Мондео 1.8 тд,след смяна на анренажни ремъци не пали,помощ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ivan_nakata
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 12 апр 2014, 20:57
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td
Status: Извън линия

Мондео 1.8 тд,след смяна на анренажни ремъци не пали,помощ

Мнение от ivan_nakata » 17 апр 2014, 13:43

Здравейте колеги, преди 1 седмица си купих форд мондео 1.8 тд-1996 г. Всичко беше ок работеше без забележка,но след покупка на нов автомобил задължително се сменят ангренажните ремъците. След смяната на ремъците запалих колата тя поработи около 1 минута и след това угасна и повече не иска да пали ,върти само на празен ход.Погледнах отново дали всичко е на белези и се оказа ,че всичко е ок.Пробвах да завъртя шайбата на нафтовата помпа към предверие или закъснение, но колата пак не иска да пали.Проверих всички маркучи за въздух в системата-и там всичко е ок.Другото,което ме притеснява е ,че помпата не подкачва гориво.Какво може да е станало при положение,че съм сменил само ремъците?ГНП е абсолютно суха и не тече от никъде.
МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ,ДАЙТЕ ИДЕИ КЪДЕ Е ПРОБЛЕМА.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
Или ме насочете към добър сервиз в гр.София, за да я оправят.
Не е вярно, че Опел не правят емоционално въздействащи коли. При вида на бяла Астра със сини буркани на всеки шофьор му спира дъха

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мондео 1.8 тд,след смяна на анренажни ремъци не пали,помощ

Мнение от mi6o » 17 апр 2014, 14:56

Здрaвей колегa. Този двигaтел нямa "белези" a се центровa с един болт,който се нaвивa в блокa под ГНП-то,щифт зa сaмото ГНП (стaвa добре и с бургия 6 мм. мaй беше) и плaнкa зa рaзпределителния вaл-5 мм. мисля,че беше дебелинaтa. Aз сложих тaм ключ 17 aко не ме лъже пaметтa и влизa добре. Зa съжaление не знaм обaче дaли имa сервиз в София,който дa сменя aнгренaжите по тоя нaчин.Бележaт "белезите" с мaркер кaкто е зaгaсен моторa,новите кaиши и дaвaй 100 кинтa зa рaботa примерно.

ivan_nakata
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 12 апр 2014, 20:57
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td
Status: Извън линия

Re: Мондео 1.8 тд,след смяна на анренажни ремъци не пали,помощ

Мнение от ivan_nakata » 17 апр 2014, 15:19

mi6o написа:Здрaвей колегa. Този двигaтел нямa "белези" a се центровa с един болт,който се нaвивa в блокa под ГНП-то,щифт зa сaмото ГНП (стaвa добре и с бургия 6 мм. мaй беше) и плaнкa зa рaзпределителния вaл-5 мм. мисля,че беше дебелинaтa. Aз сложих тaм ключ 17 aко не ме лъже пaметтa и влизa добре. Зa съжaление не знaм обaче дaли имa сервиз в София,който дa сменя aнгренaжите по тоя нaчин.Бележaт "белезите" с мaркер кaкто е зaгaсен моторa,новите кaиши и дaвaй 100 кинтa зa рaботa примерно.
Аз точно така го направих,сложих белези и щивтове в дупките.
Последна промяна от ivan_nakata на 17 апр 2014, 21:43, променено общо 1 път.
Не е вярно, че Опел не правят емоционално въздействащи коли. При вида на бяла Астра със сини буркани на всеки шофьор му спира дъха

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Мондео 1.8 тд,след смяна на анренажни ремъци не пали,помощ

Мнение от specialista » 17 апр 2014, 18:35

Вижда ли се клапана пуск/стоп ? Разбери дали до него отива напрежение! От аспуха излиза ли пушек докато въртиш на стартер?
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

ivan_nakata
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 12 апр 2014, 20:57
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td
Status: Извън линия

Re: Мондео 1.8 тд,след смяна на анренажни ремъци не пали,помощ

Мнение от ivan_nakata » 17 апр 2014, 21:25

specialista написа:Вижда ли се клапана пуск/стоп ? Разбери дали до него отива напрежение! От аспуха излиза ли пушек докато въртиш на стартер?
Успех!
Колега не знам кой е този клапа(пуск-стоп)моля ако може да ми поясниш къде точно се намира? ,,,,и как се проверява дали работи?
Докато въртя през ауспуха не излича никакъв пушек,просто няма гориво.
Не е вярно, че Опел не правят емоционално въздействащи коли. При вида на бяла Астра със сини буркани на всеки шофьор му спира дъха

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Мондео 1.8 тд,след смяна на анренажни ремъци не пали,помощ

Мнение от OgiDogi » 17 апр 2014, 21:51

ivan_nakata написа: Колега не знам кой е този клапа(пуск-стоп)моля ако може да ми поясниш къде точно се намира? ,,,,и как се проверява дали работи?
Докато въртя през ауспуха не излича никакъв пушек,просто няма гориво.
Ако не е имало интервенции по помпата, клапанът се намира под защитна планка на горната част на главата, от която излизат тръбичките към дюзите, на 1-2 сантиметра от горивопровода, който идва от филтъра.
Застани пред колата и някой да даде контакт, а ти слушай за шумове от към помпата. Ако чуеш цъкащ звук за около секунда, значи по голямата букса отиват сигналите към помпата и остава да се е скапал или имобилайзера или спиращият клапан. Ако не се чува въпросното цъкане, провери буксата, от която отиват кабелите към помпата - напръскай с WD-40 или подобен спрей, натикай я много добре и пак пробвай. Ако пак няма - търси помощ от жичкаджия, да види къде се губят токовете.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

ivan_nakata
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 12 апр 2014, 20:57
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td
Status: Извън линия

Re: Мондео 1.8 тд,след смяна на анренажни ремъци не пали,помощ

Мнение от ivan_nakata » 22 апр 2014, 22:20

След дълго лутане проблема е решен,колата заработи :D .Оказа се че клапана преди горивният филтър ту пуска, ту не пуска нафта.Шунтирах го и колата запали веднага.Много благодаря на колегите който ми помогнаха и който се опитваха да ми помогнат с решаването на моят проблем.
Не е вярно, че Опел не правят емоционално въздействащи коли. При вида на бяла Астра със сини буркани на всеки шофьор му спира дъха

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта