Патила с дуратек 2.0

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Roninn
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Патила с дуратек 2.0

Мнение от Roninn » 05 авг 2019, 19:21

mrdds написа:Христо се казва, ако имаш впечатления от него пиши ги.
Не само впечатление,но и конкретен случай на излагация на црв-то на комшията.Мундарско работи,след смяна на бутала сегменти и т.н Комшията му казва да стегне и един къс маркуч за вода,отива да вземе колата и пита ,стегна ли късото маркуче,получава положителен отговор.Ден по късно мотора роди в румънските Карпати, заради тоя маркуч,Втори път ремонт ,глава и отначало

perun
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Патила с дуратек 2.0

Мнение от perun » 05 авг 2019, 22:54

toly написа:
26 апр 2019, 19:31
Здравейте колеги! От една година съм с придобивка Форд фокус 2.0 2011год. Това е вторият ми фокус след като 9 години карах с кеф мотор 1.6. Единствените ми несгоди бяха доливане на масло 500-600 грама на 1000км. Така навъртях 110 000км. Реших следващия да е мк2 фокус 145к.с. По- мощен , по-комфортен , по-ремонтопригоден и по- нов автомобил. Намерих си швейцарски само на бензин по регистрация и обява. След покупката всичко изглеждаше добре. До смяната на маслото. Появи се разход на масло около200-300 грама на 1000 км.
Появи се и присветване на лампата за маслото. Стана ясно ,че симпатагата продавач е сложил хубави качествени добавки в маслото. Сетено момче от Севлиево. Смених с по-гъсто 5/40 . Светенето изчезна за 8000 км. и отново. По на често. Отвориха двигателя. Ремонт с шлайфане на колянов вал , нови бутала , лагери, разпределителни валове . 3350 лв. Карах 1000км и антифриза протече от три места . Смяна на нова гарнитура на главата , радиатор и термостат . Още триста лева. Пътната помощ от Капитан Андреево закръгли непредвидените разходи на 4000лв. Сега карам и имам усещане ,че колата е крехка като захарно изделие.
Този двигател си харчи около 100мл. масло на 1000км. почти нов.Просто така е конструиран и така си работи при това доста дълго.Не е трябвало да го отваряш и да дадеш един чувал с пари.Другите проблеми може да са свързани(и това е най-вероятно) с отварянето на двигателя и качеството на ремонта, който според мен е бил напълно ненужен.

toly
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 04 май 2010, 23:30
Модел на автомобила: фокус
Status: Извън линия

Re: Патила с дуратек 2.0

Мнение от toly » 06 авг 2019, 11:40

Двигателя отворих защото светеше лампата на маслото при нормално ниво по щеката. Майстора ми показа износването на разпределителните валове , които бяха увредили и лагерите . Тоя двигател не гори нормално толкова масло щото след ремонта ми гори 200мл на 10 000км.

perun
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Патила с дуратек 2.0

Мнение от perun » 06 авг 2019, 22:06

Мнението на майстор който прави такъв основен ремонт и след това имаш теч на охладителна течност от гарнитура на главата, за мен не е меродавно.Точно обратното-подлежи на съмнение.
Продължавам да мисля, че можеше да си спестиш много от тези разходи.Ако пък са били наложителни, то тази кола не е била взета от автокъща, а от автоморга и това което виждаш като изминати км. спокойно можеш да го умножиш по 3-4(преди ремонта разбира се, сега може да го нулираш)
Мога само да ти пожелая много безаварийни км., тъй като имаш много пари за избиване.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3123
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Патила с дуратек 2.0

Мнение от mrdds » 14 авг 2019, 16:07

Развитието по моята кола, която вече върви без да пуши:
Износването на цилиндрите е било минимално и се разминах само със смяна на сегменти, биелни лагери, гарнитури на колекторите и главата, шлайфане на глава и клапани, смяна на гумичките им, регулиране на хлабини(само на 1 цилиндър са били ок хлабините на изпускателните клапани, всички други са били натегнали), семеринг на коляновия вал, антифриз, масло repsol 5w30 и филтър - 930лв всичко при Ицо в с.Крумово.

Да ме прощава Roninn, но пред сервиз, на който чакат 5-6 коли на опашка все за тежки ремонти, качеството на услугите едва ли е лошо.
Не познавах момчето, препоръчаха ми го 2-ма познати, единия от които с фокус правил същия ремонт при него.Доверих се и съм доволен от работата.Човека работи много добре,сервизът е отлично оборудван и нов, обясни всичко каквото е видял, показа ми всичко каквото е сменил, както и защо е избрал конкретните части, които е слагал.
Провери ми вихровите клапи, както и пред мен направи една пълна диагностика на горенето- ламбди,мап, тримове, инжекторни времена, за да съм спокоен, че колата ми е ок.
Преди да избера него говорих с няколко фантазьори, които ми оферираха едни суми от 1500 до 2000лв труд и части.

Дано вече се спре тая пущина да ми харчи парите, че ще се развеждаме накрая.

perun
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Патила с дуратек 2.0

Мнение от perun » 14 авг 2019, 22:02

Добре си се справил колега.Ще видиш, че това е един много добър двигател, просто малко са те заблудили за километрите.Точно фантазьорите , които споменаваш допринасят много за лошата слава на този мотор.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта