двигателя се форсира

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от specialista » 31 мар 2012, 19:25

alexxx написа:
specialista написа:
galin_k написа:Здравейте, моля някой да снима маркучлето на турбокоректора /не можах да се ориентирам в лабиринта от маркучлета/ понеже имам същия проблем като колегата, като доколкото разбрах проблема може да се разреши с монтиране на възвратен клапан, за да не допуска връщане на гориво. Ще бъда много благодарен за съдействие от Ваша страна. В момента двигателя ми се форсира само до 2500 оборота на празен ход и има същото металическо чукане.

Благодаря предварително
Със възвратен клапан ще спреш нафтата,но ще спре да върви колата!!!!
Тези български тертипи от сорта "скъпи на триците и ефтини на брашното" не знам колко поколения трябва да минат ,че да се промени мисленето на Българина!В момента има ефтин вариант и който е фен на самостоятелните изяви може сам да си ремонтира коректора.Как ще го настрои и какви ще ги свърши е друга работа,но е за предпочитане пред това да караш куцо магаре!
Успех!
Колега,можеш ли да ни обясниш защо не става с възвратен клапан? Питам от гледна точка на това,че аз бях пуснал тема как съм го побългарил коректора с въпросния клапан,и нямам никакви проблеми вече 5-та година.За куцо магаре пък и въпрос не може да става.Ако някой иска,може да му дам да пробва как върви колата.Не искам да ме разбереш грешно,нямам много технически познания по двигатели и помпи за разлика от теб,виждам че помагаш на много хора.Просто ме интересува какво може да се прецака според теб повече от тук нататък с този клапан,при положение,че толкова години нямам проблеми.Преди да го сложа почти всеки ден се форсираше колата,а като извадих маркучето си капеше доста.Първата ми реакция тогава беше да затапя маркучето,и логично колата тогава се спъна.
И как като си затапил маркуча се е спънала а като си сложил клапана не се е спънала????
Ефекта е същия! Спира се въздуха който надува мембраната и по този начин вече няма кой да разрешава по-голяма порция гориво!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от diesel1.6 » 31 мар 2012, 21:06

Въздуха няма да се спре - нали в посока от турбото към ГНП пуска. Но то там има нафта с по-голямо налягане, отделно мембраната нали уж е скъсана - та не е ясно кое е ясно и кое не. Вероятно буталщето запъва в едно положение или си шава по ненормален начин.
За нямането на проблеми - невървяща кола като вземе да не върви пак си е невървяща. Този вентил би се усетил лошо на изправен двигател. Но си е работещо бедно решение, спор няма. Само да не вдигне разхода, че икономията ще се икономиса.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от specialista » 31 мар 2012, 23:03

При магазинските цени на резервните части е смешно оправдание че е ефтино решение!
Има само мембраните които са на цена да речем 15 лв + 6 О-пръстена,общо нека да са 20 лв.
Ако не може да се намерят само мембраните има ги в комплект които е към 60лв без О-пръстените.
На мен ми е ясно от къде на къде се движат нещата из ГНП-то и точно за това реагирах.Дали ще затапиш със "болт" или със клапан си е едно и също за налаганията и т.н.
Тия дни ще събудя един мъртвец.Днес я свалих от стенда и май малко съм се птестарал(15% повече гориво) ,но да видим как ще на колата и тогава ще говорим.Търся и друг ефект все пак :D
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от fugative » 08 апр 2012, 19:08

Колеги пиша ви защото имам съоден проблем онзи ден ми правиха помпата защото течеше нафта някъде от зад и не се виждаше свалихме е с един майстор и е занесохме при помпаджия купихме комплект за помпи лукас всичко квото има в комплекта каза че е сменил качихме е на мондеото запалихме колата работеше си добре не течеше покарах един час и след това пак протече пак гьол под колата и пак същия проблем теча е някъде от зад но не се вижда от къде предния десен носач обикновенно е целия в нафта и под него си има гьолче винаги ако някои може да помогне нека пише благодаря предварително иначе утре отивам с колата при майстора за рекламaция до тука сам дал 120 лв и то за кво за нищо

MrDgd
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
Местоположение: Петрич
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от MrDgd » 08 апр 2012, 20:33

fugative написа:Колеги пиша ви защото имам съоден проблем онзи ден ми правиха помпата защото течеше нафта някъде от зад и не се виждаше свалихме е с един майстор и е занесохме при помпаджия купихме комплект за помпи лукас всичко квото има в комплекта каза че е сменил качихме е на мондеото запалихме колата работеше си добре не течеше покарах един час и след това пак протече пак гьол под колата и пак същия проблем теча е някъде от зад но не се вижда от къде предния десен носач обикновенно е целия в нафта и под него си има гьолче винаги ако някои може да помогне нека пише благодаря предварително иначе утре отивам с колата при майстора за рекламaция до тука сам дал 120 лв и то за кво за нищо
Колега проблема ти е в турбокоректора смени мембраните и О-пръстените .Провери си и авансатора :idea: мже и от него да те4е :idea:

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10857
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от ЯЛТА » 08 апр 2012, 21:01

Като е отзад теча, взимаш едно дамско огледалце и гледаш с негова помощ. А после се ослушваш какво ти обяснява майстора, и съпоставяш, да го майниш ли , или не.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от fugative » 09 апр 2012, 18:19

Момчета днес ходих при майстора и ми каза че е майче тече от семеринга на помпата трябвало да се смени семеринга и два лагера вътре каза че нафтата не се стичала под помпата защото по ремака вървяла нафтата и за това се стичала над носача вие на какво мнение сте ?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от specialista » 09 апр 2012, 18:49

fugative написа:Момчета днес ходих при майстора и ми каза че е майче тече от семеринга на помпата трябвало да се смени семеринга и два лагера вътре каза че нафтата не се стичала под помпата защото по ремака вървяла нафтата и за това се стичала над носача вие на какво мнение сте ?
Тези неща се сменят задължително,на мен не ми е ясно защо не е направено първия път???
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от fugative » 10 апр 2012, 10:47

И аз над това се зачудих сигорно не ги е имало тези неща в комплекта който съ купил надявам се след смяната на Семеринга и двата лагера да спре най сетне теча ....

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от specialista » 10 апр 2012, 22:42

Семеринга го има в комплектите,но не и лагерите,а те са си цифра!!!
Повечето гледат да сменят нещо до което имат достъп на самата кола без да вадят помпата и разчитат следващия теч да е по-нататък във времето.Абе праят те спестовна касичка,това е истината.
Зада се сменят лагерите трябва да има специални инструменти и не на последно място стенд за проверка на свършеното! Всичко останало е ала-бала!!!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

fugative
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от fugative » 11 апр 2012, 10:14

да така е тези дни ще видя да купя лагерите и ще сваляме помпата да е носим да видим какво ще направи този път прословутия майстор и ще пиша какво е станало :)

Потребителски аватар
galin_k
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 15 май 2007, 16:48
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 TDI
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от galin_k » 25 апр 2012, 15:30

Здравейте колеги, проблема с нестабилните обороти при мен се оказа турбокоректора, който бе сменен/РЕМОНТИРАН/ в сервиз, много благодаря за точните съвети.Оборотомера сега е като закован, сменени са и о пръстените, но забелязах, че колата е много спъната сега и не върви както преди, какви настройки трябва да се направят и нужни ли са по-специални уреди и умения за това.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: двигателя се форсира

Мнение от specialista » 25 апр 2012, 22:25

Разбира се че има настройки на реакцията на коректора!Това се прави на стенда! На място в случая на този модел има място за пипане,но не е ясно какво и как се получава.Всичко е проба-грешка а дали и кога ще се постигне желания резултат е ......!!!!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта