Стъпково моторче демонтаж
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
Това в поста отгоре е описание на нормално и правилно работещ двигател. При движение по инерция оборотите трябва да са около тия които казваш - 1300, при спиране да паднат до около 950.
Но като дочетох поста ти докрай оставам с впечатлението, че не си правил нищо по колата? Ама съвсем нищо ли!? Защото си мисля, че може да симал хлабава връзка някъде и без да искаш да си отстранил (или да не си за постоянно) проблема...
Но като дочетох поста ти докрай оставам с впечатлението, че не си правил нищо по колата? Ама съвсем нищо ли!? Защото си мисля, че може да симал хлабава връзка някъде и без да искаш да си отстранил (или да не си за постоянно) проблема...
- Murphy
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
- Местоположение: PA City
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
Само рестартирах компа за 15 минути. След като закачих минуса на акумулатора изредих предавките извънградско 1,2,3,4,5 до около 4000 оботота и след това пак ги изредих, но в низходящ ред и колата в момента работи така както описах в поста! Преди тази операция с акумулатора се чудеше какво да прави и вдигаше 1500 оборота на място и не искаше да ги свали дори когато е загряла...
Russian Roulette is not the same without a gun!
- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
Сагата с моят клапан приключи засега...
Свалих го и го занесох за почистване на ултразвук,след което майстора го изчисти с обезмаслител и накрая капна малко масълце.
Сега работи и не гасне,дано да се е оправило,защото в последните седмици направо си скъсах нервите
Свалих го и го занесох за почистване на ултразвук,след което майстора го изчисти с обезмаслител и накрая капна малко масълце.
Сега работи и не гасне,дано да се е оправило,защото в последните седмици направо си скъсах нервите

- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
Радостта ми беше твърде кратка,днес проблема с оборотите се върна с пълна сила
Направо вече съм отчаян,някой да ме посъветва нещо,защото е ясно,че с чистене няма да се получи,явно регулатора си е заминал,а само като си помисля за цената на новия
Направо ми идва да сляза в канала и да го изскубна барабар с кабелите




Направо вече съм отчаян,някой да ме посъветва нещо,защото е ясно,че с чистене няма да се получи,явно регулатора си е заминал,а само като си помисля за цената на новия

Направо ми идва да сляза в канала и да го изскубна барабар с кабелите



- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
Споко,
И при мен беше така. Тъкмо се кефя, че оборотите са се оправили и те полудяват.
Имах проблем с ниските обороти(най-вече при студен двигател) - оправиха се от смяната на трите маркучета на вакуума.
Задържането на високи обороти пък го забравих с почистване на потенциометъра на дросела.
Стъпковото щом си го чистил и на ултразвук го остави засега.
И при мен беше така. Тъкмо се кефя, че оборотите са се оправили и те полудяват.
Имах проблем с ниските обороти(най-вече при студен двигател) - оправиха се от смяната на трите маркучета на вакуума.
Задържането на високи обороти пък го забравих с почистване на потенциометъра на дросела.
Стъпковото щом си го чистил и на ултразвук го остави засега.

- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
При мен проблема се изразява в това,че когато запаля,започва едно клатена на оборотите не ти е работа,от 900 до 100 и обратно,направо свят да ти се завие,след което гасне,паля,същата ситуация,след 2-3 паленета нещата се стабилизират

- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
Точно така беше и при мен. Твоя двигател е по-различен, но сигурно ги имаш

Бяха нацепени и проблема беше там.

Бяха нацепени и проблема беше там.

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
Цъ... тва го имат твойта Фиеста от 96, Пума от 97 и Фокус от 98
TURBOTO, прегледай си вакуумните линии. Обърни внимание под бобината -там има една вакуумна линия, има Т-образно съесинения, като единия край на напречната черта на Т-то влиза в главата. Имах подобен проблем и се оказа, че там е проблема, но го открих чак когато от безсилие пред проблема почнах нервно да бутам и дърпам кото ми падне вакуумна линия, като следя за промяната на работата след изваждането й. Ми оказа се че това Т-образно нещо като го изкубах нямаше промяна - смених с ново и сега няма проблеми.
TURBOTO, прегледай си вакуумните линии. Обърни внимание под бобината -там има една вакуумна линия, има Т-образно съесинения, като единия край на напречната черта на Т-то влиза в главата. Имах подобен проблем и се оказа, че там е проблема, но го открих чак когато от безсилие пред проблема почнах нервно да бутам и дърпам кото ми падне вакуумна линия, като следя за промяната на работата след изваждането й. Ми оказа се че това Т-образно нещо като го изкубах нямаше промяна - смених с ново и сега няма проблеми.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
Да, видях в Microcat-а че при Мондеото е различно. Пратил съм му картинката на ЛСЛюбо написа:Цъ... тва го имат твойта Фиеста от 96, Пума от 97 и Фокус от 98
Дано да не съм го заблудил. Мисля че става дума за тези маркучи


-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
Да, за това става въпрос. А аз му обяснявах за Т-образното съединение - 8А
- trayan
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
- Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
TURBOTO написа:При мен проблема се изразява в това,че когато запаля,започва едно клатена на оборотите не ти е работа,от 900 до 100 и обратно,направо свят да ти се завие,след което гасне,паля,същата ситуация,след 2-3 паленета нещата се стабилизират
Здравей колега,
И все пак как успя да решиш този проблем?
- imarh
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
И мен това ме интересува?trayan написа:TURBOTO написа:При мен проблема се изразява в това,че когато запаля,започва едно клатена на оборотите не ти е работа,от 900 до 100 и обратно,направо свят да ти се завие,след което гасне,паля,същата ситуация,след 2-3 паленета нещата се стабилизират
Здравей колега,
И все пак как успя да решиш този проблем?
- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
Проблема беше решен с ново стъпково моторче което ми беше донесено от чувбина на цена 40 евро,при цена в МП около 200лв

-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 05 сеп 2008, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Escort 96г.,1.6,16v,zetec
- Местоположение: Червен бряг
- Status: Извън линия
Re: Стъпково моторче демонтаж
Че се сваля трудно тва моторче е вярно,но аз пьрвия пьт го изчистих с Меглио изкара 2 месеца и пак сьщата история,сутрин докато позагрее гасне на поразия,но преди известно време го свалих пак накиснах го в бензин-понеже нямам излишни 200 лева и да ви кажа има няма 5 месеца дьржи 1200 оборота докато позагрее и след това ги сваля на 900,така ,че мисля ,че бензина е по-добрия вариант от разните обезмаслители-просто след обезмаслителя клапанчето което е вьтре се движеше много рехаво и за да стигне до края трябва да го бутнеш ,а след накисването вьв бензин просто само леко да го отцепиш и с пускането веднага затваря без помощ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта