помогнете да запаля focus 1.8 TDCI

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI

Мнение от ЯЛТА » 23 ное 2014, 23:25

Зареждай си смело акумулатора, и не се притеснявай. При монтирането му после след подаване на контакт трябва да се поизчака малко време преди завъртане за палене, за да си спомни компа всичките настройки-параметри,- уредите по таблото започват да играят, като се успокоят си готов за запалване на двигателя. С една дума колата сама си прави тест.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI

Мнение от Miri4 » 24 ное 2014, 10:11

Карам същия двигател от 6 год. и до сега съм свалял многократно акомулатора. Няма такова нещо да си забравя кодовете на дюзите. Единственото си загубва кода на радиото и това е нормално.Закачам акомулатора ,изчаквам 2-3 сек. да се успокоят стрелките , паля и тръгвам без никакви проблеми.Има твърдения ,че при вързване на акомулатора трябвало да се покара няколко км. докато компютъра се "самообучи".Не съм забелязалтакова нещо.

Juman
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: помогнете да запаля focus 1.8 TDCI

Мнение от Juman » 25 ное 2014, 18:08

Май наистина няма такова нещо или ако има причинита е от друго. Днес смених акумулатора с нов и нямаше никакви проблеми. Сложих го, дадох на контакт изчаках както колегата написа уредите да се нормализират и си запалих без проблем. За тези км, които казваш аз врътнах 2км от работата до нас :). Настройх си часа и си въведох кода на радиото и всичко е наред. Благодаря за бързите отговори.

Поздрави

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта