Високи обороти при празен ход на Фиеста 1.3 '96

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
angel
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 10 дек 2005, 22:20
Модел на автомобила: '03 Focus Turnier 1.8tdci 100ps
Местоположение: Благоевград
Контакти:
Status: Извън линия

Високи обороти при празен ход на Фиеста 1.3 '96

Мнение от angel » 01 юни 2007, 14:07

Здравейте,

поогледах темите, но май никой не е поствал същия проблем.

Значи като запаля колата оборотите са си добре, но след като тръгна и след това изключа от скорост за около 3 секунди оборотите са много високи (почти до дупка) и след това падат малко, но си остават доста високи. Ако изгася двигателя и пак запаля това нещо се оправя и така пак до следващото потегляне. Справям се с проблема като оставям колата на скорост и спирайки оставам колата почти да угасне и чак тогава изключвам от скорост, но все пак колата не става за каране.

Някой може ли да ми даде съвет на какво се дължи това? Жило, авт. смукач....и тн.

Благодаря предварително!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 01 юни 2007, 14:13

Дефинирай "много високи" и "доста високи" :)

Потребителски аватар
angel
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 10 дек 2005, 22:20
Модел на автомобила: '03 Focus Turnier 1.8tdci 100ps
Местоположение: Благоевград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от angel » 01 юни 2007, 14:17

cocoff написа:Дефинирай "много високи" и "доста високи" :)
Не мога да дефинирам много точно защото нямам оборотомер, но веднага след като изключа от скорост оборотите са почти на максимум за 1-2 секунди и после спадат, но все пак остават високи...не знам точно колко, може би около 3000/сек.

paci:
ВКЛЮЧИ HTML в това мнение за да ти се оправят цитатите

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 01 юни 2007, 14:19

Ми те доста, бе :)
Би могъл да започнеш от моторчето/клапана за празен ход. Едно яко обливане с WD-40 и подсушаване (със сешоар напр.).
Пръсни и клемите/контактите на въпросния клапан.

Потребителски аватар
angel
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 10 дек 2005, 22:20
Модел на автомобила: '03 Focus Turnier 1.8tdci 100ps
Местоположение: Благоевград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от angel » 01 юни 2007, 14:44

cocoff написа:Ми те доста, бе :)
Би могъл да започнеш от моторчето/клапана за празен ход. Едно яко обливане с WD-40 и подсушаване (със сешоар напр.).
Пръсни и клемите/контактите на въпросния клапан.
Би ли ми обяснил къде се намира този клапан?

Мерси!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 01 юни 2007, 20:50

Би трябвало да изглежда горе-долу така и да се намира на, или близо до дросела. Дано някой със същия ДВГ като твоя ти обясни, да не те излъжа(не че ще ми е за сефте де) :)

Idle Speed Control Valve
Replaces Ford Part No: 95BF9F715AC
Applications inc:
Escort 1.3 1.6 1.8 1995 - 2000
Fiesta 1.3 1995 - 2002
Fiesta 1.6 1.8 1992 - 1995
KA 1.3 1996 onwards
Scorpio 2.0 1994 - 1998

Траяне,
Забележки и рекламациии отнасяй до:http://www.tuneparts.co.uk/iscv.htm
Понеже не съм сигурен затова и писах "горе долу" :) ,а понеже днес е 1 юни, ти прощавам примитските мераци да се заяждаш :) :)

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 01 юни 2007, 22:43

Не се сърди не се заяждам, но е добре като се търси помощ да споменаваш и енджин кода, никой не е телепат, а виж колко модификации има само от 95 - 2002 :wink: :wink: :wink:

Офф тропик £58.75 евро, а тук мангалите му искат 300 лева :x :evil: :x
Прикачени файлове
ford.JPG
Последна промяна от traqn_savov на 01 юни 2007, 22:49, променено общо 1 път.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 01 юни 2007, 22:48

Човекът пита как да си почисти моторчето за празен ход. Дали е моторче, клапан, вентил, IAC, ISC или на баба му оная работа няма значение. Принципно говорим за едно и също, а целта е да помогнем, а не да демонстрираме знания. А каква е разликата между контрол на празния ход и въздушен контрол при празен ход, аз не знам...

Не съм убеден, че начинът на впръскване определя начина за поддържане и коригиране на празния ход.
Че не съм сигурен с клапан ли е или с моторче, личи още от първият ми пост. Като го отвори и уточни кое от двете е, ще му кажа как да процедира. Мисля, че ще му помогна. Не знам ти как му помагаш с твоите приказки за Ту-154 и Боинг 737-500 и цитати от аутодатата, които ти овреме изтри :)
Последна промяна от cocoff на 01 юни 2007, 22:53, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 02 юни 2007, 07:03

cocoff, бате големи шамари му прайш на тоя Тряан начи .... горкия :(
Що не вземе нашия човек дет има проблем на първо време си разкачи акумулатора а ? :)
После да го закачи и да видим какво ще стане.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 02 юни 2007, 07:45

cocoff написа:Не съм убеден, че начинът на впръскване определя начина за поддържане и коригиране на празния ход.
Че не съм сигурен с клапан ли е или с моторче, личи още от първият ми пост. Като го отвори и уточни кое от двете е, ще му кажа как да процедира. Мисля, че ще му помогна. Не знам ти как му помагаш с твоите приказки за Ту-154 и Боинг 737-500 и цитати от аутодатата, които ти овреме изтри :)
Прав си, тава се две едни и същи неща, OMG как не съм ги забелязал до сега, апък аз винаги съм мислел че са различни... :oops: :oops: :oops: :cry: :cry: :cry:
angel написа:
Би ли ми обяснил къде се намира този клапан?

Мерси!
Намира се като отвориш капака точно отпред на аломиниивите колектори.
Лесно ще се ориантираш.. :wink: :wink:
Прикачени файлове
rfgregergrgf.JPG
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

BOROOO
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Мнение от BOROOO » 02 юни 2007, 12:05

Така, значи и аз имам същия проблем, много е гадно да знаете. Понякога като включа на скорост се оправя, ама понякога мога да си карам и без да натискам педала на газта :P .
Много съм го мислил и мисля, че решението на проблема е следното:
1. Моторчето за празен ход не работи както трябва и задържа дроселовата клапа - почиства се моторчето.
2. Моторчето за празен ход си работи, но заяжда самата дроселова клапа - почиства се дроселовата клапа.
За най-сигурно чистиш и двете :wink: .

Потребителски аватар
angel
потребител
потребител
Мнения: 104
Регистриран: 10 дек 2005, 22:20
Модел на автомобила: '03 Focus Turnier 1.8tdci 100ps
Местоположение: Благоевград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от angel » 24 авг 2007, 10:54

Здравейте колеги,

чак сега се сетих да си оправям проблема. Значи моторчето/клапата изглежда точно както е показано на първата снимка по-горе. Пробвах да го почистя с WD40, но забравих да почистя и буксата. Ей сега ще почистя пак и ще ви кажа резултата.

Моля ви кажете как да позная " дроселова клапа" и как се почиства.

Мерси Много!!!

Мерси за отговорите, в МП го погледнаха и се оказа VSS сензора...за 3 мин го оправиха и ми взеха 13,50 лева.

Чао

petyford
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 29 авг 2007, 17:46
Модел на автомобила: Ford Ka
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от petyford » 30 авг 2007, 19:04

angel написа:Мерси за отговорите, в МП го погледнаха и се оказа VSS сензора...за 3 мин го оправиха и ми взеха 13,50 лева.

Чао
angel,какво е vss сензор?В МП правиха ли ти диагностика,защото и тя е към 40лв?

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 30 авг 2007, 19:07


cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 31 авг 2007, 07:30

angel написа:

МП го погледнаха и се оказа VSS сензора...за 3 мин го оправиха и ми взеха 13,50 лева.
Монтьорът да не ти е братовчед :P За тез пари никой няма да ти свали даже VSS сензора... :)

Не знам хляба ли си пазят монтьорите , но не виждам как VSS може да е причина за описания проблем...???
VSS влияе на ABS-а , круиз контрола(където го има), коректните показания на скоростомера или при автоматични скоростни кутии-затруднено или невъзможно превключване. Не виждам връзката между поддържане на високи обороти при изключване от скорост и VSS...
Извинете ме за офтопика, но...
...Представете си ако навремето радио BBC и Свободна Европа разсъждаваха по същия примитивен начин: "Бе я ги оставете тия съветски сателити, да не им отваряме очите, шото ше вземат да съборят тая система и ние оставаме без работа,,," Техният девиз беше :"Ние работим за да ни няма"
Е това трябва да е девиза на всеки автомонтьор...

Потребителски аватар
snik
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 08 сеп 2007, 18:45
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от snik » 11 сеп 2007, 09:53

Имам същият проблем временно съм го разрешил като съм изключил ето този датчик - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6235" onclick="window.open(this.href);return false; датчика от буксата. Проблеми откакто съм го изключил не съм имал...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта