Ford Transit 2008 2.4 TDCI 115 к.с. проблем с дюзи??

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
daraduda
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 01 фев 2010, 13:03
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 80к.с. 2004
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Ford Transit 2008 2.4 TDCI 115 к.с. проблем с дюзи??

Мнение от daraduda » 20 дек 2015, 18:23

Здравейте,

Разрових се в нета и не успях да намеря отговор за моя проблем и реших да се обърна към форума. Става въпрос за Форд Транзит 2.4 ТДЦИ 115 к.с. 2008 година, който предполагах, че има проблем с дюзите. Смених ги с чисто нови и бяха обучени, след което двигателят работи перфектно, когато е загрял. Когато е студен обаче над 800 оборота започва да пуши и да прекъсва.. Няма запаметени никакви грешки, когато се закачи за компютър. ЕГР-ът също беше сменен, но с никакъв ефект. Предполагам, че може да има температурен датчик, който да лъже да компютъра и не съм сигурен къде се намира този датчик ако има такъв... В сервиза на Бош ми казаха, че не могат да направят диагностика на студен двигател, а когато го тестваха в оптимален работен режим казаха, че няма проблеми.. Някой със същия проблем или идея какъв може да е проблема? notworking Благодаря предварително.

encho.
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 04 авг 2008, 22:19
Модел на автомобила: Форд-фокус
Местоположение: Силистра
Status: Извън линия

Re: Ford Transit 2008 2.4 TDCI 115 к.с. проблем с дюзи??

Мнение от encho. » 20 дек 2015, 19:32

daraduda написа:Здравейте,

Разрових се в нета и не успях да намеря отговор за моя проблем и реших да се обърна към форума. Става въпрос за Форд Транзит 2.4 ТДЦИ 115 к.с. 2008 година, който предполагах, че има проблем с дюзите. Смених ги с чисто нови и бяха обучени, след което двигателят работи перфектно, когато е загрял. Когато е студен обаче над 800 оборота започва да пуши и да прекъсва.. Няма запаметени никакви грешки, когато се закачи за компютър. ЕГР-ът също беше сменен, но с никакъв ефект. Предполагам, че може да има температурен датчик, който да лъже да компютъра и не съм сигурен къде се намира този датчик ако има такъв... В сервиза на Бош ми казаха, че не могат да направят диагностика на студен двигател, а когато го тестваха в оптимален работен режим казаха, че няма проблеми.. Някой със същия проблем или идея какъв може да е проблема? notworking Благодаря предварително.
Провери компресията на цилиндрите.Може да има проблем с гарнитурата на главата.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта