Гарнитура на сакса
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Гарнитура на сакса
Колеги въпроса ми е дали се слага термо силикон в/у новата гарнитура при смяна. Колата е ескорт 1.8i 97
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура на сакса
Ако гарнитурата на капака на клапаните пропуска, направо я сменяй. Все си мисля че не е хубаво да попада термоустойчив силикон в мазилната уредба на един двигател. Само може да опиташ да натегнеш малко повече болтчетата, ако пак пропуска значи нова.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура на сакса
Никакъв силикон не слагай, а смени гарнитурата. Така на старата Сиера картера и беше пълен с парченца силикон полепнали по цедката на маслената помпа, та даже после и продухвах маслопроводите. Но никога не може да е сигурен човек какво и колко е продухал.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура на сакса
Става въпрос за тази гарнитура сребристата с голям централен отвор за тръбата под изпускателните колектори, дето има 2 болта с пружини
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура на сакса
Гарнитура на изпускателните колектори може да се обмаже единствено с графитна грес.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура на сакса
Малко се пообърках
Виж сега, точно тази свъзка с тоя пръстен и болтове с пръжина е подвижна, играе ролята на мека връзка , каквото и да сложиш ще замине.
Ето колко струва тоя пръстен http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... ga01htrvo7

Виж сега, точно тази свъзка с тоя пръстен и болтове с пръжина е подвижна, играе ролята на мека връзка , каквото и да сложиш ще замине.
Ето колко струва тоя пръстен http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... ga01htrvo7
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура на сакса
Дали пък не е такова нещо http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... ga01htrvo7
Трябва в крайна сметка да разглобя и да видя старата гарнитура или е с пръстен
А иначе да- гарнитурата с нищо не се маже. Само болтовете се мажели с графитна грес при монтаж
Трябва в крайна сметка да разглобя и да видя старата гарнитура или е с пръстен
А иначе да- гарнитурата с нищо не се маже. Само болтовете се мажели с графитна грес при монтаж
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура на сакса
Ако по тръбата между колектора и гърнетата има гофриран участък, значи си с този тип гарнитура. При системите без гофриран участък, меката връзка се осъществява с пружини на болтовете и полусферична гарнитура, като посочената от essex и вероятно тя е твоята, щом споменаваш болтове с пружини. Остава само да уцелиш точният диаметърG2233 написа:Дали пък не е такова нещо http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... ga01htrvo7
Трябва в крайна сметка да разглобя и да видя старата гарнитура или е с пръстен

- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура на сакса
Да ще пиша и при възможност ще направя снимки на работата
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура на сакса
Тази гарнитура е след катализатораG2233 написа:Дали пък не е такова нещо http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... ga01htrvo7
Трябва в крайна сметка да разглобя и да видя старата гарнитура или е с пръстен

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура на сакса
Не намерих в хайнса моя вариянт. Затова прилагам снимки.


Интересува ме каква е гарнитурата там.
http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... ga01htrvo7
Такава ли е?


Интересува ме каква е гарнитурата там.
http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... ga01htrvo7
Такава ли е?
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Гарнитура на сакса
Мерси колега. Днес си я поръчах. Та викам пак да не съм объркал
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта