Проблем с двигателя или с майстора
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 06 окт 2016, 18:10
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Проблем с двигателя или с майстора
Здравейте на всички първо,
сега на проблема, колата е rs 2000/93г. според майстора колата е със спукана глава или износена (извинявам се, ако не се нарича така) гарнитура, обаче колата не загрява, не пуши, парното си топли не мирише на масло около нея нищо от нещата, които би трябвало да се случват не се случват, причината да мисли така е че водата в разширителният съд бълбука и излезе много вода , питането ми е не е ли възможно проблема да е в нещо друго?
Колата беше при същият майстор преди дни но за друго.
Благодаря предварително!
сега на проблема, колата е rs 2000/93г. според майстора колата е със спукана глава или износена (извинявам се, ако не се нарича така) гарнитура, обаче колата не загрява, не пуши, парното си топли не мирише на масло около нея нищо от нещата, които би трябвало да се случват не се случват, причината да мисли така е че водата в разширителният съд бълбука и излезе много вода , питането ми е не е ли възможно проблема да е в нещо друго?
Колата беше при същият майстор преди дни но за друго.
Благодаря предварително!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с двигателя или с майстора
99% е прав, моли се да е само гарнитурата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- mclsdreal
- потребител
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Проблем с двигателя или с майстора
Какво има в охладителната система? Вода, антифриз? Прегрява ли? Ако след оглед на всички неща продължава напъни да изхвърля вода, то тогава надува системата. Единствения вариант е гарнитура на главата. Не е задължително да влезе вода в маслото и обратно. След като всичко трябва да е наред, антифриз, термостат, перки, капачка на разширителния съд, не трябва да надува. Следва сваляне на главата и тогава ще се види от къде влизат газовете в охладителнта система. Успех!
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с двигателя или с майстора
Главата може да се прегледа на рентген, и се вижда дали има спукване, или нищо и няма.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с двигателя или с майстора
Е, не е единствен, тъй като пукнатина от гнездо на клапан към канал на охлаждането прави същото, а съм виждал и такава глава.mclsdreal написа:... Единствения вариант е гарнитура на главата...
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 06 окт 2016, 18:10
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с двигателя или с майстора
Всички тези неща не са проверявани, перката не работеше, капачката не е сменяна, термостата не е проверяван, този проблем се появи след смяна на пистовия ремък и някъкъв лагер мисля каза по водната помпа, може ли да има връзка? Перкат е включена да работи постоянно докато и сменят датчика, вода има, не прегрява съвсем нормална е температурата. За друго не се сещам.mclsdreal написа:Какво има в охладителната система? Вода, антифриз? Прегрява ли? Ако след оглед на всички неща продължава напъни да изхвърля вода, то тогава надува системата. Единствения вариант е гарнитура на главата. Не е задължително да влезе вода в маслото и обратно. След като всичко трябва да е наред, антифриз, термостат, перки, капачка на разширителния съд, не трябва да надува. Следва сваляне на главата и тогава ще се види от къде влизат газовете в охладителнта система. Успех!
Благодаря на всички за вниманието.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с двигателя или с майстора
И накрая все пак ще отвориш главата. Поне капачката, термостата и датчика не са скъпи а и никога не е зле да се сменят профилактично.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с двигателя или с майстора
Аз пък съм чувал, че има газ-анализатор или нещо подобно като наименование. Прави тест на антифриза за наличие на изгорели газове, гориво, масло.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с двигателя или с майстора
Какво ще помогне, той има всички симптоми?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта