Angrenaj Mondeo 2002 2.0 16v 150 hp

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
philip
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 19 фев 2007, 20:59
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Angrenaj Mondeo 2002 2.0 16v 150 hp

Мнение от philip » 22 сеп 2007, 15:07

Здравейте колеги. Имаме проблем с едно Мондео 2002 г. Хабе[е масло и като го разглпбихме .... ло[а работа. Както и да е. Мондеото е 2.0 16 клапана 150 кс. Проблема е `е няма никъкви белези и немоjем да зацепим мотора. Ако някои move да даде някъква информация, ]е му буда много благодарен.

dodi
потребител
потребител
Мнения: 436
Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
Местоположение: Гео Милев
Status: Извън линия

Мнение от dodi » 22 сеп 2007, 15:13

изразявам предположени вижте дали разпр.валове не са с ключ и ако няма белег на кол.вал извадети свеща на 1 цилиндър и мерете горна мъртва точка ако го сглобите превъртете го на ръка но е само идея

philip
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 19 фев 2007, 20:59
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от philip » 22 сеп 2007, 18:38

Колеги пишете постингите си на кирилица !

dodi
потребител
потребител
Мнения: 436
Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
Местоположение: Гео Милев
Status: Извън линия

Мнение от dodi » 22 сеп 2007, 20:04

колега мисълта ми е двата вала се заключват 1 спрямо друг със шина това е белега на разпр.вал а на кол.вал вадите свеща на 1ви цилиндър пъхате нещо дълго в цилиндъра за да установите горна мъртва точка не е много точно затова ви казах на ръка да превъртите двг за да видите дали опира бутала в клапани

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 22 сеп 2007, 20:17

На опашките на валовете трябва да има срезове.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 22 сеп 2007, 21:15

Най-добре си намерете някой майстор да ви го зацепи, защото има вероятност да си отворите голяма работа!

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 23 сеп 2007, 08:54

Ама защо пипате където не ви е работа!!!!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

philip
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 19 фев 2007, 20:59
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от philip » 23 сеп 2007, 12:42

Проблема е че няма никъкви белези. А моторетката е някъква странна. Спекли са и сегментите и поизгорели клапаните. (мкже ли 2002 г кола да не е с хидравлични повдигачи ????) В Мотофое продават само "short block" за около 8000 лева :). 4асти няма. Приятеля ми в сервизчето като го разглоби - тогава се видя че няма никъкви белези. Сте фантазираме нещо, ще я сглобим, но ако има литература ще е по-лесно :))))

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 23 сеп 2007, 13:01

Пак повтарям за срезовете на опашките на валовете!

Ама защо ли и аз си губя времето???
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

philip
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 19 фев 2007, 20:59
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от philip » 23 сеп 2007, 19:21

Vaklin написа:Пак повтарям за срезовете на опашките на валовете!

Ама защо ли и аз си губя времето???

Извинивай, но не е толкова просто.
Аз имам Ескортче 1,6 Зтец. там белези си има, има и е лесно. За въловете знаем. Но на този как трябва да да процепите на раловете. Хоризонтално или вертикално?
Шайбата на коляновя вал също не е фиксирана. Няма шпонка.Също незнаем какво точно следи датчика на шайбата. ГМТ или нещо другао. С този мотор Форд са надминали себе си. :) Ужас. Изглежда си имат специални инструменти и мотора се фиксира някък преди да се сглоби.

dodi
потребител
потребител
Мнения: 436
Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
Местоположение: Гео Милев
Status: Извън линия

Мнение от dodi » 23 сеп 2007, 20:56

с верига ли е или с ремък питам защото в аутодатата този модел е 145кс с ангр.верига

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 23 сеп 2007, 21:30

Бате, Форд и кола са различни думи. Процепите са хоризонтални. Не са на центъра на вала и не може да се сбърка посоката. За ГМТ си има специален чекор който се завинтва на местото на един болт М10 под генератора. Поне на дизеловите двигатели 1.8 е така. Ако наиситна колата ти е 2002 то трябва да е с верига. Щом казваш, че е с ремък трябва да е преди 2000'та. Дай тип на двигателя за по-лесна ориентация. На тези преди 2000'та има пъпка на блока и белег на ремъчната шайба. Форд са измислили една рядка дивотия с една пъпка която фиксира ремъчната шайба да не превърти. Тя също определя и положението на шайбата спрямо коляновия вал. Огледайте я да е читава щото после и на вторични няма да ви го искат този двигател. Лепете болта с някакво подходящо лепило!

Абе, ако не сте го правили под ръководството на някой който вече го е правил няма да стане нито от първия, нито от десетия път. Хубаво сте го разглобили, сега търсете някой да ви го сглоби.

Между другото, ако решите да го продавате на части аз веднага купувам муцуната с фарове, радиатори, перки и други дивотии. Може да постнеш една две снимки за да свиквам с това което ще си купя :)
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

philip
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 19 фев 2007, 20:59
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от philip » 24 сеп 2007, 18:51

Vaklin написа:Бате, Форд и кола са различни думи. Процепите са хоризонтални. Не са на центъра на вала и не може да се сбърка посоката. За ГМТ си има специален чекор който се завинтва на местото на един болт М10 под генератора. Поне на дизеловите двигатели 1.8 е така. Ако наиситна колата ти е 2002 то трябва да е с верига. Щом казваш, че е с ремък трябва да е преди 2000'та. Дай тип на двигателя за по-лесна ориентация. На тези преди 2000'та има пъпка на блока и белег на ремъчната шайба. Форд са измислили една рядка дивотия с една пъпка която фиксира ремъчната шайба да не превърти. Тя също определя и положението на шайбата спрямо коляновия вал. Огледайте я да е читава щото после и на вторични няма да ви го искат този двигател. Лепете болта с някакво подходящо лепило!

Абе, ако не сте го правили под ръководството на някой който вече го е правил няма да стане нито от първия, нито от десетия път. Хубаво сте го разглобили, сега търсете някой да ви го сглоби.

Между другото, ако решите да го продавате на части аз веднага купувам муцуната с фарове, радиатори, перки и други дивотии. Може да постнеш една две снимки за да свиквам с това което ще си купя :)



Ми няма шпонка на коляновя вал. Стягат се и двете шайби накуп. И за ангренава и за пищовя ремък. Някъква странна сглобка е. Дуратек. Прилича на Ztec ама си е ФОРДОВ.

Колата всъщност е на друг мой приятел. Сте взема данните и сте ги пусна тук.
Мойта слувебна е един Форд Ескорт 1,6 16V Ztec
Там няма проблем с зацепването. Вси4ко е ясно

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта