Ford Monde MK3 пали гасне
- 
				Ylalala
- потребител 
- Мнения: 40
- Регистриран: 16 авг 2015, 10:50
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0TDTI
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
Ford Monde MK3 пали гасне
здравейте имам следния проблем през зимата  колата ми направи проблем  пали от раз и минават някъде 10 секунди и огася сама  завърташ ключа и пак пали от раз колкото и пъти да пробваш  е едно и също смених горивен филтър мислех че може от студа да позамръзва нафтата нали и слагат парафин какви ли не боклуци а колата стои в гараж винаги дори и зимата  зареждам от  Shell V power + по скъпа нафта . Изчетах доста неща има долу до краката на шофиора в ляво има една дупка има едно реле било за ако стане катастрофа да спре ток към подкачващата помпа  дали е така незнам . Зимата  мина и днес ми  направи същата мизерия и се наложи да сваля резервоара и тази подкачваща помпа. Действително имаше прахови частици мъхове и една тънка пръчка от клонка с дължина 1 см 1,5 см не съм го мерил на око  въпросната подкачваща помпа до колкото съм запознат трябва да бучи или да се чува някакъв звук да подкачи гориво  и след като запали тя си спира  е тази обратното  подаваш контакт  не бучи  запалиш  работи и бучи помпата . Като запознат с двигатели разглобявал съм поправял съм  на коли  трактори  карам комбайна и не съм паднал от небето както се казва.
Та въпроса ми е някой имал ли е такъв случай да пали от раз колата и след 10 секунди да огася сама това ми е проблема . Нафта има от половината на горе никога не съм я карал на резерва или да влиза в резервата .Колата е Форд Монде МК3 2.0 115к.с 16V TDDI 11.2000 г. Нямам спад в мошноста колата си върви добре когато подам гас се ускорява доста бързо не е самолет. ЩЕ съм ви много благодарен ако оправим или споделите какво да погледна релета кабели подкачващата помпа съм я свързвал дирекно за акумулатора и бучи .Колата съм я купил от автокъща на 180 000 км вече една година от както я имам и за тази 1 година почти 10 000 км да съм навъртял .
			
									
									
						Та въпроса ми е някой имал ли е такъв случай да пали от раз колата и след 10 секунди да огася сама това ми е проблема . Нафта има от половината на горе никога не съм я карал на резерва или да влиза в резервата .Колата е Форд Монде МК3 2.0 115к.с 16V TDDI 11.2000 г. Нямам спад в мошноста колата си върви добре когато подам гас се ускорява доста бързо не е самолет. ЩЕ съм ви много благодарен ако оправим или споделите какво да погледна релета кабели подкачващата помпа съм я свързвал дирекно за акумулатора и бучи .Колата съм я купил от автокъща на 180 000 км вече една година от както я имам и за тази 1 година почти 10 000 км да съм навъртял .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта
