Ескорт 1.6 16V 1994 глъхне, тъкне и не може да форсира
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 яну 2016, 15:15
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ескорт 1.6 16V 1994 глъхне, тъкне и не може да форсира
Здравейте колеги!
Проблема ми е следният...
От няколко дни насам колата глъхне и на място и в движение не иска да се форсира! на място иначе си държи 900 оборота и няма проблем но само да и подам газ до долу и се тъкне все едно е болна и кашля... не знам какво може да е и преди да хукна по майстори иска да се посъветвам със вас! Проблема го прави и в движение като и подам от 1'ва на 2'ра и дам пълна газ не иска да отцепи едвам набира и от време на време се отпушва за секунди, изстрелва се и след това пак! Колата е Форд Ескорт 1.6 16V 1994 год пълна инжекция! Газова уредба няма и никога не е имала!

Проблема ми е следният...
От няколко дни насам колата глъхне и на място и в движение не иска да се форсира! на място иначе си държи 900 оборота и няма проблем но само да и подам газ до долу и се тъкне все едно е болна и кашля... не знам какво може да е и преди да хукна по майстори иска да се посъветвам със вас! Проблема го прави и в движение като и подам от 1'ва на 2'ра и дам пълна газ не иска да отцепи едвам набира и от време на време се отпушва за секунди, изстрелва се и след това пак! Колата е Форд Ескорт 1.6 16V 1994 год пълна инжекция! Газова уредба няма и никога не е имала!


- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 16V 1994 глъхне, тъкне и не може да форсира
Откачи акумулатора за 1мин, за да се ресетне компютъра, че вече не помня преди 95та кой номер беше бушона в таблото.
Откачи буксата на дебитомера и виж как ще върви. Ако върви нормално развий дебитомера (черната плочка с два торкса, може да изчоплиш пъпката ако нямаш такъв с дупка) и го почисти с контактен спрей, който се изпарява веднага и няма остатъчни следи (пример G-22 от Конрад) (по-ниския елемент е същинския дебитомер, високия е някакъв "изравнителен мост") и се надявай да не е изгорял напълно, че някой път като е задръстен с боклуци прегрява и прегаря. Дори не го докосвай, само пръскай със спрея до 0,5-1см разстояние докато блесне. Слагай обратно, пали и газ.
А като гледам си от Плейн д'ге и ако не можеш да се справиш пиши на @paci, той е добро момче и може да ти удари едно рамо примерно
Откачи буксата на дебитомера и виж как ще върви. Ако върви нормално развий дебитомера (черната плочка с два торкса, може да изчоплиш пъпката ако нямаш такъв с дупка) и го почисти с контактен спрей, който се изпарява веднага и няма остатъчни следи (пример G-22 от Конрад) (по-ниския елемент е същинския дебитомер, високия е някакъв "изравнителен мост") и се надявай да не е изгорял напълно, че някой път като е задръстен с боклуци прегрява и прегаря. Дори не го докосвай, само пръскай със спрея до 0,5-1см разстояние докато блесне. Слагай обратно, пали и газ.
А като гледам си от Плейн д'ге и ако не можеш да се справиш пиши на @paci, той е добро момче и може да ти удари едно рамо примерно

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 яну 2016, 15:15
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 16V 1994 глъхне, тъкне и не може да форсира
Без особен ефект! Първата работа която направих беше да сваля клемата на акумолатора и нямаше особен ефект! След това махнах и буксата на дебитомера и същата работа! Нещо друго е.. благодаря за мнението!
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 16V 1994 глъхне, тъкне и не може да форсира
Бензиновата помпа прави ли достатъчно налягане в системата ?
Трябва да отидеш при някой майстор да го измери.
Трябва да отидеш при някой майстор да го измери.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 яну 2016, 15:15
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 16V 1994 глъхне, тъкне и не може да форсира
Точно това мисля че е или бензиновата помпа или филтрите до нея! Ако има задръстен филтър предполагам че точно това ще прави.. но се надявам да не е късно! Защото една нова бензинова помпа е доста парички а не ми се иска да ми олекне джобчето
надявам се да е наред и да и сменя само филтрите
ясно е.. ще се ходи на майсторче 



- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 16V 1994 глъхне, тъкне и не може да форсира
Наистина може да е и филтър, пробвай да го смениш и дано да е това.
На ескорта беше на доста кофти място зад двигателя.
Успех !
На ескорта беше на доста кофти място зад двигателя.
Успех !
- paci
- Модератор
- Мнения: 7885
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 16V 1994 глъхне, тъкне и не може да форсира
По мойта кви ядове има ама върви като откачена ... бах я у Вещицата ...
Ми намини на фордовките да видим с какво можем да помогнем
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=68282
Ми намини на фордовките да видим с какво можем да помогнем
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=68282
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 яну 2016, 15:15
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ескорт 1.6 16V 1994 глъхне, тъкне и не може да форсира
Намерих проблема! Заминала бензинова помпа и 3 заминали филтри... в крайна сметка реших проблема чрез майстор колкото и да не ми се искаше.
А колкото до фордовките иска ми се, но много работа и няма време! Но когато мога да се освободя ще намина
благодаря ви за отделеното време! 
А колкото до фордовките иска ми се, но много работа и няма време! Но когато мога да се освободя ще намина


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта