Гарнитура на сакса

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Гарнитура на сакса

Мнение от G2233 » 13 яну 2015, 12:34

Колеги въпроса ми е дали се слага термо силикон в/у новата гарнитура при смяна. Колата е ескорт 1.8i 97

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гарнитура на сакса

Мнение от essex » 13 яну 2015, 13:02

Ако гарнитурата на капака на клапаните пропуска, направо я сменяй. Все си мисля че не е хубаво да попада термоустойчив силикон в мазилната уредба на един двигател. Само може да опиташ да натегнеш малко повече болтчетата, ако пак пропуска значи нова.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гарнитура на сакса

Мнение от ЯЛТА » 13 яну 2015, 14:48

Никакъв силикон не слагай, а смени гарнитурата. Така на старата Сиера картера и беше пълен с парченца силикон полепнали по цедката на маслената помпа, та даже после и продухвах маслопроводите. Но никога не може да е сигурен човек какво и колко е продухал.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Гарнитура на сакса

Мнение от G2233 » 13 яну 2015, 14:49

Става въпрос за тази гарнитура сребристата с голям централен отвор за тръбата под изпускателните колектори, дето има 2 болта с пружини

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гарнитура на сакса

Мнение от ЯЛТА » 13 яну 2015, 16:27

Гарнитура на изпускателните колектори може да се обмаже единствено с графитна грес.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гарнитура на сакса

Мнение от essex » 13 яну 2015, 16:59

Малко се пообърках :D:
Виж сега, точно тази свъзка с тоя пръстен и болтове с пръжина е подвижна, играе ролята на мека връзка , каквото и да сложиш ще замине.
Ето колко струва тоя пръстен http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... ga01htrvo7
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Гарнитура на сакса

Мнение от G2233 » 13 яну 2015, 19:31

Дали пък не е такова нещо http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... ga01htrvo7
Трябва в крайна сметка да разглобя и да видя старата гарнитура или е с пръстен

А иначе да- гарнитурата с нищо не се маже. Само болтовете се мажели с графитна грес при монтаж

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Гарнитура на сакса

Мнение от OgiDogi » 13 яну 2015, 20:17

G2233 написа:Дали пък не е такова нещо http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... ga01htrvo7
Трябва в крайна сметка да разглобя и да видя старата гарнитура или е с пръстен
Ако по тръбата между колектора и гърнетата има гофриран участък, значи си с този тип гарнитура. При системите без гофриран участък, меката връзка се осъществява с пружини на болтовете и полусферична гарнитура, като посочената от essex и вероятно тя е твоята, щом споменаваш болтове с пружини. Остава само да уцелиш точният диаметър :)
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Гарнитура на сакса

Мнение от G2233 » 13 яну 2015, 20:34

Да ще пиша и при възможност ще направя снимки на работата

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гарнитура на сакса

Мнение от essex » 13 яну 2015, 21:18

G2233 написа:Дали пък не е такова нещо http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... ga01htrvo7
Трябва в крайна сметка да разглобя и да видя старата гарнитура или е с пръстен
Тази гарнитура е след катализатора :D:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Гарнитура на сакса

Мнение от G2233 » 17 мар 2015, 22:54

Не намерих в хайнса моя вариянт. Затова прилагам снимки.
Изображение

Изображение

Интересува ме каква е гарнитурата там.
http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... ga01htrvo7

Такава ли е?

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гарнитура на сакса

Мнение от essex » 17 мар 2015, 23:07

Точно такава е :)
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Гарнитура на сакса

Мнение от G2233 » 17 мар 2015, 23:22

Мерси колега. Днес си я поръчах. Та викам пак да не съм объркал

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта