Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от lud_fen__ » 26 апр 2013, 09:09

Толкова и съм чел... Благодаря все пак! Важното е че има още да джиткам с шевната машина. :D :D :D

lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от lud_fen__ » 23 юни 2013, 12:56

Е да ама не! Форда си е форд... Мина известно време и почна пак същото, с нов термостат със стария без термостат... Завира като изгася ако е напълно загряла. Нещото което притеснява още повече е че на таблото стрелката си седи където си е седяла винаги а колата е пълна с антифриз само а той за да заври температурата е над 100... Другото което съм забравил да спомена е че съм махнал подгрева на моното, а съм вързал маркучите на радиатора на климатика(климатика само радиатора му остана всичко друго махнах, и с цел по добро парно зимата реших да пусна в неговия радиатор под жабката антифриз даже сложих и 1 кран, обаче нещо неиска да превърта през него може би заради малкото сечение тръбите на самия радиатор на климатика) и съм затворил крана обаче нещо немога да вдяна може ли проблема да идва от там... дайте мнение че вече незнам...

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от OgiDogi » 28 юни 2013, 22:45

lud_fen__ написа:Е да ама не! Форда си е форд...
Айде, пак да се върнем в началото: капачката смени ли я или само я дозатегна?
Заради едни 8-10 лева, като нищо ще си докараш смяна на гарнитура... Няма да си и първият, нито пък последният :D
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от lud_fen__ » 02 юли 2013, 10:40

Може да съм тъп но упорит! Още продължавам да си твърдя че не е капачката аз 1 година съм карал с отворена капачка че губеше течност през големия радиаотор а като е затворена капачката и с налягането губеше още повече ... Та карах доста време без капачката нито вреше нито нищо... Сега колата спря да завира незнам на какво се дължи... Единственото обяснение за мен е че не се е била обезвъздушила както трябва ... Сега нито ври нито прекарва през горния маркуч в казанчето явно е имало въздух в големия радиатор!

lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от lud_fen__ » 12 юли 2013, 22:38

Прекалено съм тъп... От капачката е мисля. Купих нова и засега този проблем го няма ..... Нямам какво да кажа простотията ми надминава всякакви граници!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от madboy » 12 юли 2013, 23:31

lud_fen__ написа: ..... Нямам какво да кажа простотията ми надминава всякакви граници!
Важното е, че го правиш от сърце! :D:

Дано нямаш повече грижи!
_friends_
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от lud_fen__ » 15 юли 2013, 22:00

Аре от дуспа в тъч.... Пак ври вече имам 2 нови капачки и с 2-те ври ... Вече почвам да се вбесявам...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от HACKO » 15 юли 2013, 22:04

Добре де, в крайна сметка колата върви ли нормално, губи ли Антифриз, меше ли маслото?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от lud_fen__ » 15 юли 2013, 22:12

В крайна сметка колата си работи нормално, не гори масло не гори антифриз не изхвърга антифриз стрелката седи на средата перката се включва както винаги е било малко като иде над средата и се включва, и колата завира и колата като я изгася завира за 1 мин и тва е ...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от HACKO » 15 юли 2013, 22:17

Тогава за къв ти е да вдигаш капака като спреш, нямаш ли си някаква по-приятна работа? Какво толкова и трепериш на тая Фиеста, карай докато те кара и да не ти пука. _friends_
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от lud_fen__ » 15 юли 2013, 22:26

Не мога като знам че нещо не е наред ... Да я зачакам да почне да изхвърля компресия през гарнитурата та да ми станат разправиите по големи...

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от OgiDogi » 15 юли 2013, 23:11

lud_fen__ написа:В крайна сметка колата си работи нормално, не гори масло не гори антифриз не изхвърга антифриз стрелката седи на средата перката се включва както винаги е било малко като иде над средата и се включва, и колата завира и колата като я изгася завира за 1 мин и тва е ...
Някой да ти е "настройвал" момента на запалване или да ти е разхлабено делкото? Газаджиите имат навик да бутат на око към предварение "ей така, щото газта иска". При по-голямо предварение се отделя и повече топлина поради по-дългото време за горене (и не само, но най-вече) и е възможно температурата на блока и главата да превишава стойностите, при които налягането в системата трябва да предотврати кипене. Докато има циркулация - няма проблем, но при спиране се получава кипене (отдаване на топлина) до достигане на топлинен баланс в системата. Решенията - центровка със стробоскоп или капачка за по-високо налягане.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от lud_fen__ » 15 юли 2013, 23:22

Нямам делко колата е моно с електроника е и нищо не е пипано! Единственото което (мисля) че е пипано преди да стане проблема са маркучите които влизат в колектора ги свързах с радиатора на климатика... Вътрешния... обясних защо климатика не работи и аз за по добро парно през още 1 радиатор като минава по добре ще е... Обаче явно сечението на тръбичките в радиатора е много малко и не върти през него... Това разбира се е взето байпасно с тройник от маркучите така че не мисля че изобщо може да затруднява малкия кръг. Още повече когато спреш парното на фиестите не спираш притока на течност в радиатора а притока на въздух към него и съответно влиза студен, така че циркулацията двигателя малък радиатор на парното я има винаги а тя ври и с отворен термостат и без термостат и т.н//

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от OgiDogi » 16 юли 2013, 19:06

lud_fen__ написа:Нямам делко колата е моно с електроника е и нищо не е пипано! Единственото което (мисля) че е пипано преди да стане проблема са маркучите които влизат в колектора ги свързах с радиатора на климатика... Вътрешния... обясних защо климатика не работи и аз за по добро парно през още 1 радиатор като минава по добре ще е... Обаче явно сечението на тръбичките в радиатора е много малко и не върти през него... Това разбира се е взето байпасно с тройник от маркучите така че не мисля че изобщо може да затруднява малкия кръг. Още повече когато спреш парното на фиестите не спираш притока на течност в радиатора а притока на въздух към него и съответно влиза студен, така че циркулацията двигателя малък радиатор на парното я има винаги а тя ври и с отворен термостат и без термостат и т.н//
Аха, ти си разширил малкият кръг, като една част от него отдава топлина пред големият радиатор и по този начин си влошил топлоотдаването на двигателя - големият кръг се охлажда от вече затоплен от радиатора на климатика въздух, т.е. почти не отдава топлина. В такъв случай, дори при работещ вентилатор вероятно си много близо до точка на кипене и то се случва при спиране на циркулацията.
Ще имаш много по-голям успех с охлаждането, ако вържеш радиатора на климатика с тройници към големият радиатор, а не към парното.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от lud_fen__ » 19 юли 2013, 21:14

Е да ама не сложил съм кран на радиатора на климатика, така че едва ли и с отворен и със затворен прави едно и също....

lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от lud_fen__ » 27 юли 2013, 08:37

Наблюдавам колата и забелязвам, че в някои случаи се случва следното:
При работещ двигател затворена капачка прекарва течност през маркуча тънкия който влиза в гърлото на казанчето. Странното е че вдига нивото на антифриза в казанчето с 2 пръста, маркуча тънкия пълни казанчето и като подам газ нивото спада рязко...
Все повече си мисля за гарнитура която изпуска само като загрее много колата на къси разстояния няма проблеми ...
Другото което тая капачка нормално ли е като е загряла колата да спра да изгася и тя да изпуска налягане... Май че надува поради някаква причина яко... днес ще следя пак че може да не е затегната била като хората но ...
Ако вкарва въздух от някъде, колата се обезвъздушава сама постоянно изкарва антифриз и въздух през тънкия маркуч и затова досега не съм имал по сериозни проблеми

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от ЯЛТА » 27 юли 2013, 11:12

Скоро ще правиш гарнитура на глава. Може да похарчиш някой лев, като отидеш да направят анализ на антифриза за наличие на газове,- за потвърждение преди да има по големи последствия.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от lud_fen__ » 28 юли 2013, 11:54

Днес изолирах радиатора на климатика! Вързах байпас вместо него и ще видя като се обезвъздуши хубаво... Ако пак е същата работа то си е гарнитура! От някъде вкарва въздух в системата и го прави и на бензин така че проблема с изпарителя го оставям...

lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от lud_fen__ » 29 юли 2013, 00:57

Същата работа на бензин на газ с радиатора без радиатора на климатика с термостат без термостат с нова капачка... Давайте мнение за лек да купувам ли гарнитура и да се занимавам ... Ако се окаже че не е от това ще инвестирам последни 10 лева за 3 литра бензин и ще му тегля кибрита! Или ще го карам докато не дръпне антифриз в маслото или почне да го гори и тва е ....

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Антифриза ври след изгасяне на двигателя.

Мнение от urgan » 29 юли 2013, 09:50

Един въпрос: какво общо има радиатора на климатика с охладителната система?
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта