Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Напротив, всичко е конструирано да не се износва, но няма как все пак има триене. А хидравличните повдигачи са решение, но са по-скъпи и трудни за изработка от пуловете. При системата с пулове на практика, не се налага реглаж преди колата да дойде в България, а в този случай колата е завършила жизнения си цикъл, по разбиранията на "Белите" държави. Затова скъпите хидравлични повдигачи са заменени с евтини пулове.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Чак да тракат незнам, колко трябва да са нерегулирани за да тракат. На мондеото никога не съм чувал да тракат, нито студена нито топла. Хидравличните тракат докато вдигне маслото, после спират. Да не бъркаш щтракането на инжекторите с това? Един познат така го лъжеха масторите че му тракали клапаните, а се оказа че чувал инжекторите и си му взимаха парите.muro85 написа:Незнам, но знам, че си се чуват клапанчетата е не е като трактор, но си се чуват, върви като обезомял няма смисъл да ги регулирам за сега, един майстор ми каза, че като загреела не трябвало да се чуват толкова.Но уви чуват се!
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Колега според теб това на клипа инжектори ли са? http://www.youtube.com/watch?v=_CH3LYNuGfwurgan написа:Чак да тракат незнам, колко трябва да са нерегулирани за да тракат. На мондеото никога не съм чувал да тракат, нито студена нито топла. Хидравличните тракат докато вдигне маслото, после спират. Да не бъркаш щтракането на инжекторите с това? Един познат така го лъжеха масторите че му тракали клапаните, а се оказа че чувал инжекторите и си му взимаха парите.muro85 написа:Незнам, но знам, че си се чуват клапанчетата е не е като трактор, но си се чуват, върви като обезомял няма смисъл да ги регулирам за сега, един майстор ми каза, че като загреела не трябвало да се чуват толкова.Но уви чуват се!
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Този двигател от клипа работи изключително шумно за Zetec двигател!
Тоя така се опитваше да форсира, че нищо не правеше. Само измучаваше като някое животно..... Трябваше да задържи примерно 1000,1200, 1500-2000 об/мин., за да се направи някакво сравнение в различните режими на работа.
От гледането на клип и особено тоя, тракането на клапани не може да се чуе. Тук е смесен шума от инжекторите + други неща, дали са клапани или е друго, само live както се казва.
Тоя така се опитваше да форсира, че нищо не правеше. Само измучаваше като някое животно..... Трябваше да задържи примерно 1000,1200, 1500-2000 об/мин., за да се направи някакво сравнение в различните режими на работа.
От гледането на клип и особено тоя, тракането на клапани не може да се чуе. Тук е смесен шума от инжекторите + други неща, дали са клапани или е друго, само live както се казва.
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Поне 5 двигателя съм чул с такъв мотор, всичките се чуват кой по силно кой по слабо.Инжекторите се чват но много по слабо, с този монотонен звук е само нещо в цилиндровата глава.Недай се боже бутален болт или биален лагер незнам как се чува а и не искам да знам.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Звука от инжекторите прилича повече на цъкане(като цъкането от средното движение на велосипед
).Най-добре се чуват на загрял мотор.Този звук от клипа прилича на нормален звук на студен току що запален Zetec-S.Със характерното съскане , когато се даде рязко газ 


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Да, това е щтракането от инжекторите! За да ти се разтракат така повдигачите на клапаните трябва да са мнооого зле. На клипа е малко кофти звука но все пак е от инжекторите.muro85 написа:Колега според теб това на клипа инжектори ли са? http://www.youtube.com/watch?v=_CH3LYNuGfwurgan написа:Чак да тракат незнам, колко трябва да са нерегулирани за да тракат. На мондеото никога не съм чувал да тракат, нито студена нито топла. Хидравличните тракат докато вдигне маслото, после спират. Да не бъркаш щтракането на инжекторите с това? Един познат така го лъжеха масторите че му тракали клапаните, а се оказа че чувал инжекторите и си му взимаха парите.muro85 написа:Незнам, но знам, че си се чуват клапанчетата е не е като трактор, но си се чуват, върви като обезомял няма смисъл да ги регулирам за сега, един майстор ми каза, че като загреела не трябвало да се чуват толкова.Но уви чуват се!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 дек 2012, 03:26
- Модел на автомобила: Ford Escort SW 1.6 EFI DOHC
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Благодаря на колегите, които ми обясниха за шумовете по двигателите, моя не чука изобщо, инжекторите се чуват леко, но със сигурност не е чукане или тракане... След дълги сметки, реших да продавам тази натъпкана с екстри красавица и да се насочвам към TDCI 100к.с. Благодаря на всички колеги за бързите им отговори, мисля, че темата е за заключване/ триене. 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Решението си е твое, но щом поддръжката на Бензина те уплаши, не знам как ще се чувстваш с TDCI
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Инжекторите се чуват но zetec-a с механични повдигачи особено на над 100 хил километра си се чуват клапаните.Като питаш някой майстор дали е нормално естествено някой който си няма и хабер от форд двигатели и започват да говорят хидравличните повдигачи са за смяна.Или казват, че е биален лагер или буталн болт а някой знае ли как се познава всъщност ако е някаква от тези повреди?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Звука е различен, но няма как да се опише, трябва да се чуе. Диагностиката се прави със стетоскоп.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Предполагам, че е доста очетлив и се увеличава с оборотите.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Ето за това си ги пазя,- всииичко се чува:

Местиш, наслушваш, и разбираш къде какво "чука".

Местиш, наслушваш, и разбираш къде какво "чука".
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Явно да си допреш ухото не е достатъчно, тъй като се предава звукът и трудно ще разбереш от къде идва.Като караш не би ли трябвало да се чува ако има повреда докато си в движение?
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 14 дек 2012, 03:26
- Модел на автомобила: Ford Escort SW 1.6 EFI DOHC
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Не ме оплаши поддръжката, просто ми изпадна възможност да звема Фокус 2004-та 100 к.с. TDCI на цената на този Фокус 1999 с метан. Повече ми харесва стария, бензинов (само фейслифт е разликата, но стария /'99/ е със всички екстри- ESP, подгрев на пр. стъкло, борд. комп., 4 Airbag-a, ел. седалка и т.н.), но след 1-2 години като го продавам ще е по-добре да съм с 2004-та дизел, отколкото с 2,0 метан 99-та ... А разликата в горивото... 9 лв метан + 1-2 лева за бензин на 100 километра и дизел 4.5-5 на 100 = 12,7 ... Разликата е около 2 лв на 100. Груба сметка...HACKO написа:Решението си е твое, но щом поддръжката на Бензина те уплаши, не знам как ще се чувстваш с TDCI



- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Неможе да ме убедиш че това щтракане е от повдигачите, нали чувам моите как щтракат и момента в който премине на газ почват да щтракат газовите инжектори и щтракането спира това за което спориш. Такта с който щтракат мислиш ли че съответсва на 16 повдигача?muro85 написа:Инжекторите се чуват но zetec-a с механични повдигачи особено на над 100 хил километра си се чуват клапаните.Като питаш някой майстор дали е нормално естествено някой който си няма и хабер от форд двигатели и започват да говорят хидравличните повдигачи са за смяна.Или казват, че е биален лагер или буталн болт а някой знае ли как се познава всъщност ако е някаква от тези повреди?
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Няма да споря с никого, просто отбелязвам, че се чуват клапаните под формата на цъкане не на чукане, като я задържиш на обороти се чуват но тихо а не отчетливо 

-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Много интересно, защо като е топла се чуват клапаните и то при температура близка до включване на перката (нормална) при отворен капак се чуват и то едно чаткане, като си се заслушам се чува от капачката за масло и там се чува най-отчетливо, иначе си има мощност 

-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Клапаните чукат а не цъкат.Не е възможно да се чуват по силно при загрял мотор.Когато мотора загрее луфтовете намаляват и чукането се намаля .Затова регулировка на клапани се прави на студен мотор
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 2,0i 130 к.с. Настройка на клапани
Абе кви хора сте се събрали тука...За едни пулове ще махнеш хубавата кола и шЕ се качиш на нафталина, дето а си отворил капака, жена ти шЕ те изгони да спиш вънка на черджето, понеже три дена след това мЕришеш мазутно петно...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта