Замръзнал хидравличен(маслен) тампон на двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Forester
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Замръзнал хидравличен(маслен) тампон на двигателя

Мнение от Forester » 01 яну 2015, 19:07

Здравейте и за много години! При спадането на температурата до -15гр. вчера сутринта се появиха много силни вибрации в цялото купе. Днес е малко по-топло, но пак се усещаше някакво странно треперене на всичко по колата. Свалих капачката на хидравличния тампон на двигателя, и той се оказа твърд като камък. Не знам каква течност има вътре в него, но явно е замръзнала. Тампона го купих лятото на 2013г. от магазина "Моторкрафт"на пазара "Димитър Петков",за 100лв., не е оригинален, не знам каква марка е. Миналата зима беше мека и не съм имал проблеми. Вероятно е некачествено менте, за да замръзне при -15гр. Трябваше да си взема оригинален тампон.

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Замръзнал хидравличен(маслен) тампон на двигателя

Мнение от Nebhotep » 01 яну 2015, 19:10

Да, оригиналният е над 250 лв., но аз си бих взел от него, за да нямам главоболия. Най вероятно е изтекла хидравличната течност от него и затова така прави. Нищо друго не те очаква освен смяна. Аз бих поровил из еbay, често изпадат оригинални на смешни цени. Успех!

Forester
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Замръзнал хидравличен(маслен) тампон на двигателя

Мнение от Forester » 01 яну 2015, 20:09

Не мисля, че е изтекъл, защото няколко дни преди студовете го проверих. Беше си издут като топка, и като го натискам поддава, усеща се, че има течност вътре. Когато купих Фокуса, имаше доста по-силни вибрации, оказа се изтекъл тампон, направо се беше сплескал. Сега според мен в тампона си има хидравлича течност, но като е замръзнала, не може да обира вибрациите. Възможно е да се е спукал от разширението на течността при замръзването, и да изтече като се размрази. Тука гледам цените са в много широк диапазон.

http://www.autopower.bg/%D1%82%D0%B0%D0 ... 4c108.html

Ясно е, че LEMFORDER е най-добре, обаче сумата е сериозна. MEYLE, SWAG, също са немски, но на по-ниска цена, може би и те стават. FEBI BILSTEIN, Metalcaucho, CORTECO са под 100лв. FEBI BILSTEIN пише Държава: Germany, дали може да се вярва? Сещам се, че като купувах тампона, продавача каза, че е турски. Чудих се тогава какво да правя, но си викам, все пак това е известен магазин за части за Форд, едва ли ще продават най-големите боклуци. Около 15 000 км. съм минал оттогава, и го проверявам понякога тампона, защото се опасявам да не се скъса нещо, да му изтече течността. Но че може да замръзне не бях помислил.

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Замръзнал хидравличен(маслен) тампон на двигателя

Мнение от Nebhotep » 01 яну 2015, 20:17

все пак това е известен магазин за части за Форд, едва ли ще продават най-големите боклуци.
Че е добър е добър, но се прадлагат части за всеки джоб. Аз постоянно пазарувам от там само оригинални части и нямам оплакване. Продавачът е достатъчно честен и те уведомява за качеството на частите, които продава.

Потребителски аватар
peterpetroff
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 01 мар 2007, 21:41
Модел на автомобила: Ford Focus Trend, Zetec 1.6i 16V SW 1999
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Замръзнал хидравличен(маслен) тампон на двигателя

Мнение от peterpetroff » 02 яну 2015, 01:05

От марките части, които си изброил няма спор, че Lemforder е най-реномираната, но това не означава, че е немско производство. При мене идват много части по ходовата част (шарнири, кормилни накрайници, тампони на носачите), които са произведени в заводи на Lemforder в Бразилия и са с отлично качество. Сега остава въпроса: как транспорта на тези части, произведени в Бразилия, се отразява на цената им в сравнение с частите от същата марка, но немско производство? Ами аз нямам отговор на този въпрос. Febi bilstein и meyle също са добри, но една класа под Lemforder.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта