ФИЕСТА 1.4 РАЗПРЕД ВАЛОВЕ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

ФИЕСТА 1.4 РАЗПРЕД ВАЛОВЕ

Мнение от fiestaracing » 19 сеп 2005, 19:41

Здравейте,приятели!Карам фиеста тройка 1.4 и имам следният въпрос към по-компетентните от мен!Възможни ли е да заменя разпределителният вал на двигателя си 1.4 с такъв от 1.6 турбо!!!?Какви могат да са евентуалните последици по отношение на мощността и разхода на гориво!?!В момента съм с разпред вал САМ185 на фирмата АЕ, а въпросният вал който искам да монтирам е с номер САМ186!?!ЕКСПЛОАТИРАМ двигателя си с масло пълна синтетика-10w60 и досега не съм имал проблеми с това въпреки че реалният пробег на автомобила е около380000км!Режими от порядъка 6500-7000об/мин са ежеднежие,затова ми е нужна информацията за "съвместимоста"на валовете,които поставени 1 до друг имат видима ралика във фазите на газоразпределение!Дали това ще помогне или попречи с нещо!?!
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 20 сеп 2005, 18:45

А електрониката? Щото без нея няма да има положителен ефект :roll:
Изображение

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 21 сеп 2005, 09:10

Фиестата е с двукамерен карбуратор ВЕБЕР и обшо взето не знам какво бух могъл да променя в електрониката и ел оборудването на двигателя!Тя е със стандартната запалителна система-2 двойки бобини без разпределител/стандартнатаDIS,с която даже не може да се коригира и ъгъла на изпреварване на запалването в по-широки граници от заводски предвидените-12*!!!Единственото което правя за тази система са четириполюснитеc BERU ULTRA-X които сменям на всеки 15-20000км!!!Интересното е дали ще се получи догонване на клапани с бутала,и дали мотора ще работи поне така както е вмомента с САМ185!!!САМ185 се монтира заводски на всички 1.1 1.3 1.4 и по-маломошните версии на1.6 CVH както и на някои 105к.с,а САМ186 на всички XR2/3i без i и TURBO!!!Разликата в главите е единствено в обема и формата на горивните камери!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 22 сеп 2005, 01:30

Тъй, тъй..
1.1 и 1.3 не са ли с долен разпределителен вал?

1.4 си мисля че трябва да имат разновидност на валовете заради двигатели с различна степен на сгъстяване - моят е 8,5:1 (моно) докато карбутароният в 9,5:1

Я разгледай хода на буталото на двата двигателя (1.4 и 1.6), дължината на клапаните (може да са еднакви, за това не съм се замислял), направи малко сметки и накрая се пробвай със смяната на валовете...

И малко офтопик - от там откъдето си взел разпределителният вал дали не се намира chargecarrier (тази алуминиевата тръба над капака на главата, въздуховода един вид...) от 1.6 турбо фиеста? търся си един такъв за моето турбо...

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 22 сеп 2005, 15:33

Моторите CVH започват от работен обем 1.1->1.3-1.4-1.6-(1.8-сиера)!Валовете са видимо идентични-но разликите са следните-САМ186-турбо осигурява с 0.4 по-голям ход на всмукателните клапани(6.8мм) в сравнение с САМ185-(6.4мм)!Тилната част от гърбицата работи по- един и същ диаметър и по една и съща контактна повърхност!!!САМ185 е за всички-1.1-1.3-1.4-1.6-до 90к.с,но 1.6 над 90к.с вкл. ТУРБО е с САМ186!!!И двата вала работят с едни и същи хидравлични повдигачи!!!Съпоставени 1 до друг всмукателните гърбици на ТУРБО вала изпреварват тези на стандартния с около 15-25*,а изпускателните са с еднакво разположение!Всичко останало е еднакво
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 03 окт 2005, 09:49

Братлета снощи свалих валчето и до 24часа ще има информация става ли или не!!!В главата пасва идеално!!!
Ще се включа пак като и чуя гласеца!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 03 окт 2005, 18:41

:) Първи впечатления с новия вал!!!Все още повдигачите не са се напълнили-но видимата промяна е доста по-пъргавата работа-леко се замисля в обороти до 1500,но след 2000 е нещо перфектно-нищо общо с преди!!!До сега е на 5 мин работа
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 09 ное 2005, 10:40

хе хе вече го смених-всичко е в Електроинасталациия и ЕЛЕКТРООБОРУДВАНЕ-там са резултатите
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта