ford fusion 1.4 tdci проблем с дюзи
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 20 фев 2012, 17:38
- Модел на автомобила: Форд Мондео МК3 1.8 125к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
ford fusion 1.4 tdci проблем с дюзи
Здравейте колеги,
Ето го и моят проблем. Фордчето имаше следния проблем - при палене двигателят тресеше, като след това при загряване се успокояваше. Ако знаех, какво ще се случи след това щях да си го оставя така. Но аз реших да го ремонтирам.
Заведох го в сервиз и там ми диагностицираха проблем с дюзите. И по точно едната от тях не хвърляла точно количество гориво. Свалих дюзите и ги занесох на "майстор за дюзи" в Долно езерово. Там платих 100 лв, където ми се диагностицира същото, но тъй като дюзите са Сименс, а не Бош този майстор не можел да ги оправи. Така - до тук 140 лв за диагноза. Тъй като в момента нямах средства сглобих колата така и отложих с 1 м. понататъшните действия. Още тогава установих, че колата работи по-зле - вече не се успокояваше при загряване, а тресеше непрекъснато.
След месец свалих дюзата и с куриер я изпратих на ДИЗЕЛДОР. Писах им след техния оглед да се свържат с мен , за да потвърдим цената на ремонта - в сайта им е посочено 100-150 лв. Естествено не се свързаха с мен , а направо ми върнаха дюза и сметка от 150 лв. Сглобяваме колата - никаква разлика.
Звъня им - питам - Първо къде ми е гаранцията/в сайта им пише,че дават гаранция 12 м./ Казват ми гаранцията е бележката от Еконт!!! Добре викам, ама вие какво сте правили по тази дюза защото работата е дори по-зле? Отговарят ми " Върнете ни я пак" То хубаво,но едно разглобяване и пращане на мен ми излиза 50-60 лв? И каква е тази гаранция дето от първия ден е за използване? Ами ще Ви звъннем по-късно, ми отговарят, и... си изключават телефона. Естествено не са познали човека и в понеделник ще продължим разговора с тях, НАП и КЗП.
Но въпросът ми към Вас е как да реша проблема, без повече да спонсорирам псевдо майстори и срещу парите, които давам да получа адекватна услуга. Защото до момента за кола, която струва 4000 лв., дадох 1/10 от цената и и тя работи по-зле от преди да започне ребонта.
Поздрави и благодаря предварително,
Ето го и моят проблем. Фордчето имаше следния проблем - при палене двигателят тресеше, като след това при загряване се успокояваше. Ако знаех, какво ще се случи след това щях да си го оставя така. Но аз реших да го ремонтирам.
Заведох го в сервиз и там ми диагностицираха проблем с дюзите. И по точно едната от тях не хвърляла точно количество гориво. Свалих дюзите и ги занесох на "майстор за дюзи" в Долно езерово. Там платих 100 лв, където ми се диагностицира същото, но тъй като дюзите са Сименс, а не Бош този майстор не можел да ги оправи. Така - до тук 140 лв за диагноза. Тъй като в момента нямах средства сглобих колата така и отложих с 1 м. понататъшните действия. Още тогава установих, че колата работи по-зле - вече не се успокояваше при загряване, а тресеше непрекъснато.
След месец свалих дюзата и с куриер я изпратих на ДИЗЕЛДОР. Писах им след техния оглед да се свържат с мен , за да потвърдим цената на ремонта - в сайта им е посочено 100-150 лв. Естествено не се свързаха с мен , а направо ми върнаха дюза и сметка от 150 лв. Сглобяваме колата - никаква разлика.
Звъня им - питам - Първо къде ми е гаранцията/в сайта им пише,че дават гаранция 12 м./ Казват ми гаранцията е бележката от Еконт!!! Добре викам, ама вие какво сте правили по тази дюза защото работата е дори по-зле? Отговарят ми " Върнете ни я пак" То хубаво,но едно разглобяване и пращане на мен ми излиза 50-60 лв? И каква е тази гаранция дето от първия ден е за използване? Ами ще Ви звъннем по-късно, ми отговарят, и... си изключават телефона. Естествено не са познали човека и в понеделник ще продължим разговора с тях, НАП и КЗП.
Но въпросът ми към Вас е как да реша проблема, без повече да спонсорирам псевдо майстори и срещу парите, които давам да получа адекватна услуга. Защото до момента за кола, която струва 4000 лв., дадох 1/10 от цената и и тя работи по-зле от преди да започне ребонта.
Поздрави и благодаря предварително,
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ford fusion 1.4 tdci проблем с дюзи
Дори една дюза да се прецака,- се ремонтират и четирите. В противен случай ремонтираната дюза започва да "товари" другите три, и една по една дават фира и те, което ти повишава разходите за демонтаж-монтаж. За това колата в сервиза, и докато не стане перфектна не я получаваш. Да я беше закарал при Specialista в Ямбол по евтино щеше да ти излезе ремонта.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 20 фев 2012, 17:38
- Модел на автомобила: Форд Мондео МК3 1.8 125к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: ford fusion 1.4 tdci проблем с дюзи
Специалиста е зает и не може да поеме този ангажимент.
Не разбрах, защо след като е направена диагностика и 3те дюзи са диагностицирани като здрави и работещи, защо трябва да давам още 350-400 лв да ги ремонтирам? От какво да ги ремонтирам?
Не разбрах, защо след като е направена диагностика и 3те дюзи са диагностицирани като здрави и работещи, защо трябва да давам още 350-400 лв да ги ремонтирам? От какво да ги ремонтирам?
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ford fusion 1.4 tdci проблем с дюзи
Защото, дори и останалите 3 да работят в момента, те вече са получили някакво износване. Т.е. дюзите имат някакъв допустим интервал, в който работят без да тресе мотора. Образно казано, когато ремонтираш само една от тях слагаш все едно чисто нова, сега излязла от завода със съответните стойности, а останалите продължават да работят като 10-годишни. Съответно натоварването върху старите ти дюзи се натоварва, защото трябва да компенсират разликата с новата. И така постепенно за няколко месеца ще трябва да ги сменяш всички.
Затова, ако смяташ да продаваш колата ремонтираш една, колкото да я закрепиш и оставяш някой друг да си чука главата или ги правиш всичките и си караш спокойно 


-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 20 фев 2012, 17:38
- Модел на автомобила: Форд Мондео МК3 1.8 125к.с
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: ford fusion 1.4 tdci проблем с дюзи
Хм.. Доста интересно. Имаш ли информация дали с така нареченото "закачане и диагностициране" може да се получи някаква информация за работата на дюзите?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ford fusion 1.4 tdci проблем с дюзи
Виж цялата работа с дюзите е много сложна. На един такт на буталото дюзата може да пръсне 2,3,4,5, пъти, измерва се и количеството излишна нафта върната от дадена дюза- всичките де.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: ford fusion 1.4 tdci проблем с дюзи
На диагностика се виждат отклоненията от допустимите стойности на дюзите ,налягането в рейла и количеството на впръскано гориво на удър.
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта