Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 юли 2015, 09:38
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
Здравейте колеги,
вече съм горд собственик на Форд фюжън 2004 1.6 бензин 100кс 16 клапана. Всичко си и е перфектно, само един проблем ме занимава от как съм я купил, опитва се да гасне когато е загряла, но не гасне при загряла а само държи 500 оборота и глъхне. Когато е в прехода от студена към загряла си гасне без проблем почти на всеки сфетофар и на газ и на бензин. Проблема е еднакъв на газ и на бензин, с газова уредба е от 1 месец.
При закачане на диагностичен апарат показва 450 милибара подналягане в смукателния колектор, според майстора 250 милибара имали механично здравите двигатели.
Автомобила е с МАП сензор за подналягане ,сензора не е повреден , защото сензора на газовата уредба която му сложих показва същото.
Тоест, според него духат всмукателните клапани и качват налягането в смукателя, МАП го отчита и започва да подава повече гориво и двидателя се задавя (така казва майстора).
Изключение прави когато се спускам по инерция без да натискам педала на газта, тогава не гасне и държи там колкото са нормални 900 оборота и според майстора клапаните са студени и не се е удължават и лягат на леглото. При загрял двигател на място като задържа 10 секунди на 4000 оборота и пусна педала на газта си гасне от веднъж, тоест клапаните се загряват, удължават се и започват да не лягат и да духат наобратно - теория.
Пробвана е със спрей за спукан смукателен колектор а аз запушвах по отделно тръбите за удушника на двигателя, да не би там да е проблема с всмукването.
Въпросът ми е , защо хидравличните повдигачи не компенсират, може ли с шлайфане само на опашките на клапаните да се скъсят клапаните и да започнат да лягат, защото работи много добре когато са ,, студени'' клапаните
, поне това е теорията.
Във Форд Хасково ми казаха че нямат време, да дойда след известно време да я разглобят и т.н.
Ако знаете майстор да ми кажете, който със сигурност и професионално да ми каже какво да направя, да провери с камера, уреди и друга наблюдателна техника, или само разглабяне оправя нещата?
Благодаря.
вече съм горд собственик на Форд фюжън 2004 1.6 бензин 100кс 16 клапана. Всичко си и е перфектно, само един проблем ме занимава от как съм я купил, опитва се да гасне когато е загряла, но не гасне при загряла а само държи 500 оборота и глъхне. Когато е в прехода от студена към загряла си гасне без проблем почти на всеки сфетофар и на газ и на бензин. Проблема е еднакъв на газ и на бензин, с газова уредба е от 1 месец.
При закачане на диагностичен апарат показва 450 милибара подналягане в смукателния колектор, според майстора 250 милибара имали механично здравите двигатели.
Автомобила е с МАП сензор за подналягане ,сензора не е повреден , защото сензора на газовата уредба която му сложих показва същото.
Тоест, според него духат всмукателните клапани и качват налягането в смукателя, МАП го отчита и започва да подава повече гориво и двидателя се задавя (така казва майстора).
Изключение прави когато се спускам по инерция без да натискам педала на газта, тогава не гасне и държи там колкото са нормални 900 оборота и според майстора клапаните са студени и не се е удължават и лягат на леглото. При загрял двигател на място като задържа 10 секунди на 4000 оборота и пусна педала на газта си гасне от веднъж, тоест клапаните се загряват, удължават се и започват да не лягат и да духат наобратно - теория.
Пробвана е със спрей за спукан смукателен колектор а аз запушвах по отделно тръбите за удушника на двигателя, да не би там да е проблема с всмукването.
Въпросът ми е , защо хидравличните повдигачи не компенсират, може ли с шлайфане само на опашките на клапаните да се скъсят клапаните и да започнат да лягат, защото работи много добре когато са ,, студени'' клапаните

Във Форд Хасково ми казаха че нямат време, да дойда след известно време да я разглобят и т.н.
Ако знаете майстор да ми кажете, който със сигурност и професионално да ми каже какво да направя, да провери с камера, уреди и друга наблюдателна техника, или само разглабяне оправя нещата?
Благодаря.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
Не знам сервиз в Хасково, в който разбират, но при тоя за който писа никога повече крака ти да не стъпва.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
Преди да монтираш газовата имаше ли проблем?
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 564
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
Тоя майстор богата фантазия има, а не се сетил да провери да не е сцепен някой многото маркучи за вакум по колектора. Също така ако по някаква причина дросела не е напълно затворен (електронна газ) има да чака 250 мбар подналягане даже и на механично най-здравия двигател.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
Аз се чудя клапана за празен ход въобще вързан ли е и работи ли. Ако е по една или друга причина затворен симптомите няма да са далеч от описаните.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 юли 2015, 09:38
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
Благодаря за отговорите.
На бензин я карах цял месец преди да сложа газовата, проблема си го имаше. Като я купих, там като си правех завойчета работеше перфектно и няколко дни след това се появи проблема.
Майстора каза че половин спрей е изхабил за спукан маркуч да не би да си взима въздух. Но аз мисля да си купя един. Мога да запуша всички маркучи които влизат във всмукателния колектор.
За позицията на клапата каза че грешка не може да има, или е правилно позиционирана, или ще даде грешка компютъра. Аз я пипах по клапата, опира си вътре в нея явно в ограничителя си, опира на твърдо. Не изключвам че може да не затваря до край, мога да я разглобя да видя.
Каза че клапа за празен ход няма, дали е така....
За майстор и до Пловдив съм съгласен да отида.
На бензин я карах цял месец преди да сложа газовата, проблема си го имаше. Като я купих, там като си правех завойчета работеше перфектно и няколко дни след това се появи проблема.
Майстора каза че половин спрей е изхабил за спукан маркуч да не би да си взима въздух. Но аз мисля да си купя един. Мога да запуша всички маркучи които влизат във всмукателния колектор.
За позицията на клапата каза че грешка не може да има, или е правилно позиционирана, или ще даде грешка компютъра. Аз я пипах по клапата, опира си вътре в нея явно в ограничителя си, опира на твърдо. Не изключвам че може да не затваря до край, мога да я разглобя да видя.
Каза че клапа за празен ход няма, дали е така....
За майстор и до Пловдив съм съгласен да отида.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1638
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
Здравейте.
Първо този двигател няма хидравлични повдигачи, а е с регулируеми клапани!
Няма значение с каква система за тихи обороти е колата за вакуума.
И накрая пример от вчера: Фокус 2.0 2007г. дойде с вакуум 650, след реглаж на клапани и прочие е с 260 , а е с електронна газ

Поздрави
Първо този двигател няма хидравлични повдигачи, а е с регулируеми клапани!
Това което е казал за удължаването на клапаните е абсолютно вярно, само дето не харесвам варианта със скъсяване на клапаните за реглаж, не е това метода. Регулират се трудно с чашки-пулове.zax написа:При загрял двигател на място като задържа 10 секунди на 4000 оборота и пусна педала на газта си гасне от веднъж, тоест клапаните се загряват, удължават се и започват да не лягат и да духат наобратно - теория.
deathstorm написа:Също така ако по някаква причина дросела не е напълно затворен (електронна газ) има да чака 250 мбар подналягане даже и на механично най-здравия двигател.
Няма значение с каква система за тихи обороти е колата за вакуума.
И накрая пример от вчера: Фокус 2.0 2007г. дойде с вакуум 650, след реглаж на клапани и прочие е с 260 , а е с електронна газ

Поздрави
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 564
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
Няма спор, че това е възможна причина, но е последната която бих проверил в редицата. Дано колегата има късмет и проблема да му е по-елементарен.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1638
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
Няма как да е "последната причина", щото всякакви глупости от типа ": маркуч, вакуум ... отпадат при положение че има проблем с двигателя и то механичен. Няма никакво значение какъв инжекцион управлява работата на впръскването, ако няма изправен МЕХАНИЧЕСКИ двигател.
Дросел клапата няма как да затваря напълно при варианта "ел клапа", щото ще загасне мотора, а ако е неправилно позиционирана, ще има да чака нормални тихи обороти.
Радвам се, че мога да чуя за майстори, независимо от кой град са, които са запознати с теорията на работа на двигателя, а не да карат на лотария : "смени тва да видим шъ съ опрай ли? " .
Поздрави
Дросел клапата няма как да затваря напълно при варианта "ел клапа", щото ще загасне мотора, а ако е неправилно позиционирана, ще има да чака нормални тихи обороти.
Радвам се, че мога да чуя за майстори, независимо от кой град са, които са запознати с теорията на работа на двигателя, а не да карат на лотария : "смени тва да видим шъ съ опрай ли? " .
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 юли 2015, 09:38
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
fordmaniac написа:Здравейте.
Здравейте,
колега позна от веднъж, не предполагах ни най малко че е с механични повдигачи, а и съм сигурен че и майстора не знаеше.
Ето какво пише в AutoData:
Valve Clearance - INLET - 0.20mm cold
Valve Clearance - EXHAUST - 0.34mm cold
Ако е хидравлични пише Hidraulic вместо 0,20мм.
Твоето местоположение пише София, иначе съм кацнал тези дни за проверка и реглаж ако сте сервиз разбира се.
Това обяснява вече много неща, мисля че края ще бъде щастлив.
Благодаря на всички за отговорите до тук, ще я проверим и ще пиша какво е станало.
Поздрави.
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 30 юли 2015, 09:38
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
Здравейте отново,
свалих си капака на главата и премерих хлабините на клапъните, оказа се че компенсаторите са едни чашки на които даже няма пулове, на чашката от страната на клапъна има една издатина която е висока колкото е означено на самата чашка с надпис, тоест центровката се прави с подмяна на тези чашки или шлайфане ако стане.
Хлабините са както следва :
................................1................2..............3................4
изходящи клапъни - (0,23; 0,21) ; (0,11;0,10) ; (0,2; 0,25) ; (0,27; 0,21)
входящи клапъни - (0,25 ; 0,27) ; (0,41 ; 0,23) ; (0,32 ; 0,28) ; (0,28 ; 0,21)
Някой е разглобявал вече разпределителните валове, личи си.
Сега търся сервиз в Пловдив да ми погледнат леглата с ендоскоп да не се окаже че цялата глава е смяна, а това няма да е добре да го разбера слад като я свалим.
Добре е да се установи, подлежи ли на ремонт преди да я сваля за да зная нова ли направо да си търся (втора ръка) или тази може да бъде отремонтирана.
Това е за сега.
Поздрави.
свалих си капака на главата и премерих хлабините на клапъните, оказа се че компенсаторите са едни чашки на които даже няма пулове, на чашката от страната на клапъна има една издатина която е висока колкото е означено на самата чашка с надпис, тоест центровката се прави с подмяна на тези чашки или шлайфане ако стане.
Хлабините са както следва :
................................1................2..............3................4
изходящи клапъни - (0,23; 0,21) ; (0,11;0,10) ; (0,2; 0,25) ; (0,27; 0,21)
входящи клапъни - (0,25 ; 0,27) ; (0,41 ; 0,23) ; (0,32 ; 0,28) ; (0,28 ; 0,21)
Някой е разглобявал вече разпределителните валове, личи си.
Сега търся сервиз в Пловдив да ми погледнат леглата с ендоскоп да не се окаже че цялата глава е смяна, а това няма да е добре да го разбера слад като я свалим.
Добре е да се установи, подлежи ли на ремонт преди да я сваля за да зная нова ли направо да си търся (втора ръка) или тази може да бъде отремонтирана.
Това е за сега.
Поздрави.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Високо подналягане в смукателя Ford Fusion 2004 1.6 бенз.
И със ендоскопа какво ще видят, нищо? Състоянието на клапаните се диагностицира със мерене на компресията. Това че херметичността на някой клапан е нарушена не значи, че трябва да се сменя главата, и клапаните и леглата подлежат на ремонт и препасване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта