резонатор и термолента

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
FordSierra1.6L
потребител
потребител
Мнения: 1021
Регистриран: 28 фев 2005, 22:11
Модел на автомобила: Ford mondeo MK2 2.5 V6 "ST"
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

резонатор и термолента

Мнение от FordSierra1.6L » 02 сеп 2007, 07:50

Въпроса е следния...понеже колата ми силно казано е мъртвец та искам да я поотпуша малко и се чудя кое да направя.... имам предно средно и крайно гърне(крафт)
кое ще е по-добре на мястото на предното и средно гърне-резонатор и права тръба или 2 резонатора ????
И другия въпрос ми е дали има смисъл да слагам термолента на колекторите ??? което малко ще позасили колата,незнам много добре действието на тази лента,обесняваха ми но честно казано нищо не разбрах,но главната идея е че "уж" качва някой друг кон отгоре,аз не искам конче а да си отпуша малко колата :)
Благодаря ви :)

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 03 сеп 2007, 09:28

Изобщо няма да разбереш разликата, ако махнеш гърнетата. Даже е по-гадно, щото бръмчи, пък не върви и ставаш за смях. Търси други начини. Ако се на газ, сложи примерно ТАП, там има малък ефект.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта