Ремонт на двигател похапващ доста масло
-
- потребител
- Мнения: 1463
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ремонт на двигател похапващ доста масло
Здравейте колеги понеже Фокусника почна доста да похапва масло и реших да му направя основен ремонт смяна сегменти и гумички. Взех сегменти на Mahle-136 лв болтове за главата на Payen-29лв и Victor-Reinz комплект гарнитури ги поръчах от Англия за 62 паунда. Дали съм направи добър избор с тези части като майстора ми е приятел и ще ми вземе 200лв. за ремонта?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на двигател похапващ доста масло
Основния ремонт включва престъргване на цилиндрите и смяна на буталата с по-голям диаметър. Това, което искаш да правиш е частичен ремонт, като не винаги смяната на сегментите дава резултат. Понякога в зависимост от износването на цилиндрите, смяната на сегменти дава обратен ефект, започва да гори още повече масло, отколкото със старите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1463
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на двигател похапващ доста масло
До колкото знам този модел фокус има проблемни сегменти и по точно с най долният които бързо се износват това ще е първият ремонт смяна на сегменти. Знам че има сегменти за втори ремонт +0,25 и за трети ремонт +0,50. Иначе като цяло двигателя работи добре няма виене тракане или тропане.HACKO написа:Основния ремонт включва престъргване на цилиндрите и смяна на буталата с по-голям диаметър. Това, което искаш да правиш е частичен ремонт, като не винаги смяната на сегментите дава резултат. Понякога в зависимост от износването на цилиндрите, смяната на сегменти дава обратен ефект, започва да гори още повече масло, отколкото със старите.
-
- потребител
- Мнения: 1463
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на двигател похапващ доста масло
Ремонта е извършен минах около 1000 километра с масло 5w40 на Total нивото на маслото си е същото единствено ми сваляха наново катера че подлизваше от там леко масло сложиха малко повече силикон. Като цяло колата върви добре и не пуши вече!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на двигател похапващ доста масло
Какво са направили, ще си проличи след най-малко 20 хиляди, при това интензивно каране.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 1463
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на двигател похапващ доста масло
Преди на 1000 километра доливах около литър а като станеше по топло почваше да да харчи масло надявам се поне следващите 100 хиляди да не се занимавам с такива ремонти. Смених и клапаните щото ми изпаднаха евтино.S_C написа:Какво са направили, ще си проличи след най-малко 20 хиляди, при това интензивно каране.
- Lancer
- потребител
- Мнения: 366
- Регистриран: 07 окт 2012, 06:06
- Модел на автомобила: Ford Focus '99
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на двигател похапващ доста масло
Радвам се, че се е получило, не знам защо се шири мнение, че тия двигатели не се ремонтирали?
Сокол скитник
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на двигател похапващ доста масло
Това не е основен ремонт, това е частичен ремонт. Няма още похвалил се някой да е направил пълен основен ремонт на този мотор, просто така е конструиран. А да смениш сегменти, без да шлайфаш цилиндър, е афиф работа от ден до пладне, тоест- временно отстраняване на проблема.Lancer написа: Радвам се, че се е получило, не знам защо се шири мнение, че тия двигатели не се ремонтирали?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1463
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на двигател похапващ доста масло
Ремонтира се всичко по него може да се смени като свалиха главата понеже бях там имаше як нагар от маслото по буталата и клапаните просто маслените сегменти бяха си заминали също и гумичките някои от тях бяха станали на кокалчета но главният виновник за харча на маслото бяха сегментите. Главата я закарах да се шлайфа взеха ми 20 лева след час беше готова и измита.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на двигател похапващ доста масло
Васе не е така частичен ремонт при фокуса си влиза по книжка от произяодителя
.Тва дет викаш ти е за лада и жигула.

По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- Lancer
- потребител
- Мнения: 366
- Регистриран: 07 окт 2012, 06:06
- Модел на автомобила: Ford Focus '99
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на двигател похапващ доста масло
Хвърли ли и едно око да видиш как го бива хонинга по цилиндрите.aspasia написа:Ремонтира се всичко по него може да се смени като свалиха главата понеже бях там имаше як нагар от маслото по буталата и клапаните просто маслените сегменти бяха си заминали също и гумичките някои от тях бяха станали на кокалчета но главният виновник за харча на маслото бяха сегментите. Главата я закарах да се шлайфа взеха ми 20 лева след час беше готова и измита.
Да уточним понятията, значи при този двигател не може /може/ да се прави:ЯЛТА написа:Това не е основен ремонт, това е частичен ремонт. Няма още похвалил се някой да е направил пълен основен ремонт на този мотор, просто така е конструиран. А да смениш сегменти, без да шлайфаш цилиндър, е афиф работа от ден до пладне, тоест- временно отстраняване на проблема.
- Шлайф на цилиндри
- Подмяна бутала с ремонтни
- Подмяна на цилиндрови втулки
- Шлайф колянов вал с подмяна лагери, бутални и биелни ?
Сокол скитник
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта