Типичен пример за самоподхранване на дизелов двигател - с масло от турбината или с нафта по тръбичката от турбокоректора на помпата.icaka9 написа:при движение когато трябва да изключа предавката оборотите на двигателя не падат под 1500, това не е всеки път...но се случва....къде да търся причината ???
Става въпрос за Mondeo MK2 Ghia 1.8TD 1998г.
Второто е по-вероятно, доколкото маслото е доста по-гъсто и стигне ли до цилиндрите, турбината си е заминала. Нафтата успява да стане на капчици във въздушната струя от турбината и да помогне за горенето на впръсканото от дюзите в цилиндрите.
Като за начало, измъкни маркучето между клапана и тръбичката, заминаваща под термостата към турбината и ако просълзи нафта - имаш проблем с О-пръстените на клапана.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ГНП
По-скоро със мембраните на турбокоректора ако пуска нафта от там,но това е само хипотеза която трябва да се докаже.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта