Страница 2 от 3

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 12 апр 2013, 22:01
от dodnikov
Днес забелязах че като потегля с колата няма мощност дори и на равно и ускорява чак 5-6 секунди

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 12 апр 2013, 22:29
от ЯЛТА
Вероятно вече е и в "авариен режим". Не светва ли лампата за подгрев на свещите ? Което да ти го подскаже.

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 13 апр 2013, 15:27
от dodnikov
ЯЛТА написа:Вероятно вече е и в "авариен режим". Не светва ли лампата за подгрев на свещите ? Което да ти го подскаже.

Забелязах че като паля дори и със спрея за лесен старт премигва ABS лампичката на тоблото

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 15 апр 2013, 09:47
от ЯЛТА
dodnikov написа:Забелязах че като паля дори и със спрея за лесен старт премигва ABS лампичката на тоблото
А спрей за лесен старт, не използувай никога! Защото се създава такава детонация, че може и някое бутало да се покаже да види кой го ебава. Ето така сами си чупите колите, а после тази била скапана, онази била трошка. Нещата трябва да се правят по правилния начин, а не както ни хрумне, защото примерно нямаме пари, време, знания, или каквото е нужно.

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 15 апр 2013, 10:20
от oberti
dodnikov написа:Забелязах че като паля дори и със спрея за лесен старт премигва ABS лампичката на тоблото
И при мен примигва лампата на ABS при палене, от какво ще е това? Чета по форумите, че от акумулатора се получава това примигване, ABS-а бил чувствителен към ниско напрежение и затова примигва при палене.

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 15 апр 2013, 10:45
от nikolovvd
В Ямбол е истината! :D:

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 15 апр 2013, 11:12
от ivo_63
всички фордове рано или късно ходят там - вие избирате кога :D

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 15 апр 2013, 15:28
от dodnikov
ЯЛТА написа:
dodnikov написа:Забелязах че като паля дори и със спрея за лесен старт премигва ABS лампичката на тоблото
А спрей за лесен старт, не използувай никога! Защото се създава такава детонация, че може и някое бутало да се покаже да види кой го ебава. Ето така сами си чупите колите, а после тази била скапана, онази била трошка. Нещата трябва да се правят по правилния начин, а не както ни хрумне, защото примерно нямаме пари, време, знания, или каквото е нужно.
С никой не искам да споря но кола която не пали нормален начин в някои случаи се пали със спрея плюс това не си прочел първата тема колата е при жоро в ямбол.

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 15 апр 2013, 16:18
от urgan
Ти хубаво си си ъпдейтнал темата ама мислиш ли че хората гледат това всеки път като някой напише нещо в нея. Иначе добре си решил да му я закараш, сигурен съм че ще ти я оправи :)

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 15 апр 2013, 22:42
от donscot
Имам подобен проблем и все още не съм намерил решение за него.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=61588

Смениха свещите и се оказа, че пали доста по-лесно, но при минусови температури пак се мъчи.

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 15 апр 2013, 22:46
от assee_n
АЗ имах същия проблем и днес най-накрая го открих. При мен се оказа, че подгрева не ми включва.

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 16 апр 2013, 11:41
от ivo_63
donscot написа:Имам подобен проблем и все още не съм намерил решение за него.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=61588

Смениха свещите и се оказа, че пали доста по-лесно, но при минусови температури пак се мъчи.
не е зле да си провериш акумулатора - ако е поумрял просто не завърта яко двг /проста проба - сложи го на зарядното и виж как ще запали после/

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 16 апр 2013, 22:10
от nikolovvd
Тези, които ползват нафтата не по предназначение ;): :D:, т.е. за гориво в автомобилите си, трябва да знаят, че от съществена важност е акумулатора и неговата кондиция! Избирайте с по-голям стартов ток, за да има за подгряване и да остане за стартера.

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 17 апр 2013, 23:26
от specialista
Тук на конкретния автомобил в темата проблема го виждам на диагностика,но за сега не откривам причината.Има разлика между реалната температура и тази която
вижда компа.Разликата е голяма и достатъчна да причини куп главоболия.Странно как никой преди това не е видял това на диагностика.Няма да спестя подробности
пък може и някой да даде идея за която не се сещам.
Доста е объркващо като факти: Показанията на датчика отговарят на стойностите във аутодата,взех и друг датчик показанията и на него са същите.
И двата датчика са от вън за по лесна размяна и двата на диагностика показват почти едно и също с два три градуса разлика ,но не и реалната температура а със около 50 грауса в повече.Това е при положение че колата не е палена т.с. студена. При загрял мотор разликата е още по голяма при реална 90 гр. на диагностика се вижда почти двойно около 180 гр. Другия абсурд е че на диагностика с две различни програми се вижда и показанията на датчика като напрежение и те отговарят на еталоните от аутодата или поне така се вижда на диагностика.Ще си осигуря лесен достъп до компютъра за да мога направо от там да направя проверка на стойностите като съпротивление и напрежение и ако виждам това което трябва мисля да обвиня компютъра че нещо се е бъгнал.Ако друг е минал по този път или има идея нека сподели.
Поздрави!

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 18 апр 2013, 10:20
от nikolovvd
Това е начина Жоре! Виж какво излиза на перата на компютъра, защото може да има някакъв проблем по инсталацията.
От близо 3 години съм престанал да ползвам терморезисторни датчици за собствени нужди. Ползвам готови калибрирани заводско термометри в корпус ТО92, който предава директно информация по I2C шина.
И една идея - опитай с някакъв потенциометър/тример паралелно или последователно на термодатчика, в зависимост от това дали искаш да намалиш или увеличиш съпротивлението му. Така може да оправиш положението докато намерите друг компютър. Дано не е в него проблема!

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 19 апр 2013, 17:07
от HACKO
И на входа на компютъра напреженията ще са правилни, проблема вероятно е вътре.

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 01 май 2013, 21:23
от dodnikov
То май няма да е само от компютъра

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 01 май 2013, 23:11
от OgiDogi
Правих една КАлинка миналата седмица, ама бяха сменяли вече датчик, но само на букса го докарали - трябва да е сив, със съпротивление 95 кОм при 0° и 2.2 кОм при 100°, а му сложили бял със съпротивление около 1 кОм при стайна температура. Компютърът показваше на диагностиката 152° и КАлинката си светваше лампата и пускаше вентилатора по всяко време - на студен мотор показанията тръгваха от 116°. Да не моделът да не е избран правилно и съответно стойностите да заблуждават? Както предлага nikolovvd, може да се пробва с потенциометър, ако е NTC - един 0-100 кОм последователно на датчика и да се вдига съпротивлението до нормални показания по компютър. Друга идея - жиците да правят някъде комшулук с тези на друг датчик и да свалят/вдигат потенциала към компютъра, което лесно може да се хване при разкачени датчик и компютър.

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 22 май 2013, 15:28
от dodnikov
Работата за паленето както се досещате опря до ГНП-то Специалиста го разглоби, но неми даде голяма надежда за успех. Досещате се че втора ръка си е пари да не говорим за ново.

Re: Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател

Публикувано: 25 май 2013, 18:07
от specialista
Този мъртвец е вече съживен!