Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА

Мнение от mladen1984 » 05 юни 2008, 21:50

какво става реши ли проблема??И едно питане провери ли датцика за позициата на дроселовата клапа?Това е един потенциометър който може да създаде много проблеми.Ако тръгнеш да търсиш сам проблема запо4ни от процесора ЕЕС 5.Той управлява двигатела и т.н.Отиди в народната библиотека 'Иван Вазов' и си вземи 3-те книги за ремонт на инжекзионни с-ми на издателство "Хайнес" .В тях има и много т.т. данни за ЕЕС процесорите.Трябва ти един Свясен мултицет( да мери омове,прав и променлив ток) и следваш указанията в книгите!!
п.п.Ела на събиранията на клуба в пловдив ,в неделя,в 18.00 на Еко-то до затвора и аз ли4но ще се опитам да ти помогна.И аз имах подобни проблеми само4е при студен ДВГ !!!Поздрави
Изображение

scorpio-2
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 30 мар 2008, 20:47
Модел на автомобила: FORD SCORPIO-96, 2.0i ,DOHC ,GHIA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА

Мнение от scorpio-2 » 06 юни 2008, 09:30

Благодаря ....колега...!
Все още не съм решил проблема....,а и колата не я карам.....Просто имам много разпокъсано свободно време и за сега няма никакво движение по въпроса....А на сбирките ще дойда някоя неделя ,така или иначе съм решил....,но няма да е тази....
Поздрави...! :D

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА

Мнение от mladen1984 » 09 юни 2008, 08:51

здрасти!Порових се в дебелите книги и ще те посъветвам да провериш топлинната хлабина на клапаните.След като Двг загрее се променя и тяхната хлабина което може да доведе до подобни проблеми.Друг ,по-вероятен вариант е грешки в ламбда сондата.Успех!!
Изображение

scorpio-2
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 30 мар 2008, 20:47
Модел на автомобила: FORD SCORPIO-96, 2.0i ,DOHC ,GHIA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Форд Скорпио95г.- 2.0i,DOHC-16V,автоматик-ГАСНЕ КАТО Е ТОПЛА

Мнение от scorpio-2 » 12 апр 2009, 11:59

Здравейте отново....!
Дълго време не бях писал нищо по темата,но ако трябваше да го правя трябваше да се изпишат много безумни страници които цветно илюстрират дережето на още толкова по безумната ни държавичка и системата в нея....,а от там и нивото на услугите и потенциала на майсторите....Както и да е....след много нерви и загубено време и неудобства....имам удоволствието да приключа темата,така и бях обещал....!
Значи след сменени датчик и сензор за температура,проблемите останаха.....успоредно с тях замених и моторчето на празния ход....пак нищо....
Огледах я да не би да дърпа въздух....нямаше някакви фрапиращи признаци за това....,но случайно забелязах че едната перка включва за малко и след това блокира и само се мъчи да продължи....смених и двете перки....охлаждането се подобри и гасненето на двигателя изчезна,но неравномерната му работа продължи.....от време на време работеше сякш на един два цилиндъра по малко.....при положение че в мото пфое ми казаха че \\\"всичко било наред\\\",явно не им се занимава със стари автомобили макар да няма разлика в цената на услугите за нови и стари и аз си плащам като всички останали....Плюс това колата била пипана и трябвало да бъде всичко наред по нея и тогава те да търсят проблема....,а съвсем логично е че ,ако беше наред нямаше да им търся услугите ,плюс това освен данните от компютъра е необходимо някой да се понапъне малко и логически да подходи....все пак това е една машина....Казах си че повече няма да стъпя там....!
Отново търсене на майстори....а много хора въобще не познават или са отваряли капака на този модел автомобили...отново безумни отговори след примерни диагностики...или това ,или онова....
Инсталацията беше в много лошо състояние....напукани и прегорели кабели /нещо нормално за Форд и много Мерцедеси/,реших да подменя и го направих в един сервис....Имаше видимо подобрение,изети се по много от уредите ,но работата на двигателя отново беше неравномерна....Смених свещи....над 100 лв. .....отново нищо.....
На ниски обороти тръпне но не гасне....при подаване на газ започва едно замисляне и препукване....и след няколко секунди се отпушва....За дълъг пак горе долу става ,ама в града си беше мъчение....
Съмнения в какво ли не ...всякакви пепораки от \\\"велики\\\" майстори и ,ако трябваше да ги изпълня трябваше да подменя всичко до последният болт по колата....: ТПС,ЕГР-клапа,Ламбда сонда ,засмукване на въздух...компитар и т.н. .....понеже този двигател няма делко/разпределител/ 2000и,16в,ДОХЦ кабелите не искряха нощем и всеки ги подминаваше като уж работещи....
Онзи ден реших и на своя глава без да слушам повече всякакви хипотези .....купих две нови бубини/немалко пари/,смених ги и всичко си дойде на място....!
Оказа се едната от тях работи когато си поиска и особеннно при промяна на температурата на двигателя ...
Благодаря на всички които се опитаха да помогната с мнение....!
Успех и безавърийно шофиране на всички....!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта