Стъпково моторче демонтаж

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от Любо » 14 окт 2008, 16:01

Това в поста отгоре е описание на нормално и правилно работещ двигател. При движение по инерция оборотите трябва да са около тия които казваш - 1300, при спиране да паднат до около 950.
Но като дочетох поста ти докрай оставам с впечатлението, че не си правил нищо по колата? Ама съвсем нищо ли!? Защото си мисля, че може да симал хлабава връзка някъде и без да искаш да си отстранил (или да не си за постоянно) проблема...

Потребителски аватар
Murphy
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
Местоположение: PA City
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от Murphy » 14 окт 2008, 19:13

Само рестартирах компа за 15 минути. След като закачих минуса на акумулатора изредих предавките извънградско 1,2,3,4,5 до около 4000 оботота и след това пак ги изредих, но в низходящ ред и колата в момента работи така както описах в поста! Преди тази операция с акумулатора се чудеше какво да прави и вдигаше 1500 оборота на място и не искаше да ги свали дори когато е загряла...
Russian Roulette is not the same without a gun!

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от TURBOTO » 24 окт 2008, 18:14

Сагата с моят клапан приключи засега...
Свалих го и го занесох за почистване на ултразвук,след което майстора го изчисти с обезмаслител и накрая капна малко масълце.
Сега работи и не гасне,дано да се е оправило,защото в последните седмици направо си скъсах нервите
Изображение

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от TURBOTO » 27 окт 2008, 15:58

Радостта ми беше твърде кратка,днес проблема с оборотите се върна с пълна сила :( :( :(
Направо вече съм отчаян,някой да ме посъветва нещо,защото е ясно,че с чистене няма да се получи,явно регулатора си е заминал,а само като си помисля за цената на новия :((:
Направо ми идва да сляза в канала и да го изскубна барабар с кабелите *00200* *00200*
Изображение

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от samsung_bg » 27 окт 2008, 16:08

Споко,
И при мен беше така. Тъкмо се кефя, че оборотите са се оправили и те полудяват.
Имах проблем с ниските обороти(най-вече при студен двигател) - оправиха се от смяната на трите маркучета на вакуума.
Задържането на високи обороти пък го забравих с почистване на потенциометъра на дросела.
Стъпковото щом си го чистил и на ултразвук го остави засега.
Изображение

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от TURBOTO » 27 окт 2008, 16:14

При мен проблема се изразява в това,че когато запаля,започва едно клатена на оборотите не ти е работа,от 900 до 100 и обратно,направо свят да ти се завие,след което гасне,паля,същата ситуация,след 2-3 паленета нещата се стабилизират
Изображение

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от samsung_bg » 27 окт 2008, 16:18

Точно така беше и при мен. Твоя двигател е по-различен, но сигурно ги имаш
Изображение
Бяха нацепени и проблема беше там.
Изображение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от Любо » 28 окт 2008, 15:47

Цъ... тва го имат твойта Фиеста от 96, Пума от 97 и Фокус от 98
TURBOTO, прегледай си вакуумните линии. Обърни внимание под бобината -там има една вакуумна линия, има Т-образно съесинения, като единия край на напречната черта на Т-то влиза в главата. Имах подобен проблем и се оказа, че там е проблема, но го открих чак когато от безсилие пред проблема почнах нервно да бутам и дърпам кото ми падне вакуумна линия, като следя за промяната на работата след изваждането й. Ми оказа се че това Т-образно нещо като го изкубах нямаше промяна - смених с ново и сега няма проблеми.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от samsung_bg » 28 окт 2008, 16:33

Любо написа:Цъ... тва го имат твойта Фиеста от 96, Пума от 97 и Фокус от 98
Да, видях в Microcat-а че при Мондеото е различно. Пратил съм му картинката на ЛС
Дано да не съм го заблудил. Мисля че става дума за тези маркучи
Изображение
Изображение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от Любо » 29 окт 2008, 12:17

Да, за това става въпрос. А аз му обяснявах за Т-образното съединение - 8А

Потребителски аватар
trayan
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 21 ное 2007, 10:56
Модел на автомобила: Escort 1.6i Zetec 16V '97 Hatch Back
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от trayan » 18 авг 2009, 08:42

TURBOTO написа:При мен проблема се изразява в това,че когато запаля,започва едно клатена на оборотите не ти е работа,от 900 до 100 и обратно,направо свят да ти се завие,след което гасне,паля,същата ситуация,след 2-3 паленета нещата се стабилизират

Здравей колега,

И все пак как успя да решиш този проблем?

Потребителски аватар
imarh
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от imarh » 02 ное 2010, 22:31

trayan написа:
TURBOTO написа:При мен проблема се изразява в това,че когато запаля,започва едно клатена на оборотите не ти е работа,от 900 до 100 и обратно,направо свят да ти се завие,след което гасне,паля,същата ситуация,след 2-3 паленета нещата се стабилизират

Здравей колега,

И все пак как успя да решиш този проблем?
И мен това ме интересува?

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от TURBOTO » 04 ное 2010, 20:58

Проблема беше решен с ново стъпково моторче което ми беше донесено от чувбина на цена 40 евро,при цена в МП около 200лв
Изображение

thefoggy
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 05 сеп 2008, 18:26
Модел на автомобила: Ford Escort 96г.,1.6,16v,zetec
Местоположение: Червен бряг
Status: Извън линия

Re: Стъпково моторче демонтаж

Мнение от thefoggy » 23 ное 2010, 09:48

Че се сваля трудно тва моторче е вярно,но аз пьрвия пьт го изчистих с Меглио изкара 2 месеца и пак сьщата история,сутрин докато позагрее гасне на поразия,но преди известно време го свалих пак накиснах го в бензин-понеже нямам излишни 200 лева и да ви кажа има няма 5 месеца дьржи 1200 оборота докато позагрее и след това ги сваля на 900,така ,че мисля ,че бензина е по-добрия вариант от разните обезмаслители-просто след обезмаслителя клапанчето което е вьтре се движеше много рехаво и за да стигне до края трябва да го бутнеш ,а след накисването вьв бензин просто само леко да го отцепиш и с пускането веднага затваря без помощ.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта