Центровка Мондео Мк3

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
pitblu
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 05 яну 2015, 21:35
Модел на автомобила: Mondeo Mk3
Status: Извън линия

Центровка Мондео Мк3

Мнение от pitblu » 14 яну 2015, 00:40

Колеги някой може ли да обясни как се прави центровката двигателя е 2.0 130коня TDCI :(:

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Центровка Мондео Мк3

Мнение от ЯЛТА » 14 яну 2015, 09:49

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Центровка Мондео Мк3

Мнение от specialista » 14 яну 2015, 20:08

pitblu написа:Колеги някой може ли да обясни как се прави центровката двигателя е 2.0 130коня TDCI :(:

Центровката на този двигател(началото на момента на впръскване на горивото) се прави от компютъра на колата,
и когато веригата си е на място и е зацепена правилно(не е имало някаква причина за разглобяване на мотора) няма причина да се съмнявате във центровката!!!!
Ако сте разглобявали мотора за нещо ,е трябвало да се запознаете със особеностите на този мотор и неговото зацепване(няма нищо общо със познатите методи)!
Споделете проблема!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

pitblu
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 05 яну 2015, 21:35
Модел на автомобила: Mondeo Mk3
Status: Извън линия

Re: Центровка Мондео Мк3

Мнение от pitblu » 14 яну 2015, 22:18

Случая е следния бях на път и както си карах от нищото се чу някакво свистене и колата загасна не се чу удар по двигателя,спрях и опитах да я запаля но стартера въртеше сам не въртеше целия двигател,помислих че е скъсана веригата и свалих картера да проверя дали е там и ако нее да проверя за парчето от евентуално счупване на нещо намерих парче от болт и две половини от някаква шайба.Свалих капака на веригата разбрах от къде е шайбата и след това от къде е и болта,на първия разпределителен вал първото болче откъсната а второто развито до край а шайбата се намира зад зъбното колело на вала,клапаните не се виждат изкривени но май е по добре да сваля главата за да проверя най-добре.

Тази шайба отделен артикул ли е или е комплект с целия вал кое е по-правилния вариант само това да сменя или и целия вал? Дайте идеи да се справям някак си :D :D :D

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Центровка Мондео Мк3

Мнение от specialista » 14 яну 2015, 22:32

Направи някоя снимка да видя кое точно се е счупило че стана много интересно май.
Ако разпределителния вал е излязал от синхрон бъди сигурен че ще има поражения по клапаните!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Центровка Мондео Мк3

Мнение от chefo_ukr » 20 яну 2015, 13:45

На мен като ми прескочи веригата клапаните си останаха здрави за сметка на вала с повдигачите направо си го вадих без да е нужно да развивам болтовите му.Горната част на главата се беше спукала :D: Цялата работа беше от хидравличния обтегач но се смени всичко по ангренажа и нова глава.
Изображение

pitblu
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 05 яну 2015, 21:35
Модел на автомобила: Mondeo Mk3
Status: Извън линия

Re: Центровка Мондео Мк3

Мнение от pitblu » 24 яну 2015, 08:20

Няма нужда от снимки :D първия болт на РВ от към веригата се е счупил и е влязъл към нея и е счупил леглото на вала там където лагерува и самия вал :D сега смених главата остана да сменя и целия ангренаж и е готова :D и на мен ми удари клапаните но няма поражения по тях нито по повдигачи нито нищо само са се отпечатили леко на буталата и това е :D

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Центровка Мондео Мк3

Мнение от chefo_ukr » 24 яну 2015, 20:10

ИзображениеПозната история,но си мислих че в движения не правят този номер
Изображение

turl
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 02 дек 2014, 10:29
Модел на автомобила: Mondeo Mk3 2 TDCI
Status: Извън линия

Мнение от turl » 10 апр 2015, 20:08

Здравейте, да питам, мондеото е със същия двигател като на автора на темата, на 200000км. е, необходимо ли е да се проверява или прави нещо по веригата както при колите с ремък?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re:

Мнение от ЯЛТА » 10 апр 2015, 20:40

turl написа:Здравейте, да питам, мондеото е със същия двигател като на автора на темата, на 200000км. е, необходимо ли е да се проверява или прави нещо по веригата както при колите с ремък?
Ами ако трака и работи като каменотрошачка.............очевидно има проблем..............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

turl
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 02 дек 2014, 10:29
Модел на автомобила: Mondeo Mk3 2 TDCI
Status: Извън линия

Мнение от turl » 10 апр 2015, 21:07

Не, нормално е всичко, не знам дали трябва да се профилактира нещо на определени километри

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта