Губи мощност като загрее
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 01 апр 2015, 20:53
- Модел на автомобила: Focus 1.6se, 2002г. комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Губи мощност като загрее
Здравейте, четох доста подобни теми, но за съжаление проблемът при мен като че ли не съвпада с тях.
Колата е фокус 2002г (фейслифта) 1,6se комби,с газов инжекцион. От както времето се стопли и колата загрее започна да губи мощност. На по-голям наклон се случи даже да закъсвам. Проблема се появява когато температурата е малко преди да се включат перките и малко след като се изключат. Стрелката за температура обаче не минава средата, дори и когато се включват перките. В останалото време колата върви отлично. Пали нормално, не прекъсва.
До момента минах през 2 сервиза за диагностика и всичко е в норми. По препоръка на първия премахнах катализатора. Като го свалих не изглеждаше зле но все пак съм без катализатор. Проблемът си стои.
Във втория сервиз пак според диагностиката всичко е ок освен свещите, които моментално смених, освен това почистиха дроселова клапа, датчика за положението и, мап сензор, моторче (клапа) за празния ход. Промяна няма. Смених бобина с някаква от Косер за 50лв (само такава имаха в наличност в момента) Скоро съм сменял датчика за скоростта, с неоригинален такъв, но за сега показанията на скоростомера са ок.
Проблемът е и на газ и на бензин. Освен това при включен климатик двигателя реагира със закъснение на подаването на газ (1-3 сек се изфорсира след подаване на газ).
Приемам всякакви съвети и идеи, включително и това, което сам бих могъл да проверя.
Колата е фокус 2002г (фейслифта) 1,6se комби,с газов инжекцион. От както времето се стопли и колата загрее започна да губи мощност. На по-голям наклон се случи даже да закъсвам. Проблема се появява когато температурата е малко преди да се включат перките и малко след като се изключат. Стрелката за температура обаче не минава средата, дори и когато се включват перките. В останалото време колата върви отлично. Пали нормално, не прекъсва.
До момента минах през 2 сервиза за диагностика и всичко е в норми. По препоръка на първия премахнах катализатора. Като го свалих не изглеждаше зле но все пак съм без катализатор. Проблемът си стои.
Във втория сервиз пак според диагностиката всичко е ок освен свещите, които моментално смених, освен това почистиха дроселова клапа, датчика за положението и, мап сензор, моторче (клапа) за празния ход. Промяна няма. Смених бобина с някаква от Косер за 50лв (само такава имаха в наличност в момента) Скоро съм сменял датчика за скоростта, с неоригинален такъв, но за сега показанията на скоростомера са ок.
Проблемът е и на газ и на бензин. Освен това при включен климатик двигателя реагира със закъснение на подаването на газ (1-3 сек се изфорсира след подаване на газ).
Приемам всякакви съвети и идеи, включително и това, което сам бих могъл да проверя.
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
Реглаж на клапаните правен ли е?
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 01 апр 2015, 20:53
- Модел на автомобила: Focus 1.6se, 2002г. комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
Не е правен. В сервизите, в които бях трвърдят, че към момента няма нужда от реглаж на клапани.ivan_racing написа:Реглаж на клапаните правен ли е?
Приемам предложения за сервиз, в който могат да ми открият причините за проблема.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 18 авг 2015, 17:24
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
здравей,само да попитам след всичко това дето е правено рестарт на компа правехте ли?tahioni написа:Здравейте, четох доста подобни теми, но за съжаление проблемът при мен като че ли не съвпада с тях.
Колата е фокус 2002г (фейслифта) 1,6se комби,с газов инжекцион. От както времето се стопли и колата загрее започна да губи мощност. На по-голям наклон се случи даже да закъсвам. Проблема се появява когато температурата е малко преди да се включат перките и малко след като се изключат. Стрелката за температура обаче не минава средата, дори и когато се включват перките. В останалото време колата върви отлично. Пали нормално, не прекъсва.
До момента минах през 2 сервиза за диагностика и всичко е в норми. По препоръка на първия премахнах катализатора. Като го свалих не изглеждаше зле но все пак съм без катализатор. Проблемът си стои.
Във втория сервиз пак според диагностиката всичко е ок освен свещите, които моментално смених, освен това почистиха дроселова клапа, датчика за положението и, мап сензор, моторче (клапа) за празния ход. Промяна няма. Смених бобина с някаква от Косер за 50лв (само такава имаха в наличност в момента) Скоро съм сменял датчика за скоростта, с неоригинален такъв, но за сега показанията на скоростомера са ок.
Проблемът е и на газ и на бензин. Освен това при включен климатик двигателя реагира със закъснение на подаването на газ (1-3 сек се изфорсира след подаване на газ).
Приемам всякакви съвети и идеи, включително и това, което сам бих могъл да проверя.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 01 апр 2015, 20:53
- Модел на автомобила: Focus 1.6se, 2002г. комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
Преди това да, но след това не съм сигурен. Не ми пречи да го направя. Иначе чувствителна промяна няма. Някак си свикнах с поведението на колата. Като изкачвам наклони и държа над 2500 оборота няма проблем.
Да попитам друго- датчика за температура на двигателя само този на главата ли е? Показанията на таблото от него ли идват или има и друг? Питам защото не е минавал повече от средата, дори и когато се включат перките. Започнах да се съмнявам в коректността на показанията му.
Да попитам друго- датчика за температура на двигателя само този на главата ли е? Показанията на таблото от него ли идват или има и друг? Питам защото не е минавал повече от средата, дори и когато се включат перките. Започнах да се съмнявам в коректността на показанията му.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
Относно загубата на мощност като загрее провери стойностите на датчика за температура входящ въздух към двигателя.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 18 авг 2015, 17:24
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
да този е.възможно е може и фира да е дал щом перките връткат а няма индикация че се е покачила температурата,а иначе смени го този дето ти е на входа те често се прецакват ама с нов! да си сигурен че ще е читав и пак рестарт обучението мисля че го знаеш как става мисля че имаше цяла тема тук.аз също се боря с моя мони и съм бесен вече,давам газ и заглъхва все едно бензин нямам утре почвам пак прегледи.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 18 авг 2015, 17:24
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
здравей,аз тези датчици до сега ги заменях с нови,гледам че има вариант и да се прегледа.как става номера? благодаря предварително.opex написа:Относно загубата на мощност като загрее провери стойностите на датчика за температура входящ въздух към двигателя.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
Не разбрах какво да се преглежда, какъв номер?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1618
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
То е хубаво преди да се сменя на посоки, да се направи диагностика, щото иначе е много скъпо.
Мерене на компресия показа проблем, изгорял клапан, щото някакви мозъци казали, че не се регулират.
Поздрави
tahioni написа:Не е правен. В сервизите, в които бях трвърдят, че към момента няма нужда от реглаж на клапани.
В момента в сервиза имам 1.25 Фиеста, минала по подобен път, всичко сменяно напосоки и чистено и ...tahioni написа:До момента минах през 2 сервиза за диагностика и всичко е в норми. По препоръка на първия премахнах катализатора. Като го свалих не изглеждаше зле но все пак съм без катализатор. Проблемът си стои.
Във втория сервиз пак според диагностиката всичко е ок освен свещите, които моментално смених, освен това почистиха дроселова клапа, датчика за положението и, мап сензор, моторче (клапа) за празния ход. Промяна няма. Смених бобина с някаква от Косер за 50лв (само такава имаха в наличност в момента) Скоро съм сменял датчика за скоростта, с неоригинален такъв, но за сега показанията на скоростомера са ок.
Мерене на компресия показа проблем, изгорял клапан, щото някакви мозъци казали, че не се регулират.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 01 апр 2015, 20:53
- Модел на автомобила: Focus 1.6se, 2002г. комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
Според последния сервиз в който ходих пак, казват че температурата за входящия въздух се мери от датчик, който бил комбиниран с МАП (може и аз да не съм разбрал точно) и уж го били проверили. Освен да сваля МАП и да видя какво мога да проверя. Честно казано не ми се пипа наполоки нещо което не знам, но след като в сервизите не могат да ми го оправят ще трябва аз да се занимавам. Някой може ли да потвърди или отрече това за МАП и датчик за температура на входящ въздух? Ако не къде да го търся този датчик.
Някой да препоръча читав сервиз в Пловдив в който да проверят компресията? Омръзна ми да ги обикалям и да наливам пари в диагностика без резултат, или да експериментират с моята кола.
Някой да препоръча читав сервиз в Пловдив в който да проверят компресията? Омръзна ми да ги обикалям и да наливам пари в диагностика без резултат, или да експериментират с моята кола.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 01 апр 2015, 20:53
- Модел на автомобила: Focus 1.6se, 2002г. комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
Някакви идеи къде да търся този датчик?ford98 написа: да този е.възможно е може и фира да е дал щом перките връткат а няма индикация че се е покачила температурата,а иначе смени го този дето ти е на входа те често се прецакват ама с нов! да си сигурен че ще е читав и пак рестарт обучението мисля че го знаеш как става мисля че имаше цяла тема тук.аз също се боря с моя мони и съм бесен вече,давам газ и заглъхва все едно бензин нямам утре почвам пак прегледи.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
Мапа е директно на всмукателния колектор, възможно е да е комбиниран със температурния датчик (не знам). Самия МАП е на такова място, че за да го видиш трябва да свалиш генератора. Ама като стигнеш до него не знам какво ще видиш/премериш, дали работи се вижда на диагностиката.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 18 авг 2015, 17:24
- Местоположение: пловдив
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
мисълта ме беше да се видят изправни ли са с мултицет ги мерят но не знам какви са стойностите.opex написа:Не разбрах какво да се преглежда, какъв номер?
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
На диагностика излизат стойностите,но едва ли t на входящ въздух ще доведе до фрапираща загуба на мощност.
Най -лесно е да пробваш с друг МАП(от работещ двигател)
Най -лесно е да пробваш с друг МАП(от работещ двигател)
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 01 апр 2015, 20:53
- Модел на автомобила: Focus 1.6se, 2002г. комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
Отново смених бобината, тъй като в сервиза казаха, че проблема е в нея. Тази която съм сложил (за 50лв от Косер-само такава имаше в момента) явно не работи както трябва. Сега ще покарам няколко дни с нова НЖК да видим как се държи. За сега има подобрение, като че ли. Покарах известно време с включенo устройство за диагностика към OBD2 (китайско). Направи ми впечатление, че извън града на равен път при около 80-100 км/ч държи около 115-120 градуса на главата, а стрелката не мърда от средата. При това включва първа степен на вентилатора. Когато заизкачвах наклон на 2-ра бързо вдигна около 128-130 градуса и вече вентилатора работеше на 2-ра степен стрелката пак беше в средата. Нормални ли са такива температури на главата? Антифриза не кипи, маркучите не са втвърдени, термостата отваря. Със старата бобина колата на този път и при тези градуси буквално спираше. С новата вървеше, но като че ли (времето беше малко по-хладно) температурата на главата беше около 120 градуса. Вче се чудя дали показанията на температурния датчик са коректни. Дали пък наистина не прегрява и да е нужно да правя така известния байпас?
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
температурата в главата ли е 120* или датчика в главата за темп на антифриза показва 120*?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 01 апр 2015, 20:53
- Модел на автомобила: Focus 1.6se, 2002г. комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
Датчика се намира в главата, но до колкото ми е известно не е потопен в антифриза и би трябвало да е температурата на главата. Ако не греша.opex написа:температурата в главата ли е 120* или датчика в главата за темп на антифриза показва 120*?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
И на моя Фокус на диагностиката излизат подобни темпертури и на ELM и на DELFI, обаче на теста на таблото температурите са други, вентилатора включва на 104 градуса. Подобна температура показва и диагностиката на газовата уредба а там датчика е друг на изпарителя. Не мога да си обясня различните показания, при положение че датчика е само един (този на главата).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 01 апр 2015, 20:53
- Модел на автомобила: Focus 1.6se, 2002г. комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Губи мощност като загрее
Здравейте, има ново развитие на моя проблем. Надявам се този път да е решен. Тъй като колата видимо загряваше, а стрелката на таблото не мърдаше от средата (дори и при включила втора степен на перките), по съвет на колега от форума смених температурен датчик. С новия вече забелязах, че при движение извън града с по-висока скорост (малко над 100км/ч) стрелката се отклонява към червеното, а при движение по баири направо отива в червеното и въпреки,че перките работят ако не върна газта или дори не спра за малко температурата не пада. Именно тогава нямам мощност и колата спира. Не мога да обясня дали е някакъв авариен режим или друго. Отново отидох в сервиз в който ми направиха известния байпас на охладителната система и до момента не съм имал проблем. Разбира се сега и времето захладня, та не съм съвсем сигурен, дали проблемът е решен. Вероятно чак лятото ще знам със сигурност.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта