Генерация - уплътнение след двуцевката

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Генерация - уплътнение след двуцевката

Мнение от dreadx » 06 май 2014, 09:35

Вчера установих, че при "ремонтни работи" ми е било разкъртено и уплътнението след двуцевката - духа силно около свръзката, при отворени прозорци в купето мирише на изгорели газове, а колата бръмчи като "Запорожец".
Отвън тръбата се притиска с една скоба, захваната от два винта с пружини. Някой може ли да ми каже с какво точно се уплътнява и къде го продават? - с търсачката нищо не намерих. По спомен вътре имаше нещо твърдо в кръг около тръбата - (може да е твърдо, а може да е било меко и след монтажа да се втвърдява).

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Генерация - уплътнение след двуцевката

Мнение от OgiDogi » 06 май 2014, 10:38

dreadx написа:Вчера установих, че при "ремонтни работи" ми е било разкъртено и уплътнението след двуцевката - духа силно около свръзката, при отворени прозорци в купето мирише на изгорели газове, а колата бръмчи като "Запорожец".
Отвън тръбата се притиска с една скоба, захваната от два винта с пружини. Някой може ли да ми каже с какво точно се уплътнява и къде го продават? - с търсачката нищо не намерих. По спомен вътре имаше нещо твърдо в кръг около тръбата - (може да е твърдо, а може да е било меко и след монтажа да се втвърдява).
Най-вероятно ти трябва уплътнителен пръстен от пресован тел, осигуряващ заедно с пружините гъвкавост на връзката, нещо такова:
Уплътнение за изпускателни тръби
От едната страна е плосък (нанизва се на тръбата и ляга върху фланеца), а от другата е полусфера и осигурява уплътняване към колектора при усукването на двигателя около тампоните при натоварване.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Генерация - уплътнение след двуцевката

Мнение от dreadx » 06 май 2014, 15:23

Точно това е, много ти благодаря!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта