Преправяне на хидравлични повдигачи в механични

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Преправяне на хидравлични повдигачи в механични

Мнение от fiestaracing » 18 ное 2005, 19:24

Уважаеми колеги,занимавал ли се е някой с подобни "простотии"!?!Преконструирането на хидравличните в механични пивдигачи,спестява значително количество проблеми ,особено в режими близки до тези на максимална мощност-наи-малкото загуба на мощност!!!Все пак няма бегачки с хидравлични повдигачи :D !?!Тракането на клапаните при загрял мотор и ударното натоварване на частите от газоразпределителния механизъм(в този случай) се свежда до минимум-а от там естествено печелим мощност и по-стабилна работа!!!!Изключва се варианта да се изпразнят повдигачите при високи обороти!!! :D Единствения минус е повишения шум от газоразпределението при не загрял двигател!!!
С удоволствия ще споделя и разгледам всяко едно мнение!!!!
Не забравяйте че най-якия атмосферен CVH мотор 1600RSi е с точно такива повдигачи!!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 18 ное 2005, 21:13

Мога само да спомена, че последната серия Zetec двигатели (тази преди DuraTec) е със такива солидни повдигачи, както и атмосферният двигател ST170 (от едноименният Focus) и двигателят със принудително пълнене RS (пак от от едноименният Focus), като последните два носят името DuraTec, макар че са преименувани Zetec.

Също така съм срещал и следният perfomance upgrade - хидравличните подвигачи на Zetec (серия 1 и 2) се подменят със повдигачи от Ecotec (16 клапанов двигател на Opel), защото последните са с по-голям диаметър. Макар и да не съм наясно каква точно е ползата от тази смяна (не е просто махни и постави! трябва да се "поработи" доста върху главата за да се поставят новите повдигачи) явно си заслужава, защото тази опция се използва само при двигатели във много напреднала фаза на екстензивно увеличаване на мощноста.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта