Странен проблем с Фокус 1.8 ТДДИ
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 19 авг 2014, 15:27
- Модел на автомобила: Focus/Mondeo
- Status: Извън линия
Странен проблем с Фокус 1.8 ТДДИ
Здравейте колеги . Фокусчето взе да ми прави един странен проблем . Тръгвам за работа ( 5 сутринта ) пали - всичко точно . След работа - Пали . Карам го насам - натам , паркирам го пред нас , после въртя - НЕ ... пали след бая въртене , а с бутане от раз .
направих си експеримент и го оставих на студа да седи ( защото не слуша
) и на сутринта отново никакъв проблем ... Та въпросът ми е , дали на някой му се е случвало , четох какви ли не работи ... налягане от гнп , стартер , датчик на колянов вал .... Стартерчето ме съмнява попринцип , защото моето си замина и взех втора употреба , но по пътя на логиката нямаше да пали от раз сутрин ... В безисходица съм и не знам от къде да почна . Помагайте моля ви 




- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем с Фокус 1.8 ТДДИ
Провери си акумолатора. С Рейнджъра беше същото. На студено пали от раз, а когато загрееше върти доОоста докато запали.
Проблема се оказа акумолатора или с други думи беше дал на късо едната клетка, така от 12В беше паднал на 10в. Провери с мултицет какво показва акумолатора преди да запалиш.
Проблема се оказа акумолатора или с други думи беше дал на късо едната клетка, така от 12В беше паднал на 10в. Провери с мултицет какво показва акумолатора преди да запалиш.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 19 авг 2014, 15:27
- Модел на автомобила: Focus/Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем с Фокус 1.8 ТДДИ
Няма начин ... акумулатора ми е на няма и 2 месеца :/ Veber (немски) 77Ah ... а пък най-интересно , че днес не ми го правеше тоя проблем
много чудна работа ...

-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем с Фокус 1.8 ТДДИ
На дъщеря ми на опела имаше такъв проблем и се оказа датчик колянов вал.Като я изгасиш при загрят двигател няма палене.След престой около един час пали без проблеми.Имам чисто нов датчик който го купих за маята кола,но проблема ми е в ГНП-то.Ако искаш ще ти го дам за проба.Взех го за 35лв.и ако проблема ти се оправи можеш да ми го платиш,ако не-просто ми го връщаш и няма да се набутваш с излишни пари.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 19 авг 2014, 15:27
- Модел на автомобила: Focus/Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем с Фокус 1.8 ТДДИ
Добре колега , утре ще го сваля моя датчик . Има ли симптоми които биха ми подсказали , че моя датчик е "тръгнал"? Остави едно телефонче (на лично)
Благодаря , че се отзова .

- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем с Фокус 1.8 ТДДИ
Трябва да е записало грешка.Има ли симптоми които биха ми подсказали
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 19 авг 2014, 15:27
- Модел на автомобила: Focus/Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем с Фокус 1.8 ТДДИ
Колеги , смених датчика - проблема остава :/ дали може да е от някой друг датчик? колянов вал? температурен ? ... тази сутрин на -10 градуса колата си запали - изгасих я и след 10 минути при опит за палене - НИЩО ... Някой ако е имал подобен проблем да помага , защото вече не знам ...
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 19 авг 2014, 15:27
- Модел на автомобила: Focus/Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем с Фокус 1.8 ТДДИ
Като цяло колеги се оказва "Клапан за аванса на помпата" ... Убавците от СуперДизел в София ми взеха 220лв за "ремонт" който търпя не повече от 2 месеца ... направо ми иде да ги разцелувам -_-''
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем с Фокус 1.8 ТДДИ
Аз лично се съмнявам това да е проблема.
А що се отнася за ремонта на помпата на този клапан се сменят два уплътнителя и сигурно са сменени.
Ако електрически ти се е повредил клапана невиждам защо обвиняваш някой.
Поздрави!
А що се отнася за ремонта на помпата на този клапан се сменят два уплътнителя и сигурно са сменени.
Ако електрически ти се е повредил клапана невиждам защо обвиняваш някой.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 06 яну 2015, 19:05
- Модел на автомобила: ford focus 1.8
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем с Фокус 1.8 ТДДИ
здравеите колеги и аз имам странен проблем с фокуса(18тдди)смених нов саединител комплект нова лагер помпа и нова помпа на педала и саедитинителя ми буксива.ве4е незнам какво да го права вси4ко сам сменил с ново и вазмойно наи доброто сам купоувал
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Странен проблем с Фокус 1.8 ТДДИ
Обратно при майстора, до като не го оправи.stambata1987 написа:Здравейте колеги, и аз имам странен проблем с Фокуса-(1.8 TDDI) смених нов съединител комплект, нова лагер помпа, и нова помпа на педала, и съединителя ми буксува. Вече не знам какво да го правя всичко съм сменил с ново, и възможно най доброто съм купувал.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта