Малко помощ - Внезапно започна да придърпва...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 09 дек 2005, 09:04

Аз наскоро чистих по новия метод със стенда и ефекта е доста добър пък и наполовина според мен по евтин от ултразвука :wink:

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 09 дек 2005, 09:59

Освен свещи, кабели и сензори е добре да се провери, ако колата поридърпва и не държи стабилни обороти, дали влиза отнякъде въздух, често това се случва от тръбите, които отиват към въздушния филтър, също и от сервото на спирачките, колкото и може би странно да звучи последното се случва. Така, че погледнете и сервото.

Потребителски аватар
PUTER
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
Местоположение: Out of the country
Status: Извън линия

Мнение от PUTER » 09 дек 2005, 15:49

demiro написа:Според мен първо смени кабелите,не вярвам да е от инжектор/коя година ти е колата?/.По принцип Мони си е манияк на кабели,пък и винаги се хващай първо за по-малката повреда,казвам го от собствен опит.Пък и не е рентабилно :lol: :lol:
Успех!
Колата е 98-ма.Двигателят е 2.5 V6.Амии освен да сменя кабелите,защото
като ги гледам са си оригиналните Motorcraft и съм убеден абсолютно че не са сменяни никога.Пък ще видим какво ще стане после.

mitaka
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 12 дек 2005, 10:47
Модел на автомобила: SIERRA
Status: Извън линия

не че се бъркам

Мнение от mitaka » 13 дек 2005, 20:24

кабела можеш да го премериш с мултицет импеданс около 3-4 к.ома ни повече, ни по-малко

най-незабележимия и объркващ проблем е дистрибуторната капачка, ако имаш такава разбира се...търси нагоряла черна точка по пласмасата накорпуса и/пробив/

преди всичко, не вярвай на "майстори"

Потребителски аватар
PUTER
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
Местоположение: Out of the country
Status: Извън линия

Мнение от PUTER » 14 дек 2005, 21:28

Нещо интересно ми се случи снощи..
При скорост от около 160км/ч на 4-та предавка(5700 об/мин) колата започна да придърпва и не поиска изобщо да качи повече обороти..
След този симптом възможно ли е да говорим със сигурност за запишен инжектор?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 15 дек 2005, 09:22

:idea: Да не ти е сработила функцията за предпазване на двигателя, тъйкато си влезнл в доста високи обороти - на тебе от какви обороти ти почва червената зона?

:twisted:

Потребителски аватар
PUTER
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 17 фев 2005, 23:11
Модел на автомобила: Американското Мондео (powered by DURATEC)
Местоположение: Out of the country
Status: Извън линия

Мнение от PUTER » 19 дек 2005, 07:43

Ами то тогава може би наистина компютърът е бил в някакъв safety режим...предполагам.
А иначе смених си кабелите и колата спря да придърпва,но загуба на мощност все още се усеща...ще сменям може би и инжектора скоро.
Меьду другото не съм споменавал че компютърът ми показва 2 грешки:
p1151 Fuel and Air metering
p0174 System too lean(Bank 2)
За първата до колкото се поразрових из форумите,казват че горният кислороден сензор(Upstream Oxygen Sensor) е за смяна.
А за втората най-вероятно е инжектора на 2-ри цилиндър(не знам точно какво означава Bank 2)
Някой запознат по тези случай?

P.S To Brock: Инжекцията изключва на 6600 об/мин

emsy
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 22 яну 2006, 11:36
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V EFI 94 combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Почти същият проблем

Мнение от emsy » 22 яну 2006, 12:04

От 10 мес. карам Ескорт 1.6 16V EFI мотор 94год. Колата е с BRC газ монтирана в Италия. Всичко беше супер докато не започна да прави проблеми на бензин - при първоначално подаване на газ глъхне а след това се изфорсира нормално /на газ е самолет/. Ходих при какви ли не специалисти и "майстори" и всички ми казват различно. Кабелите съм сменил като я купих преди 30 000км а свещи съм сменил общо 4 комплекта за това време. Дебитомера работи според мен защото като го изключа колата веднага реагира. Възможно ли е да ми прави проблем датчика на дросела?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Почти същият проблем

Мнение от kEFi » 23 яну 2006, 10:36

emsy написа:От 10 мес. карам Ескорт 1.6 16V EFI мотор 94год. Колата е с BRC газ монтирана в Италия. Всичко беше супер докато не започна да прави проблеми на бензин - при първоначално подаване на газ глъхне а след това се изфорсира нормално /на газ е самолет/. Ходих при какви ли не специалисти и "майстори" и всички ми казват различно. Кабелите съм сменил като я купих преди 30 000км а свещи съм сменил общо 4 комплекта за това време. Дебитомера работи според мен защото като го изключа колата веднага реагира. Възможно ли е да ми прави проблем датчика на дросела?
По скоро - позапушили са ти се инжекторите (от работа на газ). Няколко пъти съветвам колегите - един път на 2-3000км карайте поне 200км само на бензин, ако е възможно с обороти около и над 3000 с добавка за почистване на инжекциона в по-голяма концентрация (примерно 1STP на 20-25литра; по прдписание го дават на 50л). Ако запушването не е голямо всичко се оправя...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 20 госта