Течащите гарнитури на картера при CVH

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
S7an40
потребител
потребител
Мнения: 62
Регистриран: 31 май 2009, 19:33
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.6 /CVH/ '91
Местоположение: София
Status: Извън линия

Течащите гарнитури на картера при CVH

Мнение от S7an40 » 19 сеп 2015, 14:58

Здравейте, зачел съм се из английските форуми относно дерта с постоянно капещите гарнитури на картера при цвх моторите.
Срещат се различни съвети основно за залепване/подлепване на гарнитурата първо за картера със високо температурни силикони, че даже някои и моментно лепило използват и съответно монтаж към блока чак след като изсъхне силикона/лепилото.
Момента със кривите картери е ясен, ако има изкривени участъци от предишно пренатягане при стари интервенции ще бъдат изправени.

Някой може ли да сподели опит за смяна на гарнитурата, без да е протекла в близките два месеца след това.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Течащите гарнитури на картера при CVH

Мнение от HACKO » 19 сеп 2015, 19:49

Аз от 98г до сега съм карал CVH и не съм имал такива проблеми
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта