Фокус МК1 1.8 TDDI перки охлаждане не се изключват
- 
				ccalov
 - потребител

 - Мнения: 1
 - Регистриран: 10 мар 2022, 09:09
 - Местоположение: Ловеч
 - Status: Извън линия
 
Фокус МК1 1.8 TDDI перки охлаждане не се изключват
Здравейте, 
Фокус МК1 - 1.8 ТДДИ, след стартиране на мотора от студено състояние, включва перките за охлаждане на втора скорост.
Сменен температурен датчик, без успех, перките си работят.
Релетата са ОК.
Първата проява на проблема с включването на перките се проявяви в мокро време, като след няколко дена без да се кара колата и слънчево време перките се спряха, но при каране в дъжд и сняг миналият ден проблема е отново на лице.
Някакви идеи от какво може да се включват, нещо друго ли ги командва освен датчика?
Благодаря предварително.
			
									
									
						Фокус МК1 - 1.8 ТДДИ, след стартиране на мотора от студено състояние, включва перките за охлаждане на втора скорост.
Сменен температурен датчик, без успех, перките си работят.
Релетата са ОК.
Първата проява на проблема с включването на перките се проявяви в мокро време, като след няколко дена без да се кара колата и слънчево време перките се спряха, но при каране в дъжд и сняг миналият ден проблема е отново на лице.
Някакви идеи от какво може да се включват, нещо друго ли ги командва освен датчика?
Благодаря предварително.
- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: Фокус МК1 1.8 TDDI перки охлаждане не се изключват
Тука ключовата дума е ВЛАГА, някъде има нарушена изолация и като се намокри окъсява.
			
									
									
						- ivchotr
 - потребител

 - Мнения: 986
 - Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Фокус МК1 1.8 TDDI перки охлаждане не се изключват
Ако е с климатик, може и веригата от него за включването на вентилаторите да прави проблем. Релето май е в кутия в коша покрай сервото на спирачките. Ако влиза вода там, като нищо може да ги задейства. Виж и резисторите за степените в какво състояние са. Само че не се сещам къде са ги заврели. Май бяха под радиатора.
			
									
									Знам всички вицове за Форд  
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта
