Ford Focus 1.8 Endura turbo diesel

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
hkrinkle
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 14 авг 2014, 23:10
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Ford Focus 1.8 Endura turbo diesel

Мнение от hkrinkle » 24 авг 2014, 11:43

Здравейте,

купих си въпросния Фокус и ме и интересува:

1. Какво точно се сменя при смяна на ангренажен ремък. По-конкректно колко ремъка са, колко ролки и трябва ли да се сменя водната помпа?
2. При рязко ускорение се усеща силно претрисане. Мисля, че е вътрешно каре на дясна полуоска. Не се чува тракане при завиване, тоест не е външното. Някой да е имал подобен проблем?
3. Хидравличен ли е съдинителя на този автомобил? Настройва ли се по някакъв начин? Понякога като включвам трета скорост престъргва. Някой с подобен проблем?

Благодаря предварително.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.8 Endura turbo diesel

Мнение от OgiDogi » 24 авг 2014, 15:49

hkrinkle написа:Здравейте,.
1. Само един ремък и една ролка - между ГНП и разпределителния вал
2. Вдигаш колата на подемник или слизаш в канал под нея и проверяваш каретата
3. Съединителят не, но лагерът за изключването му е хидравличен (известен като лагер-помпа). Не се настройва, вероятно хъркането идва от износен синхронизатор, щом е само на една от предавките.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

hkrinkle
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 14 авг 2014, 23:10
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.8 Endura turbo diesel

Мнение от hkrinkle » 24 авг 2014, 18:37

OgiDogi написа: 1. Само един ремък и една ролка - между ГНП и разпределителния вал
Това да не би да означава, че двигателя е с верига? Тоест как се предава движението от коляновия вал към разпределителния?

Благодаря.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.8 Endura turbo diesel

Мнение от OgiDogi » 24 авг 2014, 19:03

hkrinkle написа:
OgiDogi написа: 1. Само един ремък и една ролка - между ГНП и разпределителния вал
Това да не би да означава, че двигателя е с верига? Тоест как се предава движението от коляновия вал към разпределителния?

Благодаря.
hkrinkle написа:
OgiDogi написа: 1. Само един ремък и една ролка - между ГНП и разпределителния вал
Това да не би да означава, че двигателя е с верига? Тоест как се предава движението от коляновия вал към разпределителния?

Благодаря.
hkrinkle написа:
OgiDogi написа: 1. Само един ремък и една ролка - между ГНП и разпределителния вал
Това да не би да означава, че двигателя е с верига? Тоест как се предава движението от коляновия вал към разпределителния?

Благодаря.
КВ - верига - ГНП - ремък - РВ
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта